0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

2., aktualizované vydání

Veber Jaromír a kolektiv
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246  221 
Ihned ke stažení
i: 15412 n: 24766645r: 4469
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4469
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

O autorech 11
Předmluva 7
1. ÚVOD DO JAKOSTI 13
1.1 Několik poznámek k historii jakosti 14
1.2 Pojetí jakosti (kvality) 19
1.2.1 Kvalita výrobku 22
1.2.2 Kvalita služby 25
1.2.3 Kvalita procesu 26
1.2.4 Kvalita firmy 28
1.2.5 Vybrané pojmy související s kvalitou 30
1.3 Důvody zájmu o jakost 32
Shrnutí 35
Otázky 35
2. ZÁKONNÉ A JINÉ POŽADAVKY 37
2.1 Ochrana spotřebitele 38
2.1.1 Ochrana spotřebitele v ČR 41
2.1.2 Právní úprava ochrany spotřebitele 41
2.2 Zvýšená ochrana před nebezpečnými výrobky 44
2.2.1 Právní úprava zvýšené ochrany před nebezpečnými výrobky 48
2.2.2 Dozorové orgány 55
2.3 Technická normalizace a metrologie 55
2.3.1 Technická normalizace 56
2.3.2 Metrologie 57
2.4 Některé další zákonné a dobrovolné aktivity 59
2.4.1 Akreditace 59
2.4.2 Označování a oceňování jakosti 60
Shrnutí 65
Otázky 66
3. ŘÍZENÍ JAKOSTI 67
3.1 Přístupy zabezpečování jakosti ve smyslu ISO 9000 72
3.1.1 Struktura norem ISO 9000 73
3.1.2 Řízení jakosti ve smyslu požadavků normy ISO 9001 74
3.1.3 Bezpečnost výrobků 107
3.1.4 Ekonomika a jakost 108
3.1.5 Shrnutí přístupů zabezpečování jakosti podle ISO 9000 109
3.2 Zabezpečování jakosti ve smyslu TQM 110
3.2.1 Leadership 113
3.2.2 Orientace na zákazníka 115
3.2.3 Zaměření na trvalé zlepšování 121
3.2.4 Důraz na priority a prevenci 127
3.2.5 Procesní přístup 130
3.2.6 Bezvadnost samozřejmostí 137
Shrnutí 140
Otázky 141
4. NÁSTROJE A METODY ŘÍZENÍ JAKOSTI 143
4.1 Nástroje a metody univerzálního použití 144
4.2 Metody používané při plánování jakosti 160
4.3 Metody používané pro monitorování a zlepšování procesů 164
4.4 Metody hodnocení jakosti 170
Shrnutí 173
Otázky 173
5. PERSPEKTIVY VÝVOJE PŘÍSTUPŮ 175
5.1 Další vývoj systémů řízení jakosti 176
5.1.1 Přístupy založené na požadavcích norem ISO 177
5.1.2 Total Quality Management, TQM 181
5.1.3 Některé další přístupy 183
5.2 Management environmentu, bezpečnosti a ochrany zdraví při
práci 186
5.2.1 Environmentální management 186
5.2.2 Management bezpečnosti a ochrany zdraví při práci 189
5.2.3 Integrace systémů řízení jakosti, environmentu a bezpečnosti práce 191
Shrnutí 193
Otázky 194
Literatura a jiné prameny 195
Rejstřík 197

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 2.80MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 2.80 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

2., aktualizované vydání

Veber Jaromír a kolektiv
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246  221 
Ihned ke stažení
i: 15412 n: 24766645r: 4469
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4469
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

O autorech 11
Předmluva 7
1. ÚVOD DO JAKOSTI 13
1.1 Několik poznámek k historii jakosti 14
1.2 Pojetí jakosti (kvality) 19
1.2.1 Kvalita výrobku 22
1.2.2 Kvalita služby 25
1.2.3 Kvalita procesu 26
1.2.4 Kvalita firmy 28
1.2.5 Vybrané pojmy související s kvalitou 30
1.3 Důvody zájmu o jakost 32
Shrnutí 35
Otázky 35
2. ZÁKONNÉ A JINÉ POŽADAVKY 37
2.1 Ochrana spotřebitele 38
2.1.1 Ochrana spotřebitele v ČR 41
2.1.2 Právní úprava ochrany spotřebitele 41
2.2 Zvýšená ochrana před nebezpečnými výrobky 44
2.2.1 Právní úprava zvýšené ochrany před nebezpečnými výrobky 48
2.2.2 Dozorové orgány 55
2.3 Technická normalizace a metrologie 55
2.3.1 Technická normalizace 56
2.3.2 Metrologie 57
2.4 Některé další zákonné a dobrovolné aktivity 59
2.4.1 Akreditace 59
2.4.2 Označování a oceňování jakosti 60
Shrnutí 65
Otázky 66
3. ŘÍZENÍ JAKOSTI 67
3.1 Přístupy zabezpečování jakosti ve smyslu ISO 9000 72
3.1.1 Struktura norem ISO 9000 73
3.1.2 Řízení jakosti ve smyslu požadavků normy ISO 9001 74
3.1.3 Bezpečnost výrobků 107
3.1.4 Ekonomika a jakost 108
3.1.5 Shrnutí přístupů zabezpečování jakosti podle ISO 9000 109
3.2 Zabezpečování jakosti ve smyslu TQM 110
3.2.1 Leadership 113
3.2.2 Orientace na zákazníka 115
3.2.3 Zaměření na trvalé zlepšování 121
3.2.4 Důraz na priority a prevenci 127
3.2.5 Procesní přístup 130
3.2.6 Bezvadnost samozřejmostí 137
Shrnutí 140
Otázky 141
4. NÁSTROJE A METODY ŘÍZENÍ JAKOSTI 143
4.1 Nástroje a metody univerzálního použití 144
4.2 Metody používané při plánování jakosti 160
4.3 Metody používané pro monitorování a zlepšování procesů 164
4.4 Metody hodnocení jakosti 170
Shrnutí 173
Otázky 173
5. PERSPEKTIVY VÝVOJE PŘÍSTUPŮ 175
5.1 Další vývoj systémů řízení jakosti 176
5.1.1 Přístupy založené na požadavcích norem ISO 177
5.1.2 Total Quality Management, TQM 181
5.1.3 Některé další přístupy 183
5.2 Management environmentu, bezpečnosti a ochrany zdraví při
práci 186
5.2.1 Environmentální management 186
5.2.2 Management bezpečnosti a ochrany zdraví při práci 189
5.2.3 Integrace systémů řízení jakosti, environmentu a bezpečnosti práce 191
Shrnutí 193
Otázky 194
Literatura a jiné prameny 195
Rejstřík 197

O Autorovi

Veber Jaromír
Odborně se zaměřuje na produktový a provozní management, management kvality a environmentu, prosperitu a výkonnost organizací, krizové řízení. Je manažerem kvality (DGQ a EOQ 1995), absolventem tréninkového kurzu pro experty-hodnotitele modelu EFQM (2000). Je autorem nebo spoluautorem řady odborných publikací.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 287 
Tištěná 849 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.