0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Rozvoj zdravého sebevědomí žáka

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 5400
E-kniha
PDF
152
Ihned ke stažení
i: 16332 n: 24762357r: 5400
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Sebevědomí je základním stavebním kamenem sebepojetí člověka. Renomovaná česká autorka, PhDr. Daniela Sedláčková, se tentokrát zaměřila na sebevědomí žáka. Jak se žák vidí v konkrétních denních situacích? Jaký je jeho pohled na dané skutečnosti? Ve své nové publikaci se snaží zejména ukázat, že kritériem úspěšného psychosociálního začlenění žáka do vzdělávacího procesu je osobní spokojenost vztahující se k sebepojetí dítěte. Knihu ocení zejména učitelé, vychovatelé, výchovní poradci a studenti pedagogických oborů.

Z obsahu knihy Rozvoj zdravého sebevědomí žáka

I. Teoretická část

Předmluva

1. Úvod do problematiky
1.1 Teoretické vymezení konceptu já
1.2 Strukturální složky sebepojetí
1.3 Základní terminologie

2. Sebevědomí
2.1 Vymezení pojmu sebevědomí
2.2 Utváření sebevědomí -vývojově psychologické hledisko
2.3 Vnitřní vlivy působící na sebevědomí žáka
2.3.1 Psychické dispozice
2.3.2 Fyzické dispozice
2.4 Vnější vlivy působící na sebevědomí žáka
2.4.1 Rodina
2.4.2 Škola
2.4.3 Vrstevnická skupina
2.4.4. Média - vliv oceňování hodnoty člověka ve společnosti
2.5 Důsledky nízkého sebevědomí - komplex méněcennosti
2.6 Důsledky příliš vysokého sebevědomí - pocit všemohoucnosti
2.7 Význam zdravého sebevědomí
2.8 Diagnostické možnosti zjištění sebevědomí žáka

3. Možnosti rozvoje zdravého sebevědomí žáka
3.1 Kooperativní vyučování
3.2 Asertivita
3.3 Dramatická výchova
3.4 Osobnostní a sociální výchova
3.5 Rané čtenářství

II. Empirická část

4. Koncipování vlastního výzkumu
4.1 Vymezení výzkumného problému
4.2 Charakteristika a cíl empirického šetření
4.3 Realizace výzkumu

5. Metodologický přístup
5.1 Výzkumné hypotézy
5.2 Popis výzkumného vzorku
5.3 Metody a techniky zkoumání
5.3.1 Dotazník "sebevědomí žákaa"
5.3.2 Školní prospěch

6. Zpracování výstupů výzkumů
6.1 Kvantitativní interpretace výsledků výzkumu ve vztahu ke stanoveným hypotézám
6.2 Kvalitativní interpretace výsledků výzkumu vzhledem ke stanoveným hypotézám

Shrnutí - závěrečná diskuze

Přílohy

Seznam literatury

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Rozvoj zdravého sebevědomí žáka
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Rozvoj zdravého sebevědomí žáka

Sebevědomí je základním stavebním kamenem sebepojetí člověka. Renomovaná česká autorka, PhDr. Daniela Sedláčková, se tentokrát zaměřila na sebevědomí žáka. Jak se žák vidí v konkrétních denních situacích? Jaký je jeho pohled na dané skutečnosti? Ve své nové publikaci se snaží zejména ukázat, že kritériem úspěšného psychosociálního začlenění žáka do vzdělávacího procesu je osobní spokojenost vztahující se k sebepojetí dítěte. Knihu ocení zejména učitelé, vychovatelé, výchovní poradci a studenti pedagogických oborů.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 5400
E-kniha
PDF
152
Ihned ke stažení
i: 16332 n: 24762357r: 5400

Z obsahu knihy Rozvoj zdravého sebevědomí žáka

I. Teoretická část

Předmluva

1. Úvod do problematiky
1.1 Teoretické vymezení konceptu já
1.2 Strukturální složky sebepojetí
1.3 Základní terminologie

2. Sebevědomí
2.1 Vymezení pojmu sebevědomí
2.2 Utváření sebevědomí -vývojově psychologické hledisko
2.3 Vnitřní vlivy působící na sebevědomí žáka
2.3.1 Psychické dispozice
2.3.2 Fyzické dispozice
2.4 Vnější vlivy působící na sebevědomí žáka
2.4.1 Rodina
2.4.2 Škola
2.4.3 Vrstevnická skupina
2.4.4. Média - vliv oceňování hodnoty člověka ve společnosti
2.5 Důsledky nízkého sebevědomí - komplex méněcennosti
2.6 Důsledky příliš vysokého sebevědomí - pocit všemohoucnosti
2.7 Význam zdravého sebevědomí
2.8 Diagnostické možnosti zjištění sebevědomí žáka

3. Možnosti rozvoje zdravého sebevědomí žáka
3.1 Kooperativní vyučování
3.2 Asertivita
3.3 Dramatická výchova
3.4 Osobnostní a sociální výchova
3.5 Rané čtenářství

II. Empirická část

4. Koncipování vlastního výzkumu
4.1 Vymezení výzkumného problému
4.2 Charakteristika a cíl empirického šetření
4.3 Realizace výzkumu

5. Metodologický přístup
5.1 Výzkumné hypotézy
5.2 Popis výzkumného vzorku
5.3 Metody a techniky zkoumání
5.3.1 Dotazník "sebevědomí žákaa"
5.3.2 Školní prospěch

6. Zpracování výstupů výzkumů
6.1 Kvantitativní interpretace výsledků výzkumu ve vztahu ke stanoveným hypotézám
6.2 Kvalitativní interpretace výsledků výzkumu vzhledem ke stanoveným hypotézám

Shrnutí - závěrečná diskuze

Přílohy

Seznam literatury

Zařazena v kategoriích

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 355
E-kniha 302
Tištěná 99
Tištěná 149
E-kniha 127
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace