0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Rukověť dobrého lektora

Praktické tipy a návody pro začínající i zkušené přednášející
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 5147
E-kniha
PDF
115 -20 %
Ihned ke stažení
i: 24490 n: 24765228r: 5147
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Čtivá a srozumitelná knížka rozvíjející školitelské dovednosti je praktickým průvodcem pro všechny, kteří se zabývají vzděláváním dospělých. Cílem knihy je ukázat, jak sestavit a realizovat vzdělávání tak, aby bylo efektivní, např. se seznámíte s fázemi zkušenostního učení. Autor srovnává teoretická doporučení s poznatky z vlastní praxe a předkládá klíčové dovednosti dobrého lektora, u nichž si můžete porovnat svou úroveň a vyzkoušet si vše v praxi. Dále se dozvíte, jak využívat didaktické techniky, proč a jak sestavit vzdělávací plán a jak vše převzít do minutového scénáře.

Z obsahu knihy Rukověť dobrého lektora

O autorovi 7
Řekli o knize 9
Úvod 15
1. kapitola
Příprava školení 17
1.1 Koho máme před sebou? 19
1.2 Kdo nám řekne, co chtějí? 20
1.3 Jak určíme, co potřebují? 21
2. kapitola
Tvorba vzdělávacího plánu 27
2.1 Užitečná struktura - cyklus zkušenostního učení 30
2.1.1 Jak to běžně děláme? 31
2.1.2 Jaká je nejlepší praxe? 32
2.1.3 Jak to budeme dělat? 33
2.1.4 Jak nám to jde? 33
3. kapitola
Učební styly 39
3.1 Prožij 41
3.2 Pochop 42
3.3 Pozoruj 42
3.4 Příklady 42
3.5 Interaktivní techniky 43
3.5.1 Testy ve vyučovacím procesu 43
3.5.2 Obrácení rolí 45
3.5.3 Modelová situace 45
3.5.4 Případová studie 46
3.5.5 Brainstorming 48
3.5.6 Skupinová diskuze 49
3.6 Postup pro tvorbu scénáře 52
4. kapitola
Než skutečně začneme 57
4.1 Úprava prostředí 59
4.1.1 Rozestavění stolů 59
4.2 Didaktická příprava 62
4.2.1 Flipchart 62
4.2.2 Dataprojektor a PC 63
4.2.3 Kamera, videorekordér a televize 64
5. kapitola
Kouzlo dobrého začátku 69
5.1 Komunikační dovednosti 71
5.1.1 Verbální komunikace 71
5.1.2 Neverbální komunikace 72
5.1.3 Paraverbální komunikace 73
5.2 Efektivní prezentace lektora 73
5.2.1 Struktura efektivní prezentace 74
5.3 Sladění - vykročit společně v jednom směru 77
5.4 Kouzlo a zrada otázek 78
6. kapitola
Čeho jsme dosáhli 81
6.1 Přístup k hodnocení 83
6.2 Realizace hodnocení 83
6.2.1 Formulář k hodnocení lektorem 83
6.2.2 Formulář k sebehodnocení účastníka 84
6.2.3 Struktura pozitivního hodnocení 85
6.2.4 Způsoby provedení hodnocení 86
6.2.5 Co máme hodnotit? 89
7. kapitola
Jak to využijeme 91
7.1 Systémy individuálního rozvoje 93
7.2 Nejlepší teorie je dobrá praxe 95
7.2.1 Benchmarking 95
7.2.2 Koučování 95
8. kapitola
Rekapitulace - ověření vlastního stylu 99
8.1 Nejčastější nešikovnosti a manýry 101
Závěr 105
Literatura 107

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Rukověť dobrého lektora
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Rukověť dobrého lektora

Praktické tipy a návody pro začínající i zkušené přednášející
Čtivá a srozumitelná knížka rozvíjející školitelské dovednosti je praktickým průvodcem pro všechny, kteří se zabývají vzděláváním dospělých. Cílem knihy je ukázat, jak sestavit a realizovat vzdělávání tak, aby bylo efektivní, např. se seznámíte s fázemi zkušenostního učení. Autor srovnává teoretická doporučení s poznatky z vlastní praxe a předkládá klíčové dovednosti dobrého lektora, u nichž si můžete porovnat svou úroveň a vyzkoušet si vše v praxi. Dále se dozvíte, jak využívat didaktické techniky, proč a jak sestavit vzdělávací plán a jak vše převzít do minutového scénáře.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 5147
E-kniha
PDF
115 -20 %
Ihned ke stažení
i: 24490 n: 24765228r: 5147

Z obsahu knihy Rukověť dobrého lektora

O autorovi 7
Řekli o knize 9
Úvod 15
1. kapitola
Příprava školení 17
1.1 Koho máme před sebou? 19
1.2 Kdo nám řekne, co chtějí? 20
1.3 Jak určíme, co potřebují? 21
2. kapitola
Tvorba vzdělávacího plánu 27
2.1 Užitečná struktura - cyklus zkušenostního učení 30
2.1.1 Jak to běžně děláme? 31
2.1.2 Jaká je nejlepší praxe? 32
2.1.3 Jak to budeme dělat? 33
2.1.4 Jak nám to jde? 33
3. kapitola
Učební styly 39
3.1 Prožij 41
3.2 Pochop 42
3.3 Pozoruj 42
3.4 Příklady 42
3.5 Interaktivní techniky 43
3.5.1 Testy ve vyučovacím procesu 43
3.5.2 Obrácení rolí 45
3.5.3 Modelová situace 45
3.5.4 Případová studie 46
3.5.5 Brainstorming 48
3.5.6 Skupinová diskuze 49
3.6 Postup pro tvorbu scénáře 52
4. kapitola
Než skutečně začneme 57
4.1 Úprava prostředí 59
4.1.1 Rozestavění stolů 59
4.2 Didaktická příprava 62
4.2.1 Flipchart 62
4.2.2 Dataprojektor a PC 63
4.2.3 Kamera, videorekordér a televize 64
5. kapitola
Kouzlo dobrého začátku 69
5.1 Komunikační dovednosti 71
5.1.1 Verbální komunikace 71
5.1.2 Neverbální komunikace 72
5.1.3 Paraverbální komunikace 73
5.2 Efektivní prezentace lektora 73
5.2.1 Struktura efektivní prezentace 74
5.3 Sladění - vykročit společně v jednom směru 77
5.4 Kouzlo a zrada otázek 78
6. kapitola
Čeho jsme dosáhli 81
6.1 Přístup k hodnocení 83
6.2 Realizace hodnocení 83
6.2.1 Formulář k hodnocení lektorem 83
6.2.2 Formulář k sebehodnocení účastníka 84
6.2.3 Struktura pozitivního hodnocení 85
6.2.4 Způsoby provedení hodnocení 86
6.2.5 Co máme hodnotit? 89
7. kapitola
Jak to využijeme 91
7.1 Systémy individuálního rozvoje 93
7.2 Nejlepší teorie je dobrá praxe 95
7.2.1 Benchmarking 95
7.2.2 Koučování 95
8. kapitola
Rekapitulace - ověření vlastního stylu 99
8.1 Nejčastější nešikovnosti a manýry 101
Závěr 105
Literatura 107

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 249
E-kniha 170 -20 %
Tištěná 365
Tištěná 169
E-kniha 115 -20 %
Tištěná 219
E-kniha 149 -20 %
Tištěná 169
E-kniha 115 -20 %
Tištěná 399

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace