0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Service Design Management

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  339 
Ušetříte 60 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 09. 10. 2025 7:34
i: 47717 n: 27153640r: 14412
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  288 
Ušetříte 51 
Ihned ke stažení
i: 48121 n: 27175017r: 14412
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  239 
Ušetříte 160 
Skladem
i: 50237 n: 27153640_Dr: 14412
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Doprava zdarma končí za:

Tištěná kniha

Datum vydání: 05.09.2024
Katalogové číslo: 32025
ISBN: 978-80-271-5364-0
Formát / stran: 167×240, 280 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.85MB | 3.85MB | 3.46MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

"V realitě 21. století, kdy jsou služby podporovány digitálními produkty a on-line produkty se chovají jako služby, je service design designem budoucnosti. A proto si nastudujte tuto knihu, která vám změní pohled na věc – vlastně na službu."
BoB Marvan, Digital & Service Designer, člen správní rady Asociace UX

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Service Design Management

Tištěná kniha

Datum vydání: 05.09.2024
Katalogové číslo: 32025
ISBN: 978-80-271-5364-0
Formát / stran: 167×240, 280 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.85 MB | 3.85 MB | 3.46 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Service Design Management

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  339 
Ušetříte 60 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 09. 10. 2025 7:34
i: 47717 n: 27153640r: 14412
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  288 
Ušetříte 51 
Ihned ke stažení
i: 48121 n: 27175017r: 14412
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  239 
Ušetříte 160 
Skladem
i: 50237 n: 27153640_Dr: 14412
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Doprava zdarma končí za:

Recenze

"V realitě 21. století, kdy jsou služby podporovány digitálními produkty a on-line produkty se chovají jako služby, je service design designem budoucnosti. A proto si nastudujte tuto knihu, která vám změní pohled na věc – vlastně na službu."
BoB Marvan, Digital & Service Designer, člen správní rady Asociace UX

O Autorovi

Jílková Petra
Ing. Petra Jílková, Ph.D., působí jako odborná asistentka na ČVUT v Praze se specializací na design digitálních služeb, produktový management a řízení inovací. Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze, kde získala titul Ph.D. v oboru Finance. Petra využívá své bohaté zkušenosti... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 552 
E-kniha 469 
Tištěná 552 
E-kniha 469 
Tištěná 382 
E-kniha 325 
Tištěná 339 
E-kniha 288 
Tištěná 382 
E-kniha 325 
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.