0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Service Design Management

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  305 
Ušetříte 34 
Ihned ke stažení
i: 48121 n: 27175000r: 14412
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  339 
Ušetříte 60 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 05. 12. 2024 22:21
i: 47717 n: 27153640r: 14412
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.
Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.
Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Service Design Management

O autorce
Předmluva
Úvod
Metodologie
Hlavní a dílčí cíle výzkumu
Použité postupy zkoumání a vědecké výzkumné metody
Zdroje dat a omezení výzkumné metody
Návrhy na směřování dalšího výzkumu
ČÁST PRVNÍ
1. Úvod do designu a koncept produktové nabídky
1.1 Designové myšlení a základní principy designu
1.2 Koncept celkového produktu
1.3 Digitální služba a produktová nabídka
2. Inovace a inovační myšlení
2.1 Inovace ovlivňující světové dějiny
2.2 Inovační myšlení, typy inovací a koncept otevřené inovace
2.2.1 Typy inovací na základě povahy inovace
2.2.2 Typy inovací na základě požadavku na změnu
2.3 Inovace v kontextu životního cyklu produktu
2.4 Životní cyklus technologického produktu
3. Management designu digitálních služeb
3.1 Nastavení strategie digitálních služeb
3.2 Management designu nové digitální služby
3.3 Nasazení a provoz digitálních služeb
3.4 Service blueprint
4. Udržitelný produktový design
4.1 Udržitelná služba
4.2 Globální iniciativy v oblasti udržitelnosti
4.3 ISO normy
4.4 ESG a udržitelný produktový design
5. Agilní management designu služeb
5.1 Projektové standardy
5.2 Agilní přístup, business agility a transformace společnosti
5.3 Procesní management – metodika lean, six sigma a lean six sigma
5.4 Agilní rámce scrum a kanban
5.5 Large-Scale Scrum a Spotify model
5.6 Základní principy inovačního vývoje ve scrumu
6. Hodnocení inovace
6.1 Statické metody hodnocení inovací
6.2 Dynamické metody hodnocení inovací
6.3 Nastavení OKRs pro úspěch společnosti
7. Role v agilním inovačním týmu
7.1 Role v inovačním týmu podle metodiky scrum
7.2 Ostatní role v inovačním týmu
8. Role v designovém inovačním týmu
8.1 Designér/ka digitálních produktů
8.2 Designér/ka uživatelské zkušenosti
8.3 Designér/ka uživatelského rozhraní
8.4 Komparace designových rolí a jejich primární cíl
8.5 Další designové role v týmu
ČÁST DRUHÁ
9. Designový proces
9.1 Designový proces a jeho fáze v teorii
9.2 Designový proces a jeho fáze ve firemní praxi
9.3 Designový proces podle metodiky scrum
10. UX výzkum v kontextu designu služeb
10.1 Metody kvalitativního UX výzkumu
10.2 Metody kvantitativního UX výzkumu
11. Designový proces vývoje digitální služby
11.1 Zahájení projektu, mapování a definice business požadavků
11.1.1 Přípravný a plánovací workshop
11.1.2 Definice designového procesu a plán workshopů
11.1.3 Kick-off workshop
11.2 Discovery fáze, empatie a definice problému
11.2.1 Discovery workshop
11.2.2 Uživatelské rozhovory prakticky
11.2.3 Segmentace zákazníků, persona a zákaznický vhled
11.2.4 Empatický workshop a stanovení priorit
11.2.5 Upřesnění designové výzvy a generování JBM
11.3 Ideační fáze a tvorba konceptů
11.3.1 Ideační workshop
11.3.2 Workshop pro tvorbu konceptů a identifikaci zjištění
11.4 Prototypovací fáze a business požadavky na vývoj
11.4.1 Prototypovací workshop a uživatelské testování
11.4.2 Business požadavky na vývoj
Summary
Literatura
Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 05.09.2024
Katalogové číslo: 32025
ISBN: 978-80-271-5364-0
Formát / stran: 167×240, 280 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.85MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

"V realitě 21. století, kdy jsou služby podporovány digitálními produkty a on-line produkty se chovají jako služby, je service design designem budoucnosti. A proto si nastudujte tuto knihu, která vám změní pohled na věc – vlastně na službu."
BoB Marvan, Digital & Service Designer, člen správní rady Asociace UX

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Service Design Management
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 05.09.2024
Katalogové číslo: 32025
ISBN: 978-80-271-5364-0
Formát / stran: 167×240, 280 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.85 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Service Design Management

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  305 
Ušetříte 34 
Ihned ke stažení
i: 48121 n: 27175000r: 14412
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  339 
Ušetříte 60 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 05. 12. 2024 22:21
i: 47717 n: 27153640r: 14412
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.
Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.
Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Service Design Management

O autorce
Předmluva
Úvod
Metodologie
Hlavní a dílčí cíle výzkumu
Použité postupy zkoumání a vědecké výzkumné metody
Zdroje dat a omezení výzkumné metody
Návrhy na směřování dalšího výzkumu
ČÁST PRVNÍ
1. Úvod do designu a koncept produktové nabídky
1.1 Designové myšlení a základní principy designu
1.2 Koncept celkového produktu
1.3 Digitální služba a produktová nabídka
2. Inovace a inovační myšlení
2.1 Inovace ovlivňující světové dějiny
2.2 Inovační myšlení, typy inovací a koncept otevřené inovace
2.2.1 Typy inovací na základě povahy inovace
2.2.2 Typy inovací na základě požadavku na změnu
2.3 Inovace v kontextu životního cyklu produktu
2.4 Životní cyklus technologického produktu
3. Management designu digitálních služeb
3.1 Nastavení strategie digitálních služeb
3.2 Management designu nové digitální služby
3.3 Nasazení a provoz digitálních služeb
3.4 Service blueprint
4. Udržitelný produktový design
4.1 Udržitelná služba
4.2 Globální iniciativy v oblasti udržitelnosti
4.3 ISO normy
4.4 ESG a udržitelný produktový design
5. Agilní management designu služeb
5.1 Projektové standardy
5.2 Agilní přístup, business agility a transformace společnosti
5.3 Procesní management – metodika lean, six sigma a lean six sigma
5.4 Agilní rámce scrum a kanban
5.5 Large-Scale Scrum a Spotify model
5.6 Základní principy inovačního vývoje ve scrumu
6. Hodnocení inovace
6.1 Statické metody hodnocení inovací
6.2 Dynamické metody hodnocení inovací
6.3 Nastavení OKRs pro úspěch společnosti
7. Role v agilním inovačním týmu
7.1 Role v inovačním týmu podle metodiky scrum
7.2 Ostatní role v inovačním týmu
8. Role v designovém inovačním týmu
8.1 Designér/ka digitálních produktů
8.2 Designér/ka uživatelské zkušenosti
8.3 Designér/ka uživatelského rozhraní
8.4 Komparace designových rolí a jejich primární cíl
8.5 Další designové role v týmu
ČÁST DRUHÁ
9. Designový proces
9.1 Designový proces a jeho fáze v teorii
9.2 Designový proces a jeho fáze ve firemní praxi
9.3 Designový proces podle metodiky scrum
10. UX výzkum v kontextu designu služeb
10.1 Metody kvalitativního UX výzkumu
10.2 Metody kvantitativního UX výzkumu
11. Designový proces vývoje digitální služby
11.1 Zahájení projektu, mapování a definice business požadavků
11.1.1 Přípravný a plánovací workshop
11.1.2 Definice designového procesu a plán workshopů
11.1.3 Kick-off workshop
11.2 Discovery fáze, empatie a definice problému
11.2.1 Discovery workshop
11.2.2 Uživatelské rozhovory prakticky
11.2.3 Segmentace zákazníků, persona a zákaznický vhled
11.2.4 Empatický workshop a stanovení priorit
11.2.5 Upřesnění designové výzvy a generování JBM
11.3 Ideační fáze a tvorba konceptů
11.3.1 Ideační workshop
11.3.2 Workshop pro tvorbu konceptů a identifikaci zjištění
11.4 Prototypovací fáze a business požadavky na vývoj
11.4.1 Prototypovací workshop a uživatelské testování
11.4.2 Business požadavky na vývoj
Summary
Literatura
Rejstřík

Recenze

"V realitě 21. století, kdy jsou služby podporovány digitálními produkty a on-line produkty se chovají jako služby, je service design designem budoucnosti. A proto si nastudujte tuto knihu, která vám změní pohled na věc – vlastně na službu."
BoB Marvan, Digital & Service Designer, člen správní rady Asociace UX

O Autorovi

Jílková Petra
Ing. Petra Jílková, Ph.D., působí jako odborná asistentka na ČVUT v Praze se specializací na design digitálních služeb, produktový management a řízení inovací. Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze, kde získala titul Ph.D. v oboru Finance. Petra využívá své bohaté zkušenosti získané v pozicích Service Designera a Product Ownera v předních českých bankách a finančních institucích. Tyto zkušenosti jí umožňují účinně kombinovat teoretické poznatky s praktickou aplikací v designu a inovačním řízení produktů. Propojení teorie a praxe, podložené hlubokým porozuměním finančním technologiím, bankovnictví a agilnímu produktovému vývoji, otevírá autorce nové možnosti v oblasti digitálních služeb.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 552 
E-kniha 497 
Tištěná 382 
E-kniha 344 
E-kniha 229 
Tištěná 339 
E-kniha 305 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.