Service Design Management
Jak navrhovat a inovovat digitální služby
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 305 KčUšetříte 34 Kč
Ihned ke stažení
i: 48121 n: 27175000r: 14412Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 339 KčUšetříte 60 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 05. 12. 2024 22:21
i: 47717 n: 27153640r: 14412 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.
Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.
Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Service Design Management
O autorce
Předmluva
Úvod
Metodologie
Hlavní a dílčí cíle výzkumu
Použité postupy zkoumání a vědecké výzkumné metody
Zdroje dat a omezení výzkumné metody
Návrhy na směřování dalšího výzkumu
ČÁST PRVNÍ
1. Úvod do designu a koncept produktové nabídky
1.1 Designové myšlení a základní principy designu
1.2 Koncept celkového produktu
1.3 Digitální služba a produktová nabídka
2. Inovace a inovační myšlení
2.1 Inovace ovlivňující světové dějiny
2.2 Inovační myšlení, typy inovací a koncept otevřené inovace
2.2.1 Typy inovací na základě povahy inovace
2.2.2 Typy inovací na základě požadavku na změnu
2.3 Inovace v kontextu životního cyklu produktu
2.4 Životní cyklus technologického produktu
3. Management designu digitálních služeb
3.1 Nastavení strategie digitálních služeb
3.2 Management designu nové digitální služby
3.3 Nasazení a provoz digitálních služeb
3.4 Service blueprint
4. Udržitelný produktový design
4.1 Udržitelná služba
4.2 Globální iniciativy v oblasti udržitelnosti
4.3 ISO normy
4.4 ESG a udržitelný produktový design
5. Agilní management designu služeb
5.1 Projektové standardy
5.2 Agilní přístup, business agility a transformace společnosti
5.3 Procesní management – metodika lean, six sigma a lean six sigma
5.4 Agilní rámce scrum a kanban
5.5 Large-Scale Scrum a Spotify model
5.6 Základní principy inovačního vývoje ve scrumu
6. Hodnocení inovace
6.1 Statické metody hodnocení inovací
6.2 Dynamické metody hodnocení inovací
6.3 Nastavení OKRs pro úspěch společnosti
7. Role v agilním inovačním týmu
7.1 Role v inovačním týmu podle metodiky scrum
7.2 Ostatní role v inovačním týmu
8. Role v designovém inovačním týmu
8.1 Designér/ka digitálních produktů
8.2 Designér/ka uživatelské zkušenosti
8.3 Designér/ka uživatelského rozhraní
8.4 Komparace designových rolí a jejich primární cíl
8.5 Další designové role v týmu
ČÁST DRUHÁ
9. Designový proces
9.1 Designový proces a jeho fáze v teorii
9.2 Designový proces a jeho fáze ve firemní praxi
9.3 Designový proces podle metodiky scrum
10. UX výzkum v kontextu designu služeb
10.1 Metody kvalitativního UX výzkumu
10.2 Metody kvantitativního UX výzkumu
11. Designový proces vývoje digitální služby
11.1 Zahájení projektu, mapování a definice business požadavků
11.1.1 Přípravný a plánovací workshop
11.1.2 Definice designového procesu a plán workshopů
11.1.3 Kick-off workshop
11.2 Discovery fáze, empatie a definice problému
11.2.1 Discovery workshop
11.2.2 Uživatelské rozhovory prakticky
11.2.3 Segmentace zákazníků, persona a zákaznický vhled
11.2.4 Empatický workshop a stanovení priorit
11.2.5 Upřesnění designové výzvy a generování JBM
11.3 Ideační fáze a tvorba konceptů
11.3.1 Ideační workshop
11.3.2 Workshop pro tvorbu konceptů a identifikaci zjištění
11.4 Prototypovací fáze a business požadavky na vývoj
11.4.1 Prototypovací workshop a uživatelské testování
11.4.2 Business požadavky na vývoj
Summary
Literatura
Rejstřík
Recenze
"V realitě 21. století, kdy jsou služby podporovány digitálními produkty a on-line produkty se chovají jako služby, je service design designem budoucnosti. A proto si nastudujte tuto knihu, která vám změní pohled na věc – vlastně na službu."
BoB Marvan, Digital & Service Designer, člen správní rady Asociace UX
O Autorovi
Jílková PetraIng. Petra Jílková, Ph.D., působí jako odborná asistentka na ČVUT v Praze se specializací na design digitálních služeb, produktový management a řízení inovací. Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze, kde získala titul Ph.D. v oboru Finance. Petra využívá své bohaté zkušenosti získané v pozicích Service Designera a Product Ownera v předních českých bankách a finančních institucích. Tyto zkušenosti jí umožňují účinně kombinovat teoretické poznatky s praktickou aplikací v designu a inovačním řízení produktů. Propojení teorie a praxe, podložené hlubokým porozuměním finančním technologiím, bankovnictví a agilnímu produktovému vývoji, otevírá autorce nové možnosti v oblasti digitálních služeb.