Skvělé služby
Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212 Kč 191 KčIhned ke stažení
i: 20854 n: 24784588r: 7736Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 7736 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Skvělé služby
Proč kniha o službách v Česku? 11
Káva, megafon a digitální domorodci 19
Jak vypadá skvělá služba? 37
Co je design služeb? 57
Lepší služby krok za krokem 67
Pusťte se do toho! 83
Devět nástrojů pro zlepšování služeb 89
Kdo pro vás knihu napsal? 148
Bez vás by to nešlo 152
Inspirace 156
Poznámky 159
O Autorovi
Hazdra AdamJe konzultantem Jihomoravského inovačního centra v Brně, kde propojuje lidi, vylepšuje služby a radí firmám, jak na základě znalostí trhu a zákaznického chování udělat svým klientům skvělé zážitk y. Dříve pracoval pro výzkumnou a poradenskou společnost IDC jako analytik a pro mediální společnost Newton Media jako produktový manažer. Jako externí konzultant spolupracoval s řadou dalších malých i velkých firem a nekomerčních organizací. Vystudoval řízení inovací na University of Manchester. Jeho cílem je pomoci lidem dělat skvělé služby, i když ví, že je to setsakramentsky těžké.
Jiřinová KateřinaAktuálně studuje Ph.D. na VŠE v Praze se zaměřením na inovace ve službách. Má na starost organizaci předmětu "Management inovacíí" pro 150 lidí, který pojímá v duchu "výuka jako službaa". Směřuje k modelu výuka-výzkum-firma se zaměřením na inovace ve službách a design služeb. Koordinovala řadu menších a středně velkých projektů, jako např. konferenci Innovation Day 2011. Má vystudovanou biomed icínskou techniku na ČVUT a management na VŠE. Do budoucna by velmi ráda pomohla nastartovat designování (nejen) veřejných služeb v Česku.
Kypus LukášPracuje ve společnostech NFCengine, kde navrhuje neplatební služby, které využívají inovativní technologii NFC (Near Field Communication), a v PagePulse, kde pomáhá poskytovatelům on-line služeb měřit zákaznickou zkušenost. Přináší do Evropy školicí a konzultantskou platformu NFC Boot Camp a propaguje NFC. V minulosti přes 10 let sbíral zkušenosti na různých pozicích u českých i zahraničních posky tovatelů IT služeb. Rád začíná nové projekty a iniciativy.
Harazínová VeronikaPracuje v České spořitelně na pozici podporující inovace, design služeb a znalost českého a zahraničního finančního trhu. V oblasti bankovnictví se pohybuje již více než 10 let, před ČS prošl a Komerční bankou a Oberbank. Pracovala také jako obchodní a provozní ředitelka soukromé kliniky. Na klinice se zaměřovala na proklientský přístup a aktivně se zasazovala o zlepšování produktového por tfolia a procesního řízení. Nyní se pod hlavičkou ČS snaží rozproudit téma inovací a kvality poskytovaných služeb.
Lunga VojtěchJe grafik na volné noze. Má bohaté zkušenosti jako grafický designér, kreativec a marketingový konzultant. Zajímá se o vizuální komunikaci v sociální interakci.