0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Slovník politického managementu a volebního marketingu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 6893
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
161
Ihned ke stažení
i: 19142 n: 24781808r: 6893
Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.

Z obsahu knihy Slovník politického managementu a volebního marketingu

Slovník A-Z agenda setting alignment amerikanizace politických kampaní benchmark polls brand/branding brushfire polls bumerangový účinek dealignment direct marketing (přímý marketing) dvojnásobně poškozující účinek / efekt dvojí škody elektronizace volební kampaně estetizace focus group follow-up polls framing (rámcování, rámování události, nosné rámcování) guerillový marketing GOTV grassroots horká fáze kampaně image maker internacionalizace politické komunikace internal marketing kampaň kampaň minimální kampaň mobilizační kampaň moderní kampaň negativní kampaň ofenzivní kampaň orientovaná marketingově kampaň orientovaná na voliče kampaň orientovaná stranicky kampaň permanentní (kontinuální) kampaň postmoderní kampaň pozitivní (obhajovací) kampaň premoderní kampaň profesionállní kampaň skrytě útočná kampaň srovnávací (kontrastní, protikladná) kampaň útočná komplexní politický marketing (KPM) koncept volebního trhu kontrakampaň lídr lobbing marketingová teorie marketingový proces opinion makers packaging personalizace politický management politické poradenství a konzultanství politický marketing positioning postavení stran na trhu PR v politickém marketingu priming principy politického marketingu - 4P prodejně orientovaná strana (POP) propaganda public affairs realignment rebranding relationship marketing segmentace volebního trhu soupeř specialista spin doctor / spin doctoring stoupenec strategie politických stran / politické strategie syndrom oběti (spin syndrome) teorie kognitivních účinků teorie racionálního výběru (teorie racionální volby, rational choice theory, rational action theory) teorie veřejného mínění teorie volebního chování tón kampaně tržně orientovaná strana (TOP) tvorba kampaně (princip "5MM"; informační lobbing) vagonový efekt (bandwagon effect) videopolitika virální marketing vojenské strategie v politice volební apel volební načasování volební strategie vyděděncův efekt (underdog effect) výrobkově orientovaná strana (VOP) výzkum veřejného mínění zacílení (targeting) Obrazová příloha Literatura

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 9.23MB | 4.88MB | 4.64MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Slovník politického managementu a volebního marketingu

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 9.23MB | 4.88MB | 4.64MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Slovník politického managementu a volebního marketingu

Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 6893
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
161
Ihned ke stažení
i: 19142 n: 24781808r: 6893

Z obsahu knihy Slovník politického managementu a volebního marketingu

Slovník A-Z agenda setting alignment amerikanizace politických kampaní benchmark polls brand/branding brushfire polls bumerangový účinek dealignment direct marketing (přímý marketing) dvojnásobně poškozující účinek / efekt dvojí škody elektronizace volební kampaně estetizace focus group follow-up polls framing (rámcování, rámování události, nosné rámcování) guerillový marketing GOTV grassroots horká fáze kampaně image maker internacionalizace politické komunikace internal marketing kampaň kampaň minimální kampaň mobilizační kampaň moderní kampaň negativní kampaň ofenzivní kampaň orientovaná marketingově kampaň orientovaná na voliče kampaň orientovaná stranicky kampaň permanentní (kontinuální) kampaň postmoderní kampaň pozitivní (obhajovací) kampaň premoderní kampaň profesionállní kampaň skrytě útočná kampaň srovnávací (kontrastní, protikladná) kampaň útočná komplexní politický marketing (KPM) koncept volebního trhu kontrakampaň lídr lobbing marketingová teorie marketingový proces opinion makers packaging personalizace politický management politické poradenství a konzultanství politický marketing positioning postavení stran na trhu PR v politickém marketingu priming principy politického marketingu - 4P prodejně orientovaná strana (POP) propaganda public affairs realignment rebranding relationship marketing segmentace volebního trhu soupeř specialista spin doctor / spin doctoring stoupenec strategie politických stran / politické strategie syndrom oběti (spin syndrome) teorie kognitivních účinků teorie racionálního výběru (teorie racionální volby, rational choice theory, rational action theory) teorie veřejného mínění teorie volebního chování tón kampaně tržně orientovaná strana (TOP) tvorba kampaně (princip "5MM"; informační lobbing) vagonový efekt (bandwagon effect) videopolitika virální marketing vojenské strategie v politice volební apel volební načasování volební strategie vyděděncův efekt (underdog effect) výrobkově orientovaná strana (VOP) výzkum veřejného mínění zacílení (targeting) Obrazová příloha Literatura

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 589
Tištěná 199
Tištěná 199
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace