Slovník politického managementu a volebního marketingu
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
161 Kč 145 KčIhned ke stažení
i: 19142 n: 24781808r: 6893Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6893 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Slovník A-Z agenda setting alignment amerikanizace politických kampaní benchmark polls brand/branding brushfire polls bumerangový účinek dealignment direct marketing (přímý marketing) dvojnásobně poškozující účinek / efekt dvojí škody elektronizace volební kampaně estetizace focus group follow-up polls framing (rámcování, rámování události, nosné rámcování) guerillový marketing GOTV grassroots horká fáze kampaně image maker internacionalizace politické komunikace internal marketing kampaň kampaň minimální kampaň mobilizační kampaň moderní kampaň negativní kampaň ofenzivní kampaň orientovaná marketingově kampaň orientovaná na voliče kampaň orientovaná stranicky kampaň permanentní (kontinuální) kampaň postmoderní kampaň pozitivní (obhajovací) kampaň premoderní kampaň profesionállní kampaň skrytě útočná kampaň srovnávací (kontrastní, protikladná) kampaň útočná komplexní politický marketing (KPM) koncept volebního trhu kontrakampaň lídr lobbing marketingová teorie marketingový proces opinion makers packaging personalizace politický management politické poradenství a konzultanství politický marketing positioning postavení stran na trhu PR v politickém marketingu priming principy politického marketingu - 4P prodejně orientovaná strana (POP) propaganda public affairs realignment rebranding relationship marketing segmentace volebního trhu soupeř specialista spin doctor / spin doctoring stoupenec strategie politických stran / politické strategie syndrom oběti (spin syndrome) teorie kognitivních účinků teorie racionálního výběru (teorie racionální volby, rational choice theory, rational action theory) teorie veřejného mínění teorie volebního chování tón kampaně tržně orientovaná strana (TOP) tvorba kampaně (princip "5MM"; informační lobbing) vagonový efekt (bandwagon effect) videopolitika virální marketing vojenské strategie v politice volební apel volební načasování volební strategie vyděděncův efekt (underdog effect) výrobkově orientovaná strana (VOP) výzkum veřejného mínění zacílení (targeting) Obrazová příloha Literatura
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.88MB | 4.88MB | 4.84MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.88 MB | 4.88 MB | 4.84 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Slovník politického managementu a volebního marketingu
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
161 Kč 145 KčIhned ke stažení
i: 19142 n: 24781808r: 6893Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6893 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Slovník politického managementu a volebního marketingu
Slovník A-Z agenda setting alignment amerikanizace politických kampaní benchmark polls brand/branding brushfire polls bumerangový účinek dealignment direct marketing (přímý marketing) dvojnásobně poškozující účinek / efekt dvojí škody elektronizace volební kampaně estetizace focus group follow-up polls framing (rámcování, rámování události, nosné rámcování) guerillový marketing GOTV grassroots horká fáze kampaně image maker internacionalizace politické komunikace internal marketing kampaň kampaň minimální kampaň mobilizační kampaň moderní kampaň negativní kampaň ofenzivní kampaň orientovaná marketingově kampaň orientovaná na voliče kampaň orientovaná stranicky kampaň permanentní (kontinuální) kampaň postmoderní kampaň pozitivní (obhajovací) kampaň premoderní kampaň profesionállní kampaň skrytě útočná kampaň srovnávací (kontrastní, protikladná) kampaň útočná komplexní politický marketing (KPM) koncept volebního trhu kontrakampaň lídr lobbing marketingová teorie marketingový proces opinion makers packaging personalizace politický management politické poradenství a konzultanství politický marketing positioning postavení stran na trhu PR v politickém marketingu priming principy politického marketingu - 4P prodejně orientovaná strana (POP) propaganda public affairs realignment rebranding relationship marketing segmentace volebního trhu soupeř specialista spin doctor / spin doctoring stoupenec strategie politických stran / politické strategie syndrom oběti (spin syndrome) teorie kognitivních účinků teorie racionálního výběru (teorie racionální volby, rational choice theory, rational action theory) teorie veřejného mínění teorie volebního chování tón kampaně tržně orientovaná strana (TOP) tvorba kampaně (princip "5MM"; informační lobbing) vagonový efekt (bandwagon effect) videopolitika virální marketing vojenské strategie v politice volební apel volební načasování volební strategie vyděděncův efekt (underdog effect) výrobkově orientovaná strana (VOP) výzkum veřejného mínění zacílení (targeting) Obrazová příloha Literatura
O Autorovi
Kubáček JanAutor je vzděláním politolog, působil jako poradce a nadále radí jednomu premiérovi, dvěma vicepremiérům a osmi ministrům. Jeho specializací a zálibou jsou komunikační analýzy, politické strategie a p olitický management, politická psychologie a sociologie, eliminace a prevence manipulace, public affairs a komunikace veřejných korporací. Přednáší na několika vysokých školách a odborných institutech v České republice i v zahraničí. Vedle toho pracuje jako analytik, konzultant a odborný lektor pro privátní i veřejný sektor. Je autorem více než 500 odborných a popularizačních článků a analýz, něko lika odborných knih a studií.