Tištěná kniha
Datum vydání: 22.09.2023
Katalogové číslo: 39685
ISBN: 978-80-271-3921-7
Formát / stran: 167×240, 168 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.41 MB | 2.41 MB | 3.64 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Specifika marketingu luxusních značek
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 288 KčUšetříte 51 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 29. 04. 2025 0:05
i: 45301 n: 27139217r: 13534 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
288 Kč 245 KčUšetříte 43 Kč
Ihned ke stažení
i: 45855 n: 27169863r: 13534Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 203 KčUšetříte 136 Kč
Skladem
i: 45818 n: 27139217_Dr: 13534
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Olšanová KvětaIng. Květa Olšanová, Ph.D., vyučuje na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze studenty různých národností předměty Mezinárodní marketing, Mezinárodní marketingová komunikace a Marketing luxusních výrobků. Sama je absolventkou VŠE, oboru Mezinárodní obchod. Ve své profesní kariéře zastávala různé pozice v marketingovém řízení, brand managementu a CSR ve společnostech Kraft Foods (nyní Mondeléz International), Citibank Europe a Rothmans of Pall Mall. Ve výzkumné práci se v současnosti věnuje společenské odpovědnosti firem, vlivu implementace prvků Průmyslu 4.0 na požadavky na vzdělávací systém v České republice a zejména sektoru luxusních značek a jejich řízení. V nedávném výzkumu věnovaném společensky odpovědným aktivitám luxusních značek se jejímu týmu podařilo prokázat pozitivní vztah mezi povědomím o CSR luxusní značky a nákupními záměry spotřebitelů. Autorka se dále věnuje přípravám případových studií do výuky uvedených předmětů.