Společenská odpovědnost ve sportu
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 39794 n: 27140176r: 11331Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 11331 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká mnoha eticky problematických otázek, jež se objevují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu.
Najdete zde nejen teoretická východiska, ale i spoustu praktických informací, návrhů a doporučení k dané problematice a její aplikace zejména ve fotbale, hokeji, basketbale, včetně desítek případových studií (zahraničních i tuzemských klubů). Výklad je podložen řadou relevantních zahraničních i tuzemských zdrojů a výzkumů, přičemž jsou představeny i výsledky vlastního výzkumného šetření autora, věnovaného uplatňování sportovního sponzoringu u dvou nejpopulárnějších kolektivních sportů v České republice – fotbalu a hokeje.
Publikace je určena marketingovým manažerům sportovních organizací, marketingovým či CSR manažerům podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit, sportovním manažerům aj.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Kunz VilémPůsobí jako odborný asistent na Katedře marketingové komunikace Fakulty ekonomických studií Vysoké školy finanční a správní.
Odborně se zaměřuje na problematiku sportovního marketingu a managementu, společenské odpovědnosti organizací a marketingové komunikace. Na VŠFS je garantem předmětů sportovní marketing, CSR reportování a média, public relations, řízení vztahů se zákazníky.
Věnuje se intenzivně publikační činnosti: je autorem či spoluautorem vysokoškolských skript a řady odborných knih, například Sportovní marketing: CSR a sponzoring (Grada Publishing, 2018), Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (Grada Publishing, 2013), Společenská odpovědnost firem (Grada Publishing, 2012), Společenská odpovědnost organizace – CSR v praxi a jak s ním dál (Grada Publishing, 2010) či Základy podnikání (Grada Publishing, 2010), která získala Cenu Grady 2010 v kategorii ekonomické literatury. Dále je spoluautorem a autorem řady odborných statí, týkajících se zejména problematiky managementu sportu, sportovního marketingu, a společenské odpovědnosti organizací.
Spolupracuje také intenzivně s praxí a stal se prvním CSR manažerem v českém profesionálním sportovním klubu. Je jedním ze zakladatelů Asociace společenské odpovědnosti ve sportu, která se snaží o rozšiřování principů konceptu CSR v českém sportovním prostředí.
V roce 2008 získal za svoji disertační práci cenu profesora Františka Egermayera (v kategorii nejlepší disertační práce), kterou uděluje Česká společnost pro jakost. Za svůj přínos v oblasti společenské odpovědnosti sportu získal i ocenění Osobnost Ústeckého kraje za rok 2019.
Kontakt na autora: kunz.vilem@seznam.cz