0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Strategický marketing

2., rozšířené a aktualizované vydání
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 2800
Cílem knihy je poskytnout poznatky a vodítka pro oblast strategického marketingu, usnadnit pochopení jeho zásad a zpřístupnit tematiku nejširšímu okruhu zájemců.
Kniha vychází z marketingové koncepce prezentované v evropských zemích i v USA a nebrání se novým způsobům myšlení zaměřeným na vyvíjející se trhy. Seznamuje se základní filozofií strategického marketingu a ten důkladně zkoumá v rámci procesu strategického marketingového řízení. Východiskem je podnikový řídicí proces, v rámci kterého je kladen důraz na poslání podniku, jeho základní cíle, hlavní strategický směr a příležitosti. Osou výkladu (červenou nití) jsou marketingové strategie, které určují směry postupu vedoucí k dosažení cílů.
Snahou je ukázat, že marketing je plně aplikovatelný, pokud je poznaný, že jde o dynamickou disciplínu, která přispívá k efektivnímu zákaznickému uspokojení a k dosažení tržní výkonnosti podniku. Kniha by měla oslovit:
- studenty, kteoí se na profesionální marketingovou dráhu připravují,
- manažery, kteří profesi již vykonávají,
- všechny podnikové pracovníky, kteří chtějí získat přehled o aktivitách strategického marketingu,
- a další čtenáře – „marketingové neprofesionály„, protože strategický marketing přináší hodnoty nezbytné pro dosažení podnikatelských úspěchů.
doc. Ing. Helena Horáková, Csc.
Katedra marketingu
Fakulta podnikohospodářská
Vysoká škola ekonomická v Praze

Titul Strategický marketing byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Strategický marketing

2., rozšířené a aktualizované vydání
Cílem knihy je poskytnout poznatky a vodítka pro oblast strategického marketingu, usnadnit pochopení jeho zásad a zpřístupnit tematiku nejširšímu okruhu zájemců.
Kniha vychází z marketingové koncepce prezentované v evropských zemích i v USA a nebrání se novým způsobům myšlení zaměřeným na vyvíjející se trhy. Seznamuje se základní filozofií strategického marketingu a ten důkladně zkoumá v rámci procesu strategického marketingového řízení. Východiskem je podnikový řídicí proces, v rámci kterého je kladen důraz na poslání podniku, jeho základní cíle, hlavní strategický směr a příležitosti. Osou výkladu (červenou nití) jsou marketingové strategie, které určují směry postupu vedoucí k dosažení cílů.
Snahou je ukázat, že marketing je plně aplikovatelný, pokud je poznaný, že jde o dynamickou disciplínu, která přispívá k efektivnímu zákaznickému uspokojení a k dosažení tržní výkonnosti podniku. Kniha by měla oslovit:
- studenty, kteoí se na profesionální marketingovou dráhu připravují,
- manažery, kteří profesi již vykonávají,
- všechny podnikové pracovníky, kteří chtějí získat přehled o aktivitách strategického marketingu,
- a další čtenáře – „marketingové neprofesionály„, protože strategický marketing přináší hodnoty nezbytné pro dosažení podnikatelských úspěchů.
doc. Ing. Helena Horáková, Csc.
Katedra marketingu
Fakulta podnikohospodářská
Vysoká škola ekonomická v Praze
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 2800

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 186
Tištěná 1 059
Tištěná 999
Tištěná 169
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace