0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Strategický marketing

2., rozšířené a aktualizované vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 2800

Ukázky z E-knihy

Cílem knihy je poskytnout poznatky a vodítka pro oblast strategického marketingu, usnadnit pochopení jeho zásad a zpřístupnit tematiku nejširšímu okruhu zájemců.
Kniha vychází z marketingové koncepce prezentované v evropských zemích i v USA a nebrání se novým způsobům myšlení zaměřeným na vyvíjející se trhy. Seznamuje se základní filozofií strategického marketingu a ten důkladně zkoumá v rámci procesu strategického marketingového řízení. Východiskem je podnikový řídicí proces, v rámci kterého je kladen důraz na poslání podniku, jeho základní cíle, hlavní strategický směr a příležitosti. Osou výkladu (červenou nití) jsou marketingové strategie, které určují směry postupu vedoucí k dosažení cílů.
Snahou je ukázat, že marketing je plně aplikovatelný, pokud je poznaný, že jde o dynamickou disciplínu, která přispívá k efektivnímu zákaznickému uspokojení a k dosažení tržní výkonnosti podniku. Kniha by měla oslovit:
- studenty, kteoí se na profesionální marketingovou dráhu připravují,
- manažery, kteří profesi již vykonávají,
- všechny podnikové pracovníky, kteří chtějí získat přehled o aktivitách strategického marketingu,
- a další čtenáře – „marketingové neprofesionály„, protože strategický marketing přináší hodnoty nezbytné pro dosažení podnikatelských úspěchů.
doc. Ing. Helena Horáková, Csc.
Katedra marketingu
Fakulta podnikohospodářská
Vysoká škola ekonomická v Praze

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Strategický marketing byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 1 947 
E-kniha 1 655 
Tištěná 297 
E-kniha 252 
Tištěná 297 
E-kniha 252 
Tištěná 254 
E-kniha 216 
Tištěná 254 
E-kniha 216 

Strategický marketing

2., rozšířené a aktualizované vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 2800
Cílem knihy je poskytnout poznatky a vodítka pro oblast strategického marketingu, usnadnit pochopení jeho zásad a zpřístupnit tematiku nejširšímu okruhu zájemců.
Kniha vychází z marketingové koncepce prezentované v evropských zemích i v USA a nebrání se novým způsobům myšlení zaměřeným na vyvíjející se trhy. Seznamuje se základní filozofií strategického marketingu a ten důkladně zkoumá v rámci procesu strategického marketingového řízení. Východiskem je podnikový řídicí proces, v rámci kterého je kladen důraz na poslání podniku, jeho základní cíle, hlavní strategický směr a příležitosti. Osou výkladu (červenou nití) jsou marketingové strategie, které určují směry postupu vedoucí k dosažení cílů.
Snahou je ukázat, že marketing je plně aplikovatelný, pokud je poznaný, že jde o dynamickou disciplínu, která přispívá k efektivnímu zákaznickému uspokojení a k dosažení tržní výkonnosti podniku. Kniha by měla oslovit:
- studenty, kteoí se na profesionální marketingovou dráhu připravují,
- manažery, kteří profesi již vykonávají,
- všechny podnikové pracovníky, kteří chtějí získat přehled o aktivitách strategického marketingu,
- a další čtenáře – „marketingové neprofesionály„, protože strategický marketing přináší hodnoty nezbytné pro dosažení podnikatelských úspěchů.
doc. Ing. Helena Horáková, Csc.
Katedra marketingu
Fakulta podnikohospodářská
Vysoká škola ekonomická v Praze
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

O Autorovi

Horáková Helena
Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. V současnosti působí na katedře marketingu VŠE v Praze a na katedře cestovního ruchu Jihočeské univerzity v Táboře. Vedle marketingové problematiky se za měřuje i na logistiku, zejména marketingovou logistiku.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 382 
E-kniha 325 
Tištěná 149 
E-kniha 216 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.