0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Taktika transakční analýzy

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
149
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 24.9.2017 6:47
i: 16516 n: 24729152r: 5547
Kniha je vynikající příručkou pro lektory, učitele dospělých i studenty andragogiky a dalších pedagogických oborů. Byla sestavena na základě komplexní teorie komunikace a osobnosti – transakční analýze. Je nabitá praktickými radami, jak vzdělávat klienty, frekventanty kurzů a studenty: naučí, jak sestavit hodinu na základě zakázky, jak navodit tvůrčí atmosféru, jak vést práci ve skupině, jak získat od studentů zpětnou vazbu, jaké zvolit metody učení i jak řídit konflikt ve skupině, jestliže při výuce nastane. Publikace je koncipována jako pracovní sešit s řadou obrázků, přehledů a cvičení. Jejím cílem je pomoci těm, kteří učí nebo vedou různé vzdělávací programy, zlepšit kvalitu jejich výuky a usnadnit jim též další sebevzdělávání.

Z obsahu knihy Taktika transakční analýzy

Předmluva
Poděkování
Úvod
Představení knihy a možností jejího využití, představení jejích autorek a čtenářů a představení transakční analýzy
Taktika
Proč transakční analýza?
Jak užívat tuto knihu
1. Učení a dospělí
Jak se dospělí učí a jak na učení působí přesvědčení
Co je učení?
Cyklus zkušenostního učení
Vztah mezi učením a vzděláváním
Životní scénáře a učení
Poznámky a prameny
Literatura
2. Hodnoty a potřeby
Jak může pochopení stadií lidského vývoje zvýšit účinnost vyučování
Vývojové cykly
Uplatnění
Poznámky a prameny
Literatura
3. Uzavírání smluv o učení
Jak může pochopení procesu uzavírání smlouvy od samého začátku napomáhat učení
Co se při učení odehrává
Třístranná (nebo vícestranná) smlouva
Psychologická vzdálenost
Uplatnění myšlenek z této kapitoly
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
4. Interakce
Jak poznat vzorce chování a možnosti změny
Jak komunikujeme…
Transakce
Uplatnění myšlenek z této kapitoly
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
5. Poskytování a přijímání zpětné vazby
Jak při své práci dávat a přijímat pozitivní a konstruktivní zpětnou vazbu
Základní životní pozice: okna do světa
Uspokojování vlastních potřeb
Uplatnění myšlenek z této kapitoly
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
6. Navázání kontaktu
Jak na druhé reagujeme v několika prvních minutách setkání a jak to ovlivňuje vyučování a učení
Uplatnění myšlenek z této kapitoly
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
7. Styly práce
Jak lépe porozumět sobě a svým studentům, a tak plánovat účinnější strategie vyučování a učení
Hnací síly a styly práce
Uplatnění koncepce při učení
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
8. Posilování učících se
Jak si plně uvědomovat sebe, druhé i situace, ku prospěchu vhodných způsobů reagování
Vedení druhých
Symbióza
Znehodnocování
Uplatnění
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
9. Zvládání konfliktu
Jak využívat čas a zdravými postupy získávat pohlazení
Co se to pořád děje?
Uplatnění poznatků
Řízení času
Zdroje pro plánování hodiny
Poznámky a prameny
Literatura
10. Práce ve skupinách
Co se odehrává ve skupinách, když rostou a mění se
Váš skupinový obraz neboli „imago“
Obrazy a styly vyučování
Poznámky a prameny
Literatura
11. Čas změny
Co se stane, když se přiblíží konec učební skupiny
Změna a vývojové cykly
Uplatnění
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura

Doporučená literatura
Kontaktní adresy
Příloha
Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 01. 07. 2010
Katalogové číslo: 2769
ISBN: 978-80-247-2915-2
Formát / stran: 167×240, 264 stran
Edice: Pedagogika
Taktika transakční analýzy

Tištěná kniha

Datum vydání: 01. 07. 2010
Katalogové číslo: 2769
ISBN: 978-80-247-2915-2
Formát / stran: 167×240, 264 stran
Edice: Pedagogika

Taktika transakční analýzy

Kniha je vynikající příručkou pro lektory, učitele dospělých i studenty andragogiky a dalších pedagogických oborů. Byla sestavena na základě komplexní teorie komunikace a osobnosti – transakční analýze. Je nabitá praktickými radami, jak vzdělávat klienty, frekventanty kurzů a studenty: naučí, jak sestavit hodinu na základě zakázky, jak navodit tvůrčí atmosféru, jak vést práci ve skupině, jak získat od studentů zpětnou vazbu, jaké zvolit metody učení i jak řídit konflikt ve skupině, jestliže při výuce nastane. Publikace je koncipována jako pracovní sešit s řadou obrázků, přehledů a cvičení. Jejím cílem je pomoci těm, kteří učí nebo vedou různé vzdělávací programy, zlepšit kvalitu jejich výuky a usnadnit jim též další sebevzdělávání.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
149
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 24.9.2017 6:47
i: 16516 n: 24729152r: 5547

Z obsahu knihy Taktika transakční analýzy

Předmluva
Poděkování
Úvod
Představení knihy a možností jejího využití, představení jejích autorek a čtenářů a představení transakční analýzy
Taktika
Proč transakční analýza?
Jak užívat tuto knihu
1. Učení a dospělí
Jak se dospělí učí a jak na učení působí přesvědčení
Co je učení?
Cyklus zkušenostního učení
Vztah mezi učením a vzděláváním
Životní scénáře a učení
Poznámky a prameny
Literatura
2. Hodnoty a potřeby
Jak může pochopení stadií lidského vývoje zvýšit účinnost vyučování
Vývojové cykly
Uplatnění
Poznámky a prameny
Literatura
3. Uzavírání smluv o učení
Jak může pochopení procesu uzavírání smlouvy od samého začátku napomáhat učení
Co se při učení odehrává
Třístranná (nebo vícestranná) smlouva
Psychologická vzdálenost
Uplatnění myšlenek z této kapitoly
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
4. Interakce
Jak poznat vzorce chování a možnosti změny
Jak komunikujeme…
Transakce
Uplatnění myšlenek z této kapitoly
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
5. Poskytování a přijímání zpětné vazby
Jak při své práci dávat a přijímat pozitivní a konstruktivní zpětnou vazbu
Základní životní pozice: okna do světa
Uspokojování vlastních potřeb
Uplatnění myšlenek z této kapitoly
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
6. Navázání kontaktu
Jak na druhé reagujeme v několika prvních minutách setkání a jak to ovlivňuje vyučování a učení
Uplatnění myšlenek z této kapitoly
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
7. Styly práce
Jak lépe porozumět sobě a svým studentům, a tak plánovat účinnější strategie vyučování a učení
Hnací síly a styly práce
Uplatnění koncepce při učení
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
8. Posilování učících se
Jak si plně uvědomovat sebe, druhé i situace, ku prospěchu vhodných způsobů reagování
Vedení druhých
Symbióza
Znehodnocování
Uplatnění
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura
9. Zvládání konfliktu
Jak využívat čas a zdravými postupy získávat pohlazení
Co se to pořád děje?
Uplatnění poznatků
Řízení času
Zdroje pro plánování hodiny
Poznámky a prameny
Literatura
10. Práce ve skupinách
Co se odehrává ve skupinách, když rostou a mění se
Váš skupinový obraz neboli „imago“
Obrazy a styly vyučování
Poznámky a prameny
Literatura
11. Čas změny
Co se stane, když se přiblíží konec učební skupiny
Změna a vývojové cykly
Uplatnění
Zdroje
Poznámky a prameny
Literatura

Doporučená literatura
Kontaktní adresy
Příloha
Rejstřík

Zařazena v kategoriích

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 355
E-kniha 302
Tištěná 99
Tištěná 149
E-kniha 127

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace