Tištěná kniha
Datum vydání: 24.08.2011
Katalogové číslo: 3951
ISBN: 978-80-247-3928-1
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Edice:
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 4.84 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Telemarketing v praxi
Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249 Kč 212 KčUšetříte 37 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 30. 04. 2025 22:29
i: 18962 n: 24739281r: 6812 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212 Kč 180 KčUšetříte 32 Kč
Ihned ke stažení
i: 18963 n: 24770611r: 6812Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249 Kč 149 KčUšetříte 100 Kč
Skladem
i: 38342 n: 24739281_Dr: 6812
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Santlerová KvětoslavaOd roku 1990 se věnuje metodice seminářů a lektorské činnosti. Své dlouholeté zkušenosti získala především z přednášení na VŠ, v bankovnictví a na stážích v USA, Německu a Itálii. V USA se v roce 1992 seznámila s prací v call centrech a cenné zkušenosti využila při budování vlastní metodologie. Začala pracovat jako odborná poradkyně pro klientská centra a collections. V roce 1998 založila úspěšnou vzdělávací a poradenskou společnost Santia, spol. s r. o. V současné době působí jako kouč vrcholového managementu, připravuje výběrová řízení metodou assessment center, zabývá se poradenstvím v krizové komunikaci a připravuje klienty pro komunikaci s médii. Odborně řídí, moderuje a vystupuje na specializovaných konferencích zaměřených převážně na telemarketing. Je vyhledávanou odbornicí při poskytování poradenství pro naše i zahraniční firmy v oblasti telemarketingu.