0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Učitel

Příprava na profesi
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 5632
E-kniha
PDF
144
Ihned ke stažení
i: 16662 n: 24761916r: 5632
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Současná teorie a výzkum v oblasti pedagogiky a školství se stále více a více zaměřuje na profesionalizaci vzdělávání. Přinášíme vám proto zbrusu novou publikaci PhDr. Radmily Dytrtové, CSc., a PeadDr. Marie Krhutové. Autorky se zaměřily zejména na pedagogickou přípravu na profesi učitele. Důraz kladou na komunikativní dovednosti, mluvený projev, vyučovací jazyk a zásady správné výslovnosti. Stranou nenechávají ani nonverbální projev či grafickou prezentaci. Knihu věnují především studentům pedagogických oborů a pedagogům.

Z obsahu knihy Učitel

Předmluva

Úvod

1. Vhled do přípravy učitele
1.1 Proces naplňování profesní identity
1.2 Osobnost učitele a její utváření
1.3 K typologii učitele
1.3.1 Vyučovací styl v kontextu typologie osobnosti
1.3.2 Empirické šetření v rámci typologie učitelů
1.3.3 Interakční styl učitele
1.4 Role učitele v kontextu změn a přípravy učitelů
1.4.1 Teoretická východiska přípravy učitelů
1.4.2 Požadavky na profesi učitele
1.5 Pedagogické znalosti a dovednosti, komponenty evaluace činnosti
1.5.1 Klasifikace a deskripce profesních znalostí učitele
1.5.2 Pedagogické dovednosti
1.5.3 Komponenty evaluace činnosti učitele
1.6 Cíl přípravy učitele - profesní kompetence, profil absolventa učitelství
1.7 Sebereflexe učitele v kontextu přípravy na profesi
1.7.1 Reflexe pedagogické činnosti učitele
1.7.2 Aplikace sebereflexe ve zjišťování počátečních a výstupních představ studentů učitelství
1.7.3 Explicitační rozhovor jako reflexní metoda pedagogické činnosti
1.7.4 Vedení studentského portfolia
1.7.5 Hospitace pedagogické činnosti
1.8 Pedagogická praxe jako prostředí reflexe formování profesní identity

2. Komunikativní dovednosti učitele
2.1 Mluvený projev učitele
2.1.1 Požadavky na mluvený projev učitele
2.1.2 Vyučovací jazyk
2.1.3 Zásady výslovnosti spisovného českého jazyka
2.2 Nonverbální projev
2.3 Psaný projev v edukačním procesu
2.4 Grafická prezentace

Závěr

Příloha č. 1

Příloha č. 2

Literatura

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Učitel
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Učitel

Příprava na profesi
Současná teorie a výzkum v oblasti pedagogiky a školství se stále více a více zaměřuje na profesionalizaci vzdělávání. Přinášíme vám proto zbrusu novou publikaci PhDr. Radmily Dytrtové, CSc., a PeadDr. Marie Krhutové. Autorky se zaměřily zejména na pedagogickou přípravu na profesi učitele. Důraz kladou na komunikativní dovednosti, mluvený projev, vyučovací jazyk a zásady správné výslovnosti. Stranou nenechávají ani nonverbální projev či grafickou prezentaci. Knihu věnují především studentům pedagogických oborů a pedagogům.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 5632
E-kniha
PDF
144
Ihned ke stažení
i: 16662 n: 24761916r: 5632

Z obsahu knihy Učitel

Předmluva

Úvod

1. Vhled do přípravy učitele
1.1 Proces naplňování profesní identity
1.2 Osobnost učitele a její utváření
1.3 K typologii učitele
1.3.1 Vyučovací styl v kontextu typologie osobnosti
1.3.2 Empirické šetření v rámci typologie učitelů
1.3.3 Interakční styl učitele
1.4 Role učitele v kontextu změn a přípravy učitelů
1.4.1 Teoretická východiska přípravy učitelů
1.4.2 Požadavky na profesi učitele
1.5 Pedagogické znalosti a dovednosti, komponenty evaluace činnosti
1.5.1 Klasifikace a deskripce profesních znalostí učitele
1.5.2 Pedagogické dovednosti
1.5.3 Komponenty evaluace činnosti učitele
1.6 Cíl přípravy učitele - profesní kompetence, profil absolventa učitelství
1.7 Sebereflexe učitele v kontextu přípravy na profesi
1.7.1 Reflexe pedagogické činnosti učitele
1.7.2 Aplikace sebereflexe ve zjišťování počátečních a výstupních představ studentů učitelství
1.7.3 Explicitační rozhovor jako reflexní metoda pedagogické činnosti
1.7.4 Vedení studentského portfolia
1.7.5 Hospitace pedagogické činnosti
1.8 Pedagogická praxe jako prostředí reflexe formování profesní identity

2. Komunikativní dovednosti učitele
2.1 Mluvený projev učitele
2.1.1 Požadavky na mluvený projev učitele
2.1.2 Vyučovací jazyk
2.1.3 Zásady výslovnosti spisovného českého jazyka
2.2 Nonverbální projev
2.3 Psaný projev v edukačním procesu
2.4 Grafická prezentace

Závěr

Příloha č. 1

Příloha č. 2

Literatura

Zařazena v kategoriích

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 429
E-kniha 365
Tištěná 269
E-kniha 229
Tištěná 355
E-kniha 302
Tištěná 269
Tištěná 99

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace