Učitel
Příprava na profesi
- 25 % z DMOC
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
144 Kč 108 Kč -25 %Ihned ke stažení
i: 16662 n: 24761916r: 5632Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5632 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Současná teorie a výzkum v oblasti pedagogiky a školství se stále více a více zaměřuje na profesionalizaci vzdělávání. Přinášíme vám proto zbrusu novou publikaci PhDr. Radmily Dytrtové, CSc., a PeadDr. Marie Krhutové. Autorky se zaměřily zejména na pedagogickou přípravu na profesi učitele. Důraz kladou na komunikativní dovednosti, mluvený projev, vyučovací jazyk a zásady správné výslovnosti. Stranou nenechávají ani nonverbální projev či grafickou prezentaci. Knihu věnují především studentům pedagogických oborů a pedagogům.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Učitel
Předmluva
Úvod
1. Vhled do přípravy učitele
1.1 Proces naplňování profesní identity
1.2 Osobnost učitele a její utváření
1.3 K typologii učitele
1.3.1 Vyučovací styl v kontextu typologie osobnosti
1.3.2 Empirické šetření v rámci typologie učitelů
1.3.3 Interakční styl učitele
1.4 Role učitele v kontextu změn a přípravy učitelů
1.4.1 Teoretická východiska přípravy učitelů
1.4.2 Požadavky na profesi učitele
1.5 Pedagogické znalosti a dovednosti, komponenty evaluace činnosti
1.5.1 Klasifikace a deskripce profesních znalostí učitele
1.5.2 Pedagogické dovednosti
1.5.3 Komponenty evaluace činnosti učitele
1.6 Cíl přípravy učitele - profesní kompetence, profil absolventa učitelství
1.7 Sebereflexe učitele v kontextu přípravy na profesi
1.7.1 Reflexe pedagogické činnosti učitele
1.7.2 Aplikace sebereflexe ve zjišťování počátečních a výstupních představ studentů učitelství
1.7.3 Explicitační rozhovor jako reflexní metoda pedagogické činnosti
1.7.4 Vedení studentského portfolia
1.7.5 Hospitace pedagogické činnosti
1.8 Pedagogická praxe jako prostředí reflexe formování profesní identity
2. Komunikativní dovednosti učitele
2.1 Mluvený projev učitele
2.1.1 Požadavky na mluvený projev učitele
2.1.2 Vyučovací jazyk
2.1.3 Zásady výslovnosti spisovného českého jazyka
2.2 Nonverbální projev
2.3 Psaný projev v edukačním procesu
2.4 Grafická prezentace
Závěr
Příloha č. 1
Příloha č. 2
Literatura
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 0.45MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
- 25 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 0.45 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Učitel
Příprava na profesi
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
144 Kč 108 Kč -25 %Ihned ke stažení
i: 16662 n: 24761916r: 5632Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5632 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Současná teorie a výzkum v oblasti pedagogiky a školství se stále více a více zaměřuje na profesionalizaci vzdělávání. Přinášíme vám proto zbrusu novou publikaci PhDr. Radmily Dytrtové, CSc., a PeadDr. Marie Krhutové. Autorky se zaměřily zejména na pedagogickou přípravu na profesi učitele. Důraz kladou na komunikativní dovednosti, mluvený projev, vyučovací jazyk a zásady správné výslovnosti. Stranou nenechávají ani nonverbální projev či grafickou prezentaci. Knihu věnují především studentům pedagogických oborů a pedagogům.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Učitel
Předmluva
Úvod
1. Vhled do přípravy učitele
1.1 Proces naplňování profesní identity
1.2 Osobnost učitele a její utváření
1.3 K typologii učitele
1.3.1 Vyučovací styl v kontextu typologie osobnosti
1.3.2 Empirické šetření v rámci typologie učitelů
1.3.3 Interakční styl učitele
1.4 Role učitele v kontextu změn a přípravy učitelů
1.4.1 Teoretická východiska přípravy učitelů
1.4.2 Požadavky na profesi učitele
1.5 Pedagogické znalosti a dovednosti, komponenty evaluace činnosti
1.5.1 Klasifikace a deskripce profesních znalostí učitele
1.5.2 Pedagogické dovednosti
1.5.3 Komponenty evaluace činnosti učitele
1.6 Cíl přípravy učitele - profesní kompetence, profil absolventa učitelství
1.7 Sebereflexe učitele v kontextu přípravy na profesi
1.7.1 Reflexe pedagogické činnosti učitele
1.7.2 Aplikace sebereflexe ve zjišťování počátečních a výstupních představ studentů učitelství
1.7.3 Explicitační rozhovor jako reflexní metoda pedagogické činnosti
1.7.4 Vedení studentského portfolia
1.7.5 Hospitace pedagogické činnosti
1.8 Pedagogická praxe jako prostředí reflexe formování profesní identity
2. Komunikativní dovednosti učitele
2.1 Mluvený projev učitele
2.1.1 Požadavky na mluvený projev učitele
2.1.2 Vyučovací jazyk
2.1.3 Zásady výslovnosti spisovného českého jazyka
2.2 Nonverbální projev
2.3 Psaný projev v edukačním procesu
2.4 Grafická prezentace
Závěr
Příloha č. 1
Příloha č. 2
Literatura