Tištěná kniha
Datum vydání: 14.02.2025
Katalogové číslo: 39716
ISBN: 978-80-271-5668-9
Formát / stran: 167×240, 240 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 2.25 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Umění řízení digitálních projektů
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 339 KčUšetříte 60 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 30. 04. 2025 21:29
i: 48542 n: 27156689r: 9425 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 288 KčUšetříte 51 Kč
Ihned ke stažení
i: 48911 n: 27177585r: 9425Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 239 KčUšetříte 160 Kč
Skladem
i: 48721 n: 27156689_Dr: 9425
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Hromek MichalIng. Michal Hromek, DBA, MBA, MSc., LL.M., je jeden z předních českých odborníků na digitální management a profesionální řízení digitálních transformací, projektového vývoje a také řízení produktového vývoje v e-commerce. Absolvoval nejvyšší mezinárodně dosažitelné odborné manažerské vzdělání ze strategického managementu završené prestižním titulem Doctor of Business Administration, v oblasti marketing managementu získal Master of Business Administration a Master of Science degree. Své komplexní znalosti a zkušenosti s online marketingem a řízení marketingové komunikace aktivně uplatňuje v praxi při řízení vývoje velkých e-commerce řešení.