Umění řízení digitálních projektů
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 288 KčUšetříte 51 Kč
Ihned ke stažení
i: 48911 n: 27177585r: 9425Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 339 KčUšetříte 60 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 23. 04. 2025 2:54
i: 48542 n: 27156689r: 9425Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 239 KčUšetříte 160 Kč
Skladem
i: 48721 n: 27156689_Dr: 9425
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Staňte se expertem na řízení digitálních projektů a proměňte neúspěch v úspěch!
Firmy hledají způsoby, jak modernizovat své procesy, zefektivnit služby nebo udržet krok s online světem. Ať už jde o nové webové aplikace, interní systémy, e-shopy či komplexní portály, každý projekt začíná s velkou ambicí. Ale proč selhávají? Statistiky ukazují, že pouze 34 % projektů je úspěšně dokončeno.
Zapomeňte na teoretické příručky, které praxi míjí obloukem. Tato kniha vás provede reálným světem digitálních projektů – od prvotní analýzy přes plánování a realizaci až po zvládání krizí. Nabízí praktické nástroje, řešení skutečných problémů a pohledy na situace, se kterými se při řízení projektů nevyhnutelně setkáte.
Každá kapitola je plná reálných příkladů z praxe, chyb, které už někdo udělal, a konkrétních kroků, jak uspět. Ať už jste zkušený vůdce hledající nové pohledy nebo začínající manažer, který chce vést projekty správně hned od začátku, tato kniha je vaším spolehlivým průvodcem.
Nepřijímejte neúspěch jako normu. Naučte se, jak ho přeměnit v úspěch a stát se tím, kdo dotahuje projekty do konce.
Tohle není jen kniha o řízení projektů. Je to klíč k úspěchu v digitálním světě, kde každý krok rozhoduje.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Umění řízení digitálních projektů
O autorovi
Úvod
1. Digitální management
2. Digitální transformace
2.1 Klíčové komponenty digitální transformace
2.2 Obvyklý průběh digitální transformace
2.3 Charakteristiky digitální transformace
2.4 Příběh z praxe: Transformace společnosti LEGO Group
2.4.1 Diagnostika a stanovení cílů
2.4.2 Implementace digitálních technologií
3. Co je to projekt?
3.1 Trojimperativ v rovnováze
3.2 Důležitost správné práce se změnovými požadavky
3.3 Waterfall (vodopádové) řízení projektů
3.4 Vizualizace realizačního plánu projektu
3.5 Příklady problémových projektů v praxi
4. Projekt vs. produkt
4.1 Co je agilní řízení?
4.2 Agilní vývoj produktu
4.2.1 Agilní principy
4.2.2 Iniciace a plánování produktu
4.2.3 Minimum Viable Product
4.2.4 CDI – Continuous delivery improvement
4.2.5 PDCA cyklus
4.3 Řízení nejistoty úspěchu realizace
4.4 Scrum
4.4.1 Scrumové týmy
4.4.2 Scrumové ceremonie
4.4.3 Scrumové artefakty
4.5 Agilizace
5. Životní cyklus projektu
6. Iniciace projektu
6.1 Cíl projektu a kritéria úspěchu
6.2 Čas a náklady projektu
6.3 Zainteresované strany projektu
7. Plánování projektu
7.1 Příprava rámcového zadání projektu
7.2 Příprava výběrového řízení na dodavatele
7.2.1 Obecný rámec pro realizaci výběrového řízení
7.2.2 Defi nování cílů a požadavků realizace
7.2.3 Příprava zadávací dokumentace
7.2.4 Výběr vhodného typu zadávacího řízení
7.2.5 Oslovení dodavatelů a vyhodnocení nabídek
7.3 Příprava IT/business projektové analýzy
7.3.1 Důležitost a význam marketingové analýzy
7.3.2 Analýza trhu a konkurence
7.3.3 Analýza cílového publika
7.3.4 Customer journey (cesta zákazníka)
7.3.5 Analýza funkčních požadavků
7.3.6 Analýza technických aspektů požadovaného řešení
7.3.7 Analýza netechnických aspektů požadovaného řešení
7.4 Návrh informační architektury a wireframů
7.4.1 Pochopení uživatelů jako základ informační architektury
7.4.2 Card sorting a analýza klíčových slov
7.4.3 Příprava wireframů
7.5 Vypracování fi nální projektové dokumentace
7.5.1 Plán projektu
7.5.2 Harmonogram projektu
7.5.3 Rozpočet projektu
7.5.4 Rozdělení úkolů a odpovědností
7.5.5 Řízení změnových požadavků
7.5.6 Návrh vizuální a obsahové podoby projektu
7.5.7 Technické řešení projektu
7.5.8 Testování projektu
7.5.9 Spuštění a údržba projektu
8. Uzavření smlouvy o dílo
8.1 Harmonogramy a termíny
8.2 Cena realizace a způsoby platby
8.3 Přijetí a akceptace díla
8.4 Struktura Smlouvy o dílo
9. Realizace projektu
9.1 Řízení projektu
9.1.1 Plánování a příprava podkladů v projektu
9.1.2 Příprava zadání vývojových úkolů
9.1.3 Pravidelná komunikace v týmu
9.1.4 Neefektivní formy komunikace
9.1.5 Respektující formy komunikace
9.1.6 Každodenní administrativa (Business as usual)
9.2 Sledování a vyhodnocování procesu vývoje projektu
9.2.1 Proces sledování a vyhodnocování projektu
9.2.2 Základní principy EVM
9.2.3 Použití EVM
9.2.4 Pravidelný reporting a identifi kace rizik
9.3 Řízení change managementu (projektových změn)
9.3.1 Scope creep
9.3.2 Proces řízení změn
10. Post-projektová fáze
10.1 Uzavření a vyhodnocení projektu
10.2 Přechod na provoz projektu a jeho údržba
10.2.1 Service Level Agreement (SLA)
10.2.2 Řízení rozvojových činností projektu (aplikačního řešení)
10.3 Continuous discovery jako nástroj pro neustálé zlepšování produktu
10.3.1 Pravidelná interakce s uživateli
10.3.2 Validace nápadů a experimentů
10.3.3 Lean experimenty
10.3.4 Přístupy k MVP z pohledu Continuous discovery
Závěr
Zdroje
O Autorovi
Hromek MichalIng. Michal Hromek, DBA, MBA, MSc., LL.M., je jeden z předních českých odborníků na digitální management a profesionální řízení digitálních transformací, projektového vývoje a také řízení produktového vývoje v e-commerce. Absolvoval nejvyšší mezinárodně dosažitelné odborné manažerské vzdělání ze strategického managementu završené prestižním titulem Doctor of Business Administration, v oblasti marketing managementu získal Master of Business Administration a Master of Science degree. Své komplexní znalosti a zkušenosti s online marketingem a řízení marketingové komunikace aktivně uplatňuje v praxi při řízení vývoje velkých e-commerce řešení.