Umění učit a žít bez stresu
Průvodce zvládáním stresu pro učitele, lektory a pedagogy
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280 Kč 238 KčUšetříte 42 Kč
Ihned ke stažení
i: 50415 n: 27182091r: 15103Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
329 Kč 280 KčUšetříte 49 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 18. 11. 2025 1:25
i: 49933 n: 27159741r: 15103
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Role učitele je náročná a její zvládání vyžaduje silné osobnosti odolné vůči tlaku, časovým nárokům, návalu práce a řadě stresorů.
• Jak sladit učitelskou roli s rolí životní?
• Jak odbourat stresory a nedat jim možnost ovlivnit učitelskou a životní pohodu?
• Jak zatočit s již vzniklým stresem?
Účinné zvládání stresu je dnes klíčovou součástí sebeřízení a seberozvoje učitele. Publikace učiteli ukazuje praktické způsoby, jak se stresem pracovat jako s běžnou součástí profese. Cílem je zvýšit odolnost vůči stresu a udržet výkonnost a pohodu. Dozvíte se, jak stres vzniká, jak působí na organismus a jak ho efektivně zvládat, moderovat a předcházet mu.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Umění učit a žít bez stresu
Předmluva
1. kapitola
Stres v práci učitele, co ho provází, co učiteli nejvíce krade čas
2. kapitola
Stresové signály a stresory, jak je včas odhalit
3. kapitola
Náchylnost učitele ke stresu, měření stresu (inventář životních událostí, dotazník monitorující náchylnost učitele ke stresu)
4. kapitola
Stresová odezva, stresová reakce
5. kapitola
Projevy stresu ve verbální i neverbální komunikaci učitele, bariéry komunikace a syndrom vyhoření
6. kapitola
Zvládání stresu, moderování stresu aneb COPING učitele
7. kapitola
Osobnostní vlastnosti minimalizující stres, postup zvládání stresu
8. kapitola
Techniky zvládání stresu, řídicí stresový program učitele
9. kapitola
Prevence stresu, zásady pro zvýšení odolnosti učitele proti stresu
10. kapitola
Učitelský stres v praxi v porovnání se stresem manažerů, praktická doporučení, jak se stresem naložit
Seznam použité a doporučené literatury
O autorovi
O Autorovi
Maxa RadekIng. Radek Maxa, Ph.D. je absolventem VŠE, fakulty podnikohospodářské (Ing.) a fakulty financí a účetnictví (Ph.D.), středoškolským a vysokoškolským učitelem ekonomických předmětů, vedoucím diplomových prací, mentorem fiktivních studentských firem, senior trenérem, lektorem a koučem manažerských dovedností se zaměřením na komunikaci, prezentační dovednosti, řízení lidských zdrojů a stress management. Napsal několik odborných publikací tematicky zaměřených na management. Má dlouholeté zkušenosti s vrcholovým řízením českých i zahraničních vzdělávacích agentur, s řízením SOŠ a VOŠ z pozice ředitele a zástupce ředitele, s metodickou, projektovou a kontrolní činností ve školství. Je také odborným recenzentem MŠMT pro ekonomické publikace, působil jako expert ČŠI.