0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Velká kniha o prodeji

Nový hardselling – Staňte se jedničkou na trhu

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
495  421  -15 %
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 09.7.2020 10:30
i: 21276 n: 24740959r: 7961
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
421  358  -15 %
Ihned ke stažení
i: 21277 n: 24791623r: 7961
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.

Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby.

Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak:
• se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání,
• se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu,
• aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty,
• porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu,
• cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky,
• z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky!


V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!

Z obsahu knihy Velká kniha o prodeji

Velká kniha o prodeji
Obsah
O autorovi 9
Prodávat znamená prodávat 10
O co vlastně v téhle knize jde? 12
Pro koho je tahle kniha zajímavá? 13
1 Co je vlastně na novém hardsellingu nového? 15
1.1 "Dobrý den, jsem prodejce a chci vám něco prodatt" 15
1.2 Trendy v prodeji - co dnes znamená prodávání? 16
1.3 Co chybí současným prodejním konceptům 18
1.4 Nový hardselling - prodávat znamená prodávat 19
1.5 Rozdíl spočívá v přístupu 20
2 DNA nového hardsellera 27
2.1 Bez čeho se neobejde žádný špičkový prodejce 27
2.2 "Kdo nezná cíl, nemůže najít cestuu" 35
2.3 Prolomte negativní vzorce myšlení a zahajte pozitivní jednání 38
2.4 Test: Jak se sami vidíte? 39
2.5 Motivace - jen nadšený člověk může přesvědčit druhé 46
2.6 Čas na kreativitu - nové nápady mají jen dobře organizovaní lidé 47
2.7 Přesvědčit místo umluvit - komunikujte silou osobnosti 49
2.8 Pohled na osobnostní profil - jste nový hardseller? 53
2.9 Angažovanost a příkladnost - řízení podle zásad nového hardsellingu 55
3 Odvaha získávat nové klienty 59
3.1 Od prvního kontaktu až k podpisu - základy získávání nových klientů 59
3.2 Telefon, váš přítel a pomocník - využívejte důsledně výhody získávání klientů po telefonu 61
3.3 Zůstaňte uvolnění - dobrá příprava je půlka úspěchu 64
3.4 Cíl: domluvení osobní schůzky - váš osobní průvodce telefonátem 71
3.5 Po padacím mostě rovnou do hradu - kolem asistentky přímo k šéfovi 72
3.6 Zaujmout místo informovat - probuďte klientovu zvědavost 84
3.7 "Ano, ale...." - vypořádejte se na telefonu suverénně s námitkami 86
3.8 Hotovo! Potvrzení termínu osobní návštěvy 95
3.9 Získávání nových klientů jako úkol vedoucích 97
3.10 Kakao na cappuccinu - získávání nových klientů a sociální média 101
4 Na začátku bylo slovo: kvalifikovaný první rozhovor 104
4.1 Po každém zápase následuje další 104
4.2 První dojem - vaše jediná šance 107
4.3 "Jak jdou obchody??" - zabijácké floskule na začátku rozhovoru 120
4.4 Zjišťování potřeb a motivací - aktivní naslouchání a kladení správných otázek 128
4.5 Probuďte zvědavost a vybudujte touhu koupit 137
4.6 Před uzavřením zakázky: jasná dohoda o cílech a termínu následující schůzky 139
4.7 Cílevědomé vedení - jednoznačné zprávy místo kurzu objímání 144
5 Zápas na domácím hřišti - prezentace nabídky 147
5.1 Neexistuje nic jako standardní prezentace - individuální nabídky díky profesionální přípravě 147
5.2 Režisérem vlastního představení - chytrá prezentace nabídky a kontrolovaný účinek 150
5.3 MVP - přeložte vlastnosti produktu do individuálního přínosu pro zákazníka 155
5.4 Nedělejte věci napůl - přesvědčte pomocí svědků! 159
5.5 Značka jménem VY - budujte si status odborníka 164
5.6 Jak jsem mohl vědět, co máš na mysli, když jsem slyšel, co říkáš? 168
5.7 Závěrem - písemné zaznamenání výsledků rozhovoru 170
6 Udělejte z ne ano - jak na zákazníkovy námitky 172
6.1 Námitky jsou značky na cestě k zakázce 172
6.2 O námitkách, záminkách a podmínkách - správné vyhodnocení protiargumentů 173
6.3 NE jako skutečná výzva v novém hardsellingu 178
6.4 Kontrolujte sami sebe i rozhovor 179
6.5 Typické námitky a jak se s nimi vypořádat 182
6.6 Chytré strategie odpovídání během řešení námitek 186
7 Je škudlení cool? Suverénně vyjednáváním o ceně 192
7.1 Mezi honbou za akčními cenami a luxusem - význam ceny v prostředí hyperkonkurence 192
7.2 Otázka přístupu - být přesvědčený o hodnotě vlastní nabídky 194
7.3 Jak nepozorovaně ovlivnit klientovy cenové představy 196
7.4 Exkurz - cenová psychologie 198
7.5 "Moc drahé!!" Moc drahé? 199
7.6 Všechno jsem už slyšel - účinně proti strategiím tlačení na cenu 203
7.7 O přidané hodnotě a cenových bagetách - vyjednávání o férové ceně 207
7.8 I vedení musí vyrazit do ulic 213
8 Uzavření zakázky - pomozte klientovi správně se rozhodnout 215
8.1 Bez obav do cílové rovinky - motivace místo frustrace 215
8.2 Oslovte klientovy emoce - jak klienta obratně převést přes cílovou čáru 218
8.3 Tak to úplně nevyšlo - typické chyby průměrných prodejců při uzavírání zakázek 230
8.4 Potřesením rukou to nekončí - další motivování klienta 233
9 Vztah k zákazníkovi v konkrétních obrysech - poprodejní servis 235
9.1 Věnujete se vůbec poprodejnímu servisu? 235
9.2 Poprodejní aktivity začínají hned po podpisu zakázky - dejte klientovi jistotu 238
9.3 Rozjeďte realizaci zakázky - úkoly po konci prodejního rozhovoru 240
9.4 Zůstávejte ve hře! Důvěřující klient rovná se věrný klient 245
9.5 Uvolněnost pomáhá - suverénní řešení reklamací 253
9.6 Doporučení - elegantní způsob získávání nových klientů 260
9.7 Majstrštyk pro fajnšmekry - jak klienty nadchnout ještě víc 270
9.8 Píle roznese nadání na kopytech - aneb Proč to bez tréninku nejde 275
Máš to ve svých rukou 277
Literatura 282

Tištěná kniha

Datum vydání: 14. 03. 2014
Katalogové číslo: 3918
ISBN: 978-80-247-4095-9
Formát / stran: 167×240, 288 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2MB | 3.9MB | 1.4MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Velká kniha o prodeji

Tištěná kniha

Datum vydání: 14. 03. 2014
Katalogové číslo: 3918
ISBN: 978-80-247-4095-9
Formát / stran: 167×240, 288 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2 MB | 3.9 MB | 1.4 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Velká kniha o prodeji

Nový hardselling – Staňte se jedničkou na trhu

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
495  421  -15 %
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 09.7.2020 10:30
i: 21276 n: 24740959r: 7961
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
421  358  -15 %
Ihned ke stažení
i: 21277 n: 24791623r: 7961
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.

Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby.

Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak:
• se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání,
• se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu,
• aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty,
• porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu,
• cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky,
• z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky!


V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!

Z obsahu knihy Velká kniha o prodeji

Velká kniha o prodeji
Obsah
O autorovi 9
Prodávat znamená prodávat 10
O co vlastně v téhle knize jde? 12
Pro koho je tahle kniha zajímavá? 13
1 Co je vlastně na novém hardsellingu nového? 15
1.1 "Dobrý den, jsem prodejce a chci vám něco prodatt" 15
1.2 Trendy v prodeji - co dnes znamená prodávání? 16
1.3 Co chybí současným prodejním konceptům 18
1.4 Nový hardselling - prodávat znamená prodávat 19
1.5 Rozdíl spočívá v přístupu 20
2 DNA nového hardsellera 27
2.1 Bez čeho se neobejde žádný špičkový prodejce 27
2.2 "Kdo nezná cíl, nemůže najít cestuu" 35
2.3 Prolomte negativní vzorce myšlení a zahajte pozitivní jednání 38
2.4 Test: Jak se sami vidíte? 39
2.5 Motivace - jen nadšený člověk může přesvědčit druhé 46
2.6 Čas na kreativitu - nové nápady mají jen dobře organizovaní lidé 47
2.7 Přesvědčit místo umluvit - komunikujte silou osobnosti 49
2.8 Pohled na osobnostní profil - jste nový hardseller? 53
2.9 Angažovanost a příkladnost - řízení podle zásad nového hardsellingu 55
3 Odvaha získávat nové klienty 59
3.1 Od prvního kontaktu až k podpisu - základy získávání nových klientů 59
3.2 Telefon, váš přítel a pomocník - využívejte důsledně výhody získávání klientů po telefonu 61
3.3 Zůstaňte uvolnění - dobrá příprava je půlka úspěchu 64
3.4 Cíl: domluvení osobní schůzky - váš osobní průvodce telefonátem 71
3.5 Po padacím mostě rovnou do hradu - kolem asistentky přímo k šéfovi 72
3.6 Zaujmout místo informovat - probuďte klientovu zvědavost 84
3.7 "Ano, ale...." - vypořádejte se na telefonu suverénně s námitkami 86
3.8 Hotovo! Potvrzení termínu osobní návštěvy 95
3.9 Získávání nových klientů jako úkol vedoucích 97
3.10 Kakao na cappuccinu - získávání nových klientů a sociální média 101
4 Na začátku bylo slovo: kvalifikovaný první rozhovor 104
4.1 Po každém zápase následuje další 104
4.2 První dojem - vaše jediná šance 107
4.3 "Jak jdou obchody??" - zabijácké floskule na začátku rozhovoru 120
4.4 Zjišťování potřeb a motivací - aktivní naslouchání a kladení správných otázek 128
4.5 Probuďte zvědavost a vybudujte touhu koupit 137
4.6 Před uzavřením zakázky: jasná dohoda o cílech a termínu následující schůzky 139
4.7 Cílevědomé vedení - jednoznačné zprávy místo kurzu objímání 144
5 Zápas na domácím hřišti - prezentace nabídky 147
5.1 Neexistuje nic jako standardní prezentace - individuální nabídky díky profesionální přípravě 147
5.2 Režisérem vlastního představení - chytrá prezentace nabídky a kontrolovaný účinek 150
5.3 MVP - přeložte vlastnosti produktu do individuálního přínosu pro zákazníka 155
5.4 Nedělejte věci napůl - přesvědčte pomocí svědků! 159
5.5 Značka jménem VY - budujte si status odborníka 164
5.6 Jak jsem mohl vědět, co máš na mysli, když jsem slyšel, co říkáš? 168
5.7 Závěrem - písemné zaznamenání výsledků rozhovoru 170
6 Udělejte z ne ano - jak na zákazníkovy námitky 172
6.1 Námitky jsou značky na cestě k zakázce 172
6.2 O námitkách, záminkách a podmínkách - správné vyhodnocení protiargumentů 173
6.3 NE jako skutečná výzva v novém hardsellingu 178
6.4 Kontrolujte sami sebe i rozhovor 179
6.5 Typické námitky a jak se s nimi vypořádat 182
6.6 Chytré strategie odpovídání během řešení námitek 186
7 Je škudlení cool? Suverénně vyjednáváním o ceně 192
7.1 Mezi honbou za akčními cenami a luxusem - význam ceny v prostředí hyperkonkurence 192
7.2 Otázka přístupu - být přesvědčený o hodnotě vlastní nabídky 194
7.3 Jak nepozorovaně ovlivnit klientovy cenové představy 196
7.4 Exkurz - cenová psychologie 198
7.5 "Moc drahé!!" Moc drahé? 199
7.6 Všechno jsem už slyšel - účinně proti strategiím tlačení na cenu 203
7.7 O přidané hodnotě a cenových bagetách - vyjednávání o férové ceně 207
7.8 I vedení musí vyrazit do ulic 213
8 Uzavření zakázky - pomozte klientovi správně se rozhodnout 215
8.1 Bez obav do cílové rovinky - motivace místo frustrace 215
8.2 Oslovte klientovy emoce - jak klienta obratně převést přes cílovou čáru 218
8.3 Tak to úplně nevyšlo - typické chyby průměrných prodejců při uzavírání zakázek 230
8.4 Potřesením rukou to nekončí - další motivování klienta 233
9 Vztah k zákazníkovi v konkrétních obrysech - poprodejní servis 235
9.1 Věnujete se vůbec poprodejnímu servisu? 235
9.2 Poprodejní aktivity začínají hned po podpisu zakázky - dejte klientovi jistotu 238
9.3 Rozjeďte realizaci zakázky - úkoly po konci prodejního rozhovoru 240
9.4 Zůstávejte ve hře! Důvěřující klient rovná se věrný klient 245
9.5 Uvolněnost pomáhá - suverénní řešení reklamací 253
9.6 Doporučení - elegantní způsob získávání nových klientů 260
9.7 Majstrštyk pro fajnšmekry - jak klienty nadchnout ještě víc 270
9.8 Píle roznese nadání na kopytech - aneb Proč to bez tréninku nejde 275
Máš to ve svých rukou 277
Literatura 282

O Autorovi

Limbeck Martin
Je nejvýznamnějším expertem na hardselling v německy mluvících zemích. Už dvacet let díky svému zasvěcenému know-how a prakticky orientovaným strategiím sklízí mimořádné úspěchy u prode jců i jejich manažerů. Nejen na svých provokativních a motivujících přednáškách, ale i na prakticky zaměřených školeních se soustředí vždy na prodávání v celé jeho celistvosti. To mu v posledních lete ch umožnilo stát se jedním z nejvýkonnějších a nejúspěšnějších koučů. Po získání kvalifikace v oboru velkoobchodu, zahraničního obchodu a specializovaného marketingu se dále vzdělával v USA a Evropě. Potřebné zkušenosti sbíral na mnoha různých pozicích - jako profesionální prodejce, key account manager i vedoucí pracovník. Kromě různorodé činnosti v oblasti prodeje koncepčně připravil a zrealizova l řadu prakticky zaměřených školení na téma "Jak prodávatt". Martin Limbeck je hlavou týmu Martin Limbeck Trainings(r), vyučuje řízení prodeje na Evropské obchodní akademii (European School of Business) v Reutlingenu, je členem Klubu 55, organizace German Speak ers Assotiation a skupiny SALES MASTERS, sdružující největší špičky v oboru. Zároveň je docentem certifikovaného programu Professional Speaking pořádaného organizací German Speakers Assotiation a vyso kou školou Steinbeis-Hochschule Berlin. V roce 2006 získal svým konceptem "NOVÝ HARDSELLING - prodávat ­znamená prodávatt" bronzovou medaili v kategorii prodej/odbyt soutěže Inter­nationaler Deutscher Trainingspreis. V roce 2008 byl vyznamenán bronzovou medailí v soutěži 5 Years Award, pořádané Profesním svazem školitelů a odborníků na podporu prodeje (Berufsverband der Verkaufsförderer und Trained e.V.). V letech 2009 a 2010 mu Sdružení německých organizátorů akcí (Vereinigung Deutscher Veranstaltungs­organisatoren e.V.) za jeho excelentní výkony coby speakera a kouče v oblasti prodeje udělilo cenu Conga Award a vyznamenalo ho tím jako jednoho ze tří nejlepších řečníků německy mluvících zemí. Díky svým vynikajícím výsledkům v oblasti prodeje Martin Limbeck rovněž získal titul Kouč roku 200 8. Více informací na adrese www.martinlimbeck.de.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 212  -15 %
E-kniha 180  -15 %
Tištěná 339  -15 %
E-kniha 288  -15 %
E-kniha 195  -15 %
Tištěná 288  -15 %
E-kniha 245  -15 %
Tištěná 212  -15 %
E-kniha 180  -15 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.