0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Velký slovník marketingových komunikací

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
349
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 23.9.2017 16:39
i: 19007 n: 24743547r: 6829
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
297
Ihned ke stažení
i: 19008 n: 24782041r: 6829
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z prax
e.

Z obsahu knihy Velký slovník marketingových komunikací

O autorech 6
Seznam zkratek autorů 8
Úvod 9
Slovníková část A/Z 11-258
Summary 259
Seznam zkratek 259
Seznam literatury 260

Tištěná kniha

Datum vydání: 10. 09. 2012
Katalogové číslo: 3577
ISBN: 978-80-247-4354-7
Formát / stran: 167×240, 272 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.6MB | 2.4MB | 1.8MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Velký slovník marketingových komunikací

Tištěná kniha

Datum vydání: 10. 09. 2012
Katalogové číslo: 3577
ISBN: 978-80-247-4354-7
Formát / stran: 167×240, 272 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.6MB | 2.4MB | 1.8MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z prax
e.
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
349
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 23.9.2017 16:39
i: 19007 n: 24743547r: 6829
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
297
Ihned ke stažení
i: 19008 n: 24782041r: 6829

Z obsahu knihy Velký slovník marketingových komunikací

O autorech 6
Seznam zkratek autorů 8
Úvod 9
Slovníková část A/Z 11-258
Summary 259
Seznam zkratek 259
Seznam literatury 260

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 269
E-kniha 229
Tištěná 289
E-kniha 246
Tištěná 249
E-kniha 212
Tištěná 249
E-kniha 212
Tištěná 399
E-kniha 339
Tištěná 999

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace