i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280 Kč 252 KčIhned ke stažení
i: 24512 n: 24763613r: 5273Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5273 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace autorského týmu Centra pro sociální a ekonomické strategie se zabývá často diskutovaným, ale v české společnosti málo probádaným tématem vztahu veřejnosti a elit. Přistupuje k němu na pozadí konceptu vůdcovství, který se oborově pohybuje na pomezí sociologie, politologie a sociální psychologie. Záměrem publikace je podat co možná nejkomplexnější teoretický výklad vztahu elit a veřejnosti jako vůdců a následovníků.
Doprava ZDARMA končí za:
Soubory ke stažení
(1) Obsah
Úvod
1 Vůdcovství a následovnictví (Pavol Frič)
1.1 Vůdcovství jako relační fenomén
1.2 Základní dimenze vztahu vůdců a následovníků
1.3 Staré a nové paradigma zkoumání vztahu vůdců a následovníků
2 Teoretické základy vůdcovství a následovnictví (Pavol Frič, Hana Paterová, Martin Nekola)
2.1 Náboženské, filozofické a historiografické tradice
2.2 Vůdci masové společnosti
2.3 Vůdcovství a demokracie
2.4 Organizační, skupinoví a týmoví vůdci
2.5 Vůdci postindustriálního věku
3 Vůdcovství českých elit (Pavol Frič, Aleš Bednařík, Martin Nekola)
3.1 Vůdcovský kapitál
3.2 Vůdcovské styly
3.3 Vůdcovské a následovnické mentality
4 Následovnictví veřejnosti jako politická podpora (Martin Nekola)
4.1 Politická podpora jako teoretický a analytický rámec
4.2 Demokracie a politická podpora v postojích české veřejnosti
4.3 Česká veřejnost jako politický aktér
Závěr
Literatura
Technický apendix
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 0.83MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 0.83 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Vůdcovství českých elit
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280 Kč 252 KčIhned ke stažení
i: 24512 n: 24763613r: 5273Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5273 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace autorského týmu Centra pro sociální a ekonomické strategie se zabývá často diskutovaným, ale v české společnosti málo probádaným tématem vztahu veřejnosti a elit. Přistupuje k němu na pozadí konceptu vůdcovství, který se oborově pohybuje na pomezí sociologie, politologie a sociální psychologie. Záměrem publikace je podat co možná nejkomplexnější teoretický výklad vztahu elit a veřejnosti jako vůdců a následovníků.
Doprava ZDARMA končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Vůdcovství českých elit
(1) Obsah
Úvod
1 Vůdcovství a následovnictví (Pavol Frič)
1.1 Vůdcovství jako relační fenomén
1.2 Základní dimenze vztahu vůdců a následovníků
1.3 Staré a nové paradigma zkoumání vztahu vůdců a následovníků
2 Teoretické základy vůdcovství a následovnictví (Pavol Frič, Hana Paterová, Martin Nekola)
2.1 Náboženské, filozofické a historiografické tradice
2.2 Vůdci masové společnosti
2.3 Vůdcovství a demokracie
2.4 Organizační, skupinoví a týmoví vůdci
2.5 Vůdci postindustriálního věku
3 Vůdcovství českých elit (Pavol Frič, Aleš Bednařík, Martin Nekola)
3.1 Vůdcovský kapitál
3.2 Vůdcovské styly
3.3 Vůdcovské a následovnické mentality
4 Následovnictví veřejnosti jako politická podpora (Martin Nekola)
4.1 Politická podpora jako teoretický a analytický rámec
4.2 Demokracie a politická podpora v postojích české veřejnosti
4.3 Česká veřejnost jako politický aktér
Závěr
Literatura
Technický apendix