0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Vysoce efektivní marketingový plán

15 kroků k úspěchu v podnikání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
269
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 23.9.2017 16:39
i: 15466 n: 24719993r: 4544
Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch ve vašem byznysu. Dozvíte se, jak zastavit plýtvání peněz na marketingové aktivity, které nemají šanci, identifikujete překážky, které vám stojí v cestě, a zjistíte, jak je překonat. Pochopíte, proč lidé kupují právě vaše výrobky či služby, a inspirujete se úspěchy jiných. Velmi čtivý a srozumitelný text navíc doprovází řada příkladů z praxe. Vysoce efektivní marketingový plán je jednoduchý, přímý, ale neobyčejně účinný… a skutečně funguje. Nechte ho, aby pro vás dělal zázraky.
Dozvíte se:
- jak během hodiny vytvořit fungující vysoce efektivní marketingový plán
- jak se poučit z úspěchů druhých a aplikovat tyto poznatky ve svém podnikání
- jak identifikovat reálné překážky svého plánu a najít způsoby, jak je překonat
- jak porozumět svému podnikání a důvodům, proč lidé kupují vaše produkty
- jak zajistit úspěšnou realizaci svého plánu

Z obsahu knihy Vysoce efektivní marketingový plán

O autorovi 7
O knize: Jak z ní získat potřebné informace 9
Co je VEMP? 11
Úvod: Proč potřebujete VEMP 15
Stručný obsah kapitol 21
1. krok Vytčení cíle 29
2. krok Stanovte hodnotu cíle 35
3. krok Promyslete následky 41
4. krok Poznejte svou cílovou skupinu 47
5. krok Co si myslí a co dělají 53
6. krok Co chcete, aby si mysleli a dělali 59
7. krok Jaký je váš příběh 65
8. krok Znáte hlavní přednost své nabídky 71
9. krok Jaký to bude mít přínos 75
10. krok Poznejte sami sebe 81
11. krok Jak mluvit s cílovou skupinou 89
12. krok Kolik na to máte 109
13. krok Jaké jsou další zdroje 115
14. krok Vyhodnoťte svůj plán 119
15. krok Co dále 125
Jak uvést VEMP do života 129
Příklady z praxe 133
VEMP - závěrečné úvahy 141
A na konec: Jak si vede firma Redcup 143

Tištěná kniha

Datum vydání: 03. 08. 2007
Katalogové číslo: 3445
ISBN: 978-80-247-1999-3
Formát / stran: 168×240, 148 stran
Edice: Manažer
Vysoce efektivní marketingový plán

Tištěná kniha

Datum vydání: 03. 08. 2007
Katalogové číslo: 3445
ISBN: 978-80-247-1999-3
Formát / stran: 168×240, 148 stran
Edice: Manažer

Vysoce efektivní marketingový plán

15 kroků k úspěchu v podnikání
Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch ve vašem byznysu. Dozvíte se, jak zastavit plýtvání peněz na marketingové aktivity, které nemají šanci, identifikujete překážky, které vám stojí v cestě, a zjistíte, jak je překonat. Pochopíte, proč lidé kupují právě vaše výrobky či služby, a inspirujete se úspěchy jiných. Velmi čtivý a srozumitelný text navíc doprovází řada příkladů z praxe. Vysoce efektivní marketingový plán je jednoduchý, přímý, ale neobyčejně účinný… a skutečně funguje. Nechte ho, aby pro vás dělal zázraky.
Dozvíte se:
- jak během hodiny vytvořit fungující vysoce efektivní marketingový plán
- jak se poučit z úspěchů druhých a aplikovat tyto poznatky ve svém podnikání
- jak identifikovat reálné překážky svého plánu a najít způsoby, jak je překonat
- jak porozumět svému podnikání a důvodům, proč lidé kupují vaše produkty
- jak zajistit úspěšnou realizaci svého plánu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
269
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 23.9.2017 16:39
i: 15466 n: 24719993r: 4544

Z obsahu knihy Vysoce efektivní marketingový plán

O autorovi 7
O knize: Jak z ní získat potřebné informace 9
Co je VEMP? 11
Úvod: Proč potřebujete VEMP 15
Stručný obsah kapitol 21
1. krok Vytčení cíle 29
2. krok Stanovte hodnotu cíle 35
3. krok Promyslete následky 41
4. krok Poznejte svou cílovou skupinu 47
5. krok Co si myslí a co dělají 53
6. krok Co chcete, aby si mysleli a dělali 59
7. krok Jaký je váš příběh 65
8. krok Znáte hlavní přednost své nabídky 71
9. krok Jaký to bude mít přínos 75
10. krok Poznejte sami sebe 81
11. krok Jak mluvit s cílovou skupinou 89
12. krok Kolik na to máte 109
13. krok Jaké jsou další zdroje 115
14. krok Vyhodnoťte svůj plán 119
15. krok Co dále 125
Jak uvést VEMP do života 129
Příklady z praxe 133
VEMP - závěrečné úvahy 141
A na konec: Jak si vede firma Redcup 143

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 289
E-kniha 246
Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 186
Tištěná 1 059
Tištěná 999

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace