0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Žraloci a malé ryby

Kostka růstu pro konkurenční boj založený na velikosti
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 6115
Publikace předkládá manažerům velkých i malých firem strukturovaný přístup k tvorbě podnikové strategie v prostředí procesu fúzí a akvizicí. Výsledky několikaletého výzkumu jsou podpořeny řadou konkrétních příkladů společností z různých průmyslových oborů z mnoha zemí. Svým analytickým a praktickým zaměřením se stává kniha i cenným studijním materiálem pro vysoké školy s manažerským zaměřením. Autoři působí jako poradci pro vrcholový management v celém světě. Mají zkušenosti i jako manažeři a univerzitní profesoři.

Z obsahu knihy Žraloci a malé ryby

Konkurenční boj založený na velikosti a rozsahu: Nové rozhodující kritérium v konkurenčním boji
Určete velikost a rozsah vaší společnosti
Porovnejte svůj profil růstu
Zhodnoťte směr růstu vaší společnosti
Znásobte jedinečné schopnosti růstu vaší společnosti
Aplikujte správné metody růstu
Přizpůsobte své organizační uspořádání
Případové studie našich spolupracovníků ke konkurenčnímu boji založenému na velikosti a rozsahu
Najděte klíč k transformaci vaší společnosti pomocí kostky růstu 323
Zdroje
Životopisy spolupracovníků

Titul Žraloci a malé ryby byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Žraloci a malé ryby

Kostka růstu pro konkurenční boj založený na velikosti
Publikace předkládá manažerům velkých i malých firem strukturovaný přístup k tvorbě podnikové strategie v prostředí procesu fúzí a akvizicí. Výsledky několikaletého výzkumu jsou podpořeny řadou konkrétních příkladů společností z různých průmyslových oborů z mnoha zemí. Svým analytickým a praktickým zaměřením se stává kniha i cenným studijním materiálem pro vysoké školy s manažerským zaměřením. Autoři působí jako poradci pro vrcholový management v celém světě. Mají zkušenosti i jako manažeři a univerzitní profesoři.
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 6115

Z obsahu knihy Žraloci a malé ryby

Konkurenční boj založený na velikosti a rozsahu: Nové rozhodující kritérium v konkurenčním boji
Určete velikost a rozsah vaší společnosti
Porovnejte svůj profil růstu
Zhodnoťte směr růstu vaší společnosti
Znásobte jedinečné schopnosti růstu vaší společnosti
Aplikujte správné metody růstu
Přizpůsobte své organizační uspořádání
Případové studie našich spolupracovníků ke konkurenčnímu boji založenému na velikosti a rozsahu
Najděte klíč k transformaci vaší společnosti pomocí kostky růstu 323
Zdroje
Životopisy spolupracovníků

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 186
Tištěná 1 059
Tištěná 999
Tištěná 169
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace