10 kroků k vyššímu výkonu pracovníků
Jak snadno a účinně předcházet nedostatkům v práci
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6879 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
168 Kč 151 KčUšetříte 17 Kč
Ihned ke stažení
i: 19114 n: 24778112r: 6879 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak zlepšit výkonnost vašich pracovníků? Zkušený autor a poradce srozumitelně a na mnoha příkladech ukazuje hlavní příčiny výkonových nedostatků i to, jak deseti jednoduchými kroky výkon vašeho týmu, firmy či organizace zvýšit. Dozvíte se, jak stanovit úkoly, aby byly pracovníkům jasné, jak dosáhnout toho, aby je uměli samostatně řešit, chápali jejich smysl a priority, jak je správně motivovat, předávat jim zpětnou vazbu, jak odstraňovat překážky v práci i jak využívat sankcí nebo řešit osobní problémy a limity zaměstnanců. Kniha je určena všem manažerům, vedoucím týmů, podnikatelům a personalistům.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy 10 kroků k vyššímu výkonu pracovníků
O autorovi 9
Úvodem 11
1. Co je řízení výkonu 13
2. Příčiny výkonových problémů 17
Příčiny na straně zaměstnanců 18
Příčiny na straně vedoucích 19
Dobrá a špatná zpráva pro vedoucí 21
3. Řízení výkonu jako preventivní proces 23
4. Deset kroků k vyššímu výkonu 27
Deset kontrolních otázek 28
4.1 Jsou zaměstnancům jejich úkoly jasné? 30
Vymezení pracovního místa 31
Zadání konkrétních úkolů 34
Jak problémům předejít 37
4.2 Vědí, jak postupovat? 40
Příčiny problémů 40
Proč zaškolení nefungují 42
Proč a jak koučovat 43
Jak problémům předejít 44
4.3 Věří, že předepsané pracovní postupy jsou správné? 46
Zaměstnanci se domnívají, že postupy, které jejich vedoucí požaduje, nefungují 47
Jak problémům předejít 48
Zaměstnanci jsou přesvědčeni, že jejich postupy jsou lepší 49
Jak problémům předejít 51
4.4 Chápou smysl svých úkolů? 53
Chybějící informace 53
Nevhodná vysvětlení 54
Jak problémům předejít 55
4.5 Rozumějí svým prioritám? 56
Symptomy a příčiny problémů 56
Časté změny priorit 58
Jak problémům předejít 58
4.6 Dostávají "zpětnou vazbuu"? 60
Příčiny problému 60
Načasování zpětné vazby 62
Druhy zpětné vazby 63
Jak odmítání kritiky omezit 65
Společné hledání východisek 66
Jak problémům předejít 67
4.7 Jsou motivováni? 69
Co jsou odměny a sankce 69
Častá nedorozumění 70
Pět důvodů, proč motivace selhává 71
Zaměstnanci si neuvědomují důsledky, které jim (ne)vykonání úkolu přinese 72
Jak problémům předejít 73
Za správné plnění úkolů nedostávají zaměstnanci žádnou odměnu 74
Jak problémům předejít 77
Zaměstnanci jsou odměňováni za to, že své úkoly neplní 79
Jak problémům předejít 80
4.8 Využívá organizace správných sankcí? 82
Zaměstnanci jsou za (správnou) práci trestáni 82
Jak problémům předejít 84
Zaměstnanci se trestu obávají, i když k tomu nemají důvod 86
Jak problémům předejít 87
Za neplnění úkolů nejsou zaměstnanci nijak potrestáni 89
Jak problémům předejít 92
4.9 Nebrání zaměstnancům v práci překážky? 95
Nejčastější příčiny překážek 95
Jak problémům předejít 98
4.10 Řeší organizace správně osobní problémy a limity pracovníků? 100
Příčiny a důsledky osobních problémů 100
Řešení osobních problémů ze strany organizace 101
Nejčastější řídící chyby 101
Jak problémům předejít 103
Osobní limity zaměstnanců 105
Jak problémům předejít 107
5. Jak kroky k vyššímu výkonu využívat 109
Dva druhy kroků 110
Smysl a zaměření prevence 114
6. Shrnutí: nejčastější otázky a nejasnosti týkající se řízení výkonu 115
Summary 121
Literatura 122
O Autorovi
Urban JanAbsolvent Vysoké školy ekonomické v Praze a Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, obor psychologie řízení. Již více než 15 let působí jako přední manažerský poradce v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů a jako lektor vzdělávacích programů pro podnikovou sféru, od roku 1998 je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group. Je docentem na Právnické fakultě Univerzity Karlovy, řadu let vyučoval i na VŠE v Praze. Poradensky i formou lektorování podporoval desítky domácích i mezinárodních podniků. Autor řady odborných článků a publikací na téma řízení a rozvoje lidí v podnikových organizacích, v poslední době např. „Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera“ (Grada, 2008).