0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

15 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5809
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Jak efektivně komunikovat s intrikánem, perfekcionistou či plachým člověkem? Jak poznat neschopného, fantastu či nepostradatelného? Jaké mají silné stránky? Jaké problémy způsobuje arogantní typ či byrokrat? Jak reagovat na jejich tvrzení? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. V úvodním testu zjistíte, jakým typem či kombinací typů je určitý člověk, a poté se dozvíte, jak se daný typ člověka projevuje, jaké jsou jeho silné stránky či naopak jaké problémy způsobuje, proč se chová právě určitým způsobem, a jak s daným člověkem s úspěchem jednat, jak jej nejlépe vést a motivovat. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy 15 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat

O autorovi 7
Úvod 9

Část první: Proč jsou lidé různí a jak k nim máme přistupovat
1. Rozdíly v chování lidí 13
2. Jak s lidmi komunikovat a jak je přesvědčovat 17
3. Nástroje osobního rozvoje a motivování 19

Část druhá: Stanovení problémového typu
Tabulky 25

Část třetí: Typy problémových lidí
1. Specialista 31
2. Nepostradatelný 37
3. Přátelský 43
4. Plachý 49
5. Arogantní 55
6. Pohodový 61
7. Intrikán 65
8. Impulzivní 71
9. Perfekcionista 77
10. Lehkomyslný 83
11. Nepružný (byrokrat) 89
12. Fantasta (snílek) 95
13. Neschopný a snaživý 101
14. Schopný a náročný 107
15. Hochštapler 113
Ještě jedno řešení na závěr 119

Literatura 121

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul 15 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 199  -20 %
E-kniha 170  -20 %
Tištěná 303  -20 %
E-kniha 258  -20 %
Tištěná 191  -20 %
E-kniha 162  -20 %
Tištěná 199  -20 %
E-kniha 170  -20 %
Tištěná 279  -20 %
E-kniha 238  -20 %

15 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5809
Jak efektivně komunikovat s intrikánem, perfekcionistou či plachým člověkem? Jak poznat neschopného, fantastu či nepostradatelného? Jaké mají silné stránky? Jaké problémy způsobuje arogantní typ či byrokrat? Jak reagovat na jejich tvrzení? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. V úvodním testu zjistíte, jakým typem či kombinací typů je určitý člověk, a poté se dozvíte, jak se daný typ člověka projevuje, jaké jsou jeho silné stránky či naopak jaké problémy způsobuje, proč se chová právě určitým způsobem, a jak s daným člověkem s úspěchem jednat, jak jej nejlépe vést a motivovat. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy 15 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat

O autorovi 7
Úvod 9

Část první: Proč jsou lidé různí a jak k nim máme přistupovat
1. Rozdíly v chování lidí 13
2. Jak s lidmi komunikovat a jak je přesvědčovat 17
3. Nástroje osobního rozvoje a motivování 19

Část druhá: Stanovení problémového typu
Tabulky 25

Část třetí: Typy problémových lidí
1. Specialista 31
2. Nepostradatelný 37
3. Přátelský 43
4. Plachý 49
5. Arogantní 55
6. Pohodový 61
7. Intrikán 65
8. Impulzivní 71
9. Perfekcionista 77
10. Lehkomyslný 83
11. Nepružný (byrokrat) 89
12. Fantasta (snílek) 95
13. Neschopný a snaživý 101
14. Schopný a náročný 107
15. Hochštapler 113
Ještě jedno řešení na závěr 119

Literatura 121

O Autorovi

Bělohlávek František
Vystudoval psychologii práce a pedagogickou psychologii na UP. Pracoval řadu let jako podnikový psycholog a později manažer ve velké stavební firmě. Působil jako vysokoškolský pedagog na UP (psychologie práce, organizační chování) a ve studiu MBA (BBS). Ve Velké Británii a Irsku absolvoval řadu manažerských programů zaměřených na management a lidské zdroje. Od roku 1993 se zabývá konzultační a trenérskou činností v oblasti manažerských dovedností a psychologické diagnostiky v konzultační firmě Traicon. Je autorem a spoluautorem osmi knih o vedení lidí.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 239  -20 %
E-kniha 203  -20 %
Tištěná 399  -20 %
E-kniha 339  -20 %
Tištěná 455  -20 %
E-kniha 387  -20 %
Tištěná 399  -20 %
E-kniha 339  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.