25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
3., rozšířené vydání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
239 Kč 203 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 12. 09. 2024 9:36
i: 24925 n: 24758725r: 9093 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
203 Kč 183 KčIhned ke stažení
i: 25198 n: 27194063r: 9093Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
239 Kč 143 KčSkladem
i: 37424 n: 24758725_Dr: 9093 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Již třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 30.09.2016
Katalogové číslo: 30016
ISBN: 978-80-247-5872-5
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.14MB | 4.14MB | 2.97MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Tištěná kniha
Datum vydání: 30.09.2016
Katalogové číslo: 30016
ISBN: 978-80-247-5872-5
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.14 MB | 4.14 MB | 2.97 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
3., rozšířené vydání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
239 Kč 203 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 12. 09. 2024 9:36
i: 24925 n: 24758725r: 9093 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
203 Kč 183 KčIhned ke stažení
i: 25198 n: 27194063r: 9093Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
239 Kč 143 KčSkladem
i: 37424 n: 24758725_Dr: 9093 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Již třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Bělohlávek FrantišekVystudoval psychologii práce a pedagogickou psychologii na UP. Pracoval řadu let jako podnikový psycholog a později manažer ve velké stavební firmě. Působil jako vysokoškolský pedagog na UP (psychologie práce, organizační chování) a ve studiu MBA (BBS). Ve Velké Británii a Irsku absolvoval řadu manažerských programů zaměřených na management a lidské zdroje. Od roku 1993 se zabývá konzultační a trenérskou činností v oblasti manažerských dovedností a psychologické diagnostiky v konzultační firmě Traicon. Je autorem a spoluautorem osmi knih o vedení lidí.