0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Jak rozpoznat první signály a jednat, dokud není pozdě

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5688
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80 % pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů v jejich současné práci - od špatného vedení přes nedostatek příležitostí či chybějící zpětné vazby až po strašnou firemní kulturu. Tato čtivá knížka vám pomůže odhalit faktory, které tlačí vaše lidi k jiným dveřím, a poradí vám, jak je zmírnit či odstranit. Ukazuje, jak se firmy a zaměstnanci pohybují mezi vzájemnými očekáváními a realitou a jaké jsou varující signály nesplněných očekávání a jak s nimi zacházet. Nabízí mnoho praktických rad a návodů, jak postupovat a vše dokládá na řadě velmi zajímavých příkladů z reálné praxe. V knize, která by neměla chybět na stole žádného manažera či personalisty, získáte praktického rádce, jak udržet nejcennější hodnotu své firmy - lidský kapitál a stát se vyhledávaným zaměstnavatelem.
Dozvíte se:
Více než padesát rad, jak ocenit a udržet si zaměstnance
Jaké důvody odchodu zaměstnanců většinou manažeři nevidí
Jak nepřijít o lidský kapitál, a tudíž o konkurenceschopnost v 21. století
Nejen popisy, ale i řešení důvodů, proč se zaměstnanci odcizují a odcházejí
Praktické příklady, návrhy, rady

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 74 Kč 95 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy 7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

O autorovi 9
Řekli o knize 10
Poděkování 12
Předmluva 13
1. Proč by nás měly zajímat důvody odchodu zaměstnanců? 15
1.1 Manažeři neuslyší to, co zaměstnanci nikdy nevysloví 17
1.2 Fluktuace: jen další z nákladů podnikání? 19
1.3 Když se "příliv otočíí", musí se změnit přístup 21
1.4 Jaká je role oddělení lidských zdrojů při výstupních pohovorech? 22
2. Jak se zaměstnanci odcizují a nakonec dávají výpověď 23
2.1 Proces odcizení 24
2.2 Proces uvažování o odchodu 27
3. Proč vlastně zaměstnanci odcházejí: co odhalují průzkumy 29
3.1 Jaký důvod svého odchodu uvádějí zaměstnanci 32
3.2 Co způsobilo jejich prvotní pocit nespokojenosti? 35
3.3 Několik slov o platu 36
3.4 Je nezbytné respektovat odlišnosti 38
3.5 Kdo má vůbec sílu uspokojit všechny tyto potřeby? 38
3.6 Příštích sedm kapitol: skryté důvody a praktické rady,jak jim čelit 40
4. Důvod č. 1: Práce nebo pracovní místo nesplňují očekávání 43
4.1 Skrytá vzájemná očekávání: psychologická smlouva 46
4.2 Jak rozpoznat varovné příznaky nesplněných očekávání 49
4.3 Překážky v plnění vzájemných očekávání 50
4.4 Rady pro slaďování vzájemných očekávání 51
4.5 Jak mohou věci napomoci i sami uchazeči o zaměstnání 56
4.6 Začátek nebo konec důvěry 57
5. Důvod č. 2: Nesoulad mezi pracovním místem a zaměstnancem 59
5.1 Co chybí: touha po souladu 61
5.2 Rozšířené omyly a pravdy o talentu 62
5.3 Rozpoznání nesouladu mezi pracovním místem a pracovníkem, který ho zastává 65
5.4 Překážky, které brání prevenci nebo nápravě nesouladu mezipracovním místem a pracovníkem, který ho zastává 65
5.5 Rady pro výběr nejvhodnějších kandidátů 67
5.6 Nejlepší postupy motivace a obnovení motivace pomocí náplně pracovního místa 75
5.7 Role zaměstnanců v procesu slaďování práce a nadání 80
6. Důvod č. 3: Velmi málo koučování a zpětné vazby 83
6.1 Proč jsou koučování a zpětná vazba důležité pro motivaci a udržení zaměstnanců? 86
6.2 Proč manažeři neprovádějí koučování a zpětnou vazbu? 87
6.3 Rozpoznávání náznaků 88
6.4 Nejde zde o řadu událostí - je to vzájemný vztah 88
6.5 Rady pro koučování a poskytování zpětné vazby 90
6.6 Proces koučování o pěti krocích 95
6.7 Co mohou zaměstnanci udělat pro to, aby byli více koučováni a dostávalo se jim zpětné vazby 102
7. Důvod č. 4: Příliš málo příležitostí k růstu a k dalšímu povyšování 105
7.1 Co ve skutečnosti myslí tím, co říkají 108
7.2 Preferovaní zaměstnavatelé začínají pochopením reality dnešního pohledu na kariéru 109
7.3 Rozpoznávání příznaků zabrzděného růstu a kariérní frustrace 111
7.4 Rady pro vytváření příležitostí růstu a povýšení 113
7.5 Co mohou udělat zaměstnanci pro vytvoření příležitostí vlastního růstu a povýšení 127
8. Důvod č. 5: Pocit nedocenění a neuznání 131
8.1 Proč se manažeři zdráhají oceňovat své podřízené 136
8.2 Jak rozpoznat znamení, že se zaměstnanci cítí podhodnocení a neuznaní 137
8.3 Plat - nejemotivnější téma ze všech 138
8.4 Přístupy k odměňování, které motivují a udržují zaměstnance 139
8.5 Tři typy variabilních odměn 143
8.6 Přístup ke vzácným talentům založený na celkové odměně 146
8.7 Nejlepší přístupy k nepeněžnímu odměňovánía oceňování zaměstnanců 147
8.8 Soustřeďte se na lidi, nejen na čísla 150
8.9 Co mohou udělat zaměstnanci, aby si připadali
docenění a uznávaní 158
9. Důvod č. 6: Stres z přepracovanosti a nerovnováhy mezi pracovním a soukromým životem 161
9.1 Jak velkým problémem je stres 164
9.2 Příčiny zvýšeného stresu 165
9.3 První náznaky, že vaši zaměstnanci mohou být ve stresu nebo přepracovaní 166
9.4 Zdravé a nezdravé firemní kultury 167
9.5 Nejde jen o to, že je to správná věc 168
9.6 Nejlepší zaměstnavatelé Ameriky 170
9.7 Nesoupeříte jen s těmi velkými 172
9.8 Velký výběr benefitů a doplňkových služeb 174
9.9 Co mohou pro odbourání stresu a přepracovanosti udělat sami zaměstnanci 188
10. Důvod č. 7: Ztráta důvěry v nejvyšší vedení 191
10.1 Krize důvěry a jistoty 194
10.2 Rozpoznání náznaků nedůvěry a pochybností 195
10.3 Tři otázky, na které zaměstnanci potřebují znát odpověď 196
10.4 Kritéria pro posouzení, zda věřit a důvěřovat 196
10.5 Co mohou pro vytvoření vzájemné důvěry udělat sami zaměstnanci 206
11. Plán, jak se stát preferovaným zaměstnavatelem 209
11.1 Strategie motivace a udržení talentů v praxi 212
11.2 Jaká ponaučení si z úspěchu druhých můžeme vzít? 218
11.3 Vazby mezi talenty a cíli společnosti 219
11.4 Správné metriky pro dosažení firemních výsledků 219
11.5 Zavádění scorecard preferovaného zaměstnavatele 221
11.6 Plány fungují - pokud se jich držíte 224
11.7 Partneři při uskutečňování plánu 224

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul 7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 237  -15 %
Hubinková Zuzana a kolektiv
Tištěná 149  -58 %
E-kniha 244  -20 %
Tištěná 271  -15 %
E-kniha 230  -15 %
Tištěná 139  -18 %
E-kniha 122  -15 %
Tištěná 319  -15 %
E-kniha 271  -15 %

7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Jak rozpoznat první signály a jednat, dokud není pozdě

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5688
Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80 % pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů v jejich současné práci - od špatného vedení přes nedostatek příležitostí či chybějící zpětné vazby až po strašnou firemní kulturu. Tato čtivá knížka vám pomůže odhalit faktory, které tlačí vaše lidi k jiným dveřím, a poradí vám, jak je zmírnit či odstranit. Ukazuje, jak se firmy a zaměstnanci pohybují mezi vzájemnými očekáváními a realitou a jaké jsou varující signály nesplněných očekávání a jak s nimi zacházet. Nabízí mnoho praktických rad a návodů, jak postupovat a vše dokládá na řadě velmi zajímavých příkladů z reálné praxe. V knize, která by neměla chybět na stole žádného manažera či personalisty, získáte praktického rádce, jak udržet nejcennější hodnotu své firmy - lidský kapitál a stát se vyhledávaným zaměstnavatelem.
Dozvíte se:
Více než padesát rad, jak ocenit a udržet si zaměstnance
Jaké důvody odchodu zaměstnanců většinou manažeři nevidí
Jak nepřijít o lidský kapitál, a tudíž o konkurenceschopnost v 21. století
Nejen popisy, ale i řešení důvodů, proč se zaměstnanci odcizují a odcházejí
Praktické příklady, návrhy, rady
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 74 Kč 95 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy 7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

O autorovi 9
Řekli o knize 10
Poděkování 12
Předmluva 13
1. Proč by nás měly zajímat důvody odchodu zaměstnanců? 15
1.1 Manažeři neuslyší to, co zaměstnanci nikdy nevysloví 17
1.2 Fluktuace: jen další z nákladů podnikání? 19
1.3 Když se "příliv otočíí", musí se změnit přístup 21
1.4 Jaká je role oddělení lidských zdrojů při výstupních pohovorech? 22
2. Jak se zaměstnanci odcizují a nakonec dávají výpověď 23
2.1 Proces odcizení 24
2.2 Proces uvažování o odchodu 27
3. Proč vlastně zaměstnanci odcházejí: co odhalují průzkumy 29
3.1 Jaký důvod svého odchodu uvádějí zaměstnanci 32
3.2 Co způsobilo jejich prvotní pocit nespokojenosti? 35
3.3 Několik slov o platu 36
3.4 Je nezbytné respektovat odlišnosti 38
3.5 Kdo má vůbec sílu uspokojit všechny tyto potřeby? 38
3.6 Příštích sedm kapitol: skryté důvody a praktické rady,jak jim čelit 40
4. Důvod č. 1: Práce nebo pracovní místo nesplňují očekávání 43
4.1 Skrytá vzájemná očekávání: psychologická smlouva 46
4.2 Jak rozpoznat varovné příznaky nesplněných očekávání 49
4.3 Překážky v plnění vzájemných očekávání 50
4.4 Rady pro slaďování vzájemných očekávání 51
4.5 Jak mohou věci napomoci i sami uchazeči o zaměstnání 56
4.6 Začátek nebo konec důvěry 57
5. Důvod č. 2: Nesoulad mezi pracovním místem a zaměstnancem 59
5.1 Co chybí: touha po souladu 61
5.2 Rozšířené omyly a pravdy o talentu 62
5.3 Rozpoznání nesouladu mezi pracovním místem a pracovníkem, který ho zastává 65
5.4 Překážky, které brání prevenci nebo nápravě nesouladu mezipracovním místem a pracovníkem, který ho zastává 65
5.5 Rady pro výběr nejvhodnějších kandidátů 67
5.6 Nejlepší postupy motivace a obnovení motivace pomocí náplně pracovního místa 75
5.7 Role zaměstnanců v procesu slaďování práce a nadání 80
6. Důvod č. 3: Velmi málo koučování a zpětné vazby 83
6.1 Proč jsou koučování a zpětná vazba důležité pro motivaci a udržení zaměstnanců? 86
6.2 Proč manažeři neprovádějí koučování a zpětnou vazbu? 87
6.3 Rozpoznávání náznaků 88
6.4 Nejde zde o řadu událostí - je to vzájemný vztah 88
6.5 Rady pro koučování a poskytování zpětné vazby 90
6.6 Proces koučování o pěti krocích 95
6.7 Co mohou zaměstnanci udělat pro to, aby byli více koučováni a dostávalo se jim zpětné vazby 102
7. Důvod č. 4: Příliš málo příležitostí k růstu a k dalšímu povyšování 105
7.1 Co ve skutečnosti myslí tím, co říkají 108
7.2 Preferovaní zaměstnavatelé začínají pochopením reality dnešního pohledu na kariéru 109
7.3 Rozpoznávání příznaků zabrzděného růstu a kariérní frustrace 111
7.4 Rady pro vytváření příležitostí růstu a povýšení 113
7.5 Co mohou udělat zaměstnanci pro vytvoření příležitostí vlastního růstu a povýšení 127
8. Důvod č. 5: Pocit nedocenění a neuznání 131
8.1 Proč se manažeři zdráhají oceňovat své podřízené 136
8.2 Jak rozpoznat znamení, že se zaměstnanci cítí podhodnocení a neuznaní 137
8.3 Plat - nejemotivnější téma ze všech 138
8.4 Přístupy k odměňování, které motivují a udržují zaměstnance 139
8.5 Tři typy variabilních odměn 143
8.6 Přístup ke vzácným talentům založený na celkové odměně 146
8.7 Nejlepší přístupy k nepeněžnímu odměňovánía oceňování zaměstnanců 147
8.8 Soustřeďte se na lidi, nejen na čísla 150
8.9 Co mohou udělat zaměstnanci, aby si připadali
docenění a uznávaní 158
9. Důvod č. 6: Stres z přepracovanosti a nerovnováhy mezi pracovním a soukromým životem 161
9.1 Jak velkým problémem je stres 164
9.2 Příčiny zvýšeného stresu 165
9.3 První náznaky, že vaši zaměstnanci mohou být ve stresu nebo přepracovaní 166
9.4 Zdravé a nezdravé firemní kultury 167
9.5 Nejde jen o to, že je to správná věc 168
9.6 Nejlepší zaměstnavatelé Ameriky 170
9.7 Nesoupeříte jen s těmi velkými 172
9.8 Velký výběr benefitů a doplňkových služeb 174
9.9 Co mohou pro odbourání stresu a přepracovanosti udělat sami zaměstnanci 188
10. Důvod č. 7: Ztráta důvěry v nejvyšší vedení 191
10.1 Krize důvěry a jistoty 194
10.2 Rozpoznání náznaků nedůvěry a pochybností 195
10.3 Tři otázky, na které zaměstnanci potřebují znát odpověď 196
10.4 Kritéria pro posouzení, zda věřit a důvěřovat 196
10.5 Co mohou pro vytvoření vzájemné důvěry udělat sami zaměstnanci 206
11. Plán, jak se stát preferovaným zaměstnavatelem 209
11.1 Strategie motivace a udržení talentů v praxi 212
11.2 Jaká ponaučení si z úspěchu druhých můžeme vzít? 218
11.3 Vazby mezi talenty a cíli společnosti 219
11.4 Správné metriky pro dosažení firemních výsledků 219
11.5 Zavádění scorecard preferovaného zaměstnavatele 221
11.6 Plány fungují - pokud se jich držíte 224
11.7 Partneři při uskutečňování plánu 224

O Autorovi

Branham Leigh
Je autorem knihy Keeping the People Who Keep You In Business a zakladatelem i ředitelem poradenské firmy Keeping the People, Inc. (www.keepingthepeople.com). Je široce uznáván jako autorita v oblasti motivace zaměstnanců a nejlepších přístupů organizací, které dlouhodobě dosahují vysoké míry udržení svých zaměstnanců. Žije v Overland Park, ve státě Kansas, a lze jej kontaktovat na adrese LB@keepingthepeople.com.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 246  -15 %
E-kniha 197  -20 %
Tištěná 229  -15 %
E-kniha 195  -15 %
Tištěná 421  -15 %
E-kniha 358  -15 %
Tištěná 399  -15 %
E-kniha 339  -15 %
Tištěná 271  -15 %
E-kniha 230  -15 %
Tištěná 237  -15 %
E-kniha 201  -15 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.