0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu

Komplexně, prakticky a dle světové praxe

- 25 % z DMOC
Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu
-25 %
Sleva končí za
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
449  337  -25 %
Ušetříte 112 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 09. 12. 2024 3:57
i: 43489 n: 27137053r: 13181
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
382  287  -25 %
Ušetříte 96 
Ihned ke stažení
i: 43743 n: 27166060r: 13181
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha komplexně mapuje tzv. agilní přístupy vývoje produktu, řízení projektu apod. od kořenů, tedy jak a kde tyto přístupy a principy vlastně vznikly až po nejnovější techniky, metody a postupy. Vše je vysvětleno ve vazbách, kontextu, demonstrováno na příkladech a podáno maximálně srozumitelně tak, aby čtenář pochopil, jak to vše celé funguje.

Čtenář se seznámí s filosofií a principy, základními technikami a metodami na tzv. týmové úrovni a také se škálováním agilních přístupů do části nebo celé organizace za účelem tzv. byznys agility.

Publikace se snaží danou oblast zmapovat a uvést do souvislostí, aby čtenář pochopil, proč jsou věci, tak jak jsou, k čemu jsou dobré, jaké mají vlastnosti a podmínky použití. Udává ucelený pohled na problematiku agilních přístupů. Nejde tak jen o jednotlivé prvky, ale spíše o celkový pohled (les, a nejen jednotlivé stromy).

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu

Obsah
 
O autorovi
Předmluva
 
ČÁST 1    ZDROJE AGILITY
 
1. Začneme s… proč?
1.1 Narušitelé byznysu a jednorožci
1.2 Digitální věk a nutná byznys agilita
 
2. Agilita – seznamte se
2.1 Proč se mnohde stal z agile de facto vulgarismus?
2.2 Kde se stala chyba? Co tedy agile opravdu je?
 
3. A tak budeme všichni agilní?
3.1 CYNEFIN napoví
3.2 Co vyplývá z CYNEFIN modelu pro organizace
 
4. Kořeny agility
4.1 Lean
4.2 SW development
4.3 Moderní poznatky o motivaci a týmech
 
5. Nezbytné organizační a kulturní předpoklady (nejen) pro agilitu
5.1 Vývoj týmu – od skupiny jednotlivců k týmové synergii
5.2 Teal organizace aneb co dokáže organizační kultura
5.3 Kmenové vůdcovství
 
6. Vznikající vzorec
 
ČÁST 2    TÝMOVÁ ÚROVEŇ AGILITY
 
7. Základ je tým… a jeho okolí
7.1 Běžný provoz
7.2 Změny a nové věci
7.3 Synchronizační aktivity
7.4 Organizační aspekty
 
8. Od vize k produktu
8.1 Vize produktu (product vision)
8.2 Další metody pro podporu formulace vize
8.3 Persona
8.4 Story map
8.5 Product backlog
8.6 Product goal a chartering
 
9. Scrum
9.1 Pilíře scrumu
9.2 Hodnoty scrumu
9.3 Scrum tým
9.4 Artefakty scrumu
9.5 Události scrumu
9.6 Před a po scrumu
 
10. Kanban
10.1 Podoba kanbanu
10.2 Kanban praktiky
10.3 A to je všechno?
 
ČÁST 3    ORGANIZAČNÍ ÚROVEŇ AGILITY
 
11. Když je týmů více
11.1 Jak to bylo zvykem řešit dříve… a proč je to dnes špatně
11.2 Agilita „ve velkém“ – byznys agilita
11.3 Jak to může konkrétně vypadat?
11.4 Další organizační implikace… PM opět na scéně?
 
12. Škálovací rámce
12.1 LeSS
12.2 Nexus
12.3 SAFe
 
13. Související koncepty
13.1 Design thinking
13.2 Dual track agile
13.3 Disciplined agile delivery (DAD)
13.4 Scrum of Scrums
 
14. Pozor na skryté hrozby a temný scrum
14.1 Co je to temný scrum
14.2 Projevy temného scrumu
14.3 Výsledky
14.4 Jiný než temný scrum?
14.5 Vítáme změny i v pokročilé fázi vývoje
14.6 Faktem je, že všude to hned nejde
14.7 Jak tedy začít?
 
15. Agilní transformace
15.1 Co je to vlastně agilní organizace?
15.2 Proč agilní transformace selhávají?
15.3 Jak tedy na agilní transformace
15.4 Co si z toho všeho vzít?
 
16. Kotterových osm kroků
16.1 Obecné Kotterovy kroky
16.2 Praktická aplikace – SAFe Implementation Roadmap
 
17. Univerzální agilní principy
17.1 Naším primárním zájmem je hodnota pro zákazníka a zákazník
samotný
17.2 Spolupráce a co nejčastější komunikace na osobní bázi je zásadní
17.3 Vítáme proměnlivost a změny jako příležitost dodat lepší hodnotu
17.4 Rychlá zpětná vazba a transparentnost je pro správný postup
nezbytná
17.5 Udržitelnost, kvalita a stabilita musí být vědomě řízena
17.6 Jen skutečný tým podává excelentní výkon
17.7 O všem je třeba uvažovat systémově a ve vazbách
 
Závěr

Tištěná kniha

Datum vydání: 17.10.2022
Katalogové číslo: 39662
ISBN: 978-80-271-3705-3
Formát / stran: 167×240, 192 stran
Edice: Manažer
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.22MB | 3.22MB | 2.10MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu
-25 %
Sleva končí za

Tištěná kniha

Datum vydání: 17.10.2022
Katalogové číslo: 39662
ISBN: 978-80-271-3705-3
Formát / stran: 167×240, 192 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.22 MB | 3.22 MB | 2.10 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu

Komplexně, prakticky a dle světové praxe

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
449  337  -25 %
Ušetříte 112 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 09. 12. 2024 3:57
i: 43489 n: 27137053r: 13181
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
382  287  -25 %
Ušetříte 96 
Ihned ke stažení
i: 43743 n: 27166060r: 13181
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha komplexně mapuje tzv. agilní přístupy vývoje produktu, řízení projektu apod. od kořenů, tedy jak a kde tyto přístupy a principy vlastně vznikly až po nejnovější techniky, metody a postupy. Vše je vysvětleno ve vazbách, kontextu, demonstrováno na příkladech a podáno maximálně srozumitelně tak, aby čtenář pochopil, jak to vše celé funguje.

Čtenář se seznámí s filosofií a principy, základními technikami a metodami na tzv. týmové úrovni a také se škálováním agilních přístupů do části nebo celé organizace za účelem tzv. byznys agility.

Publikace se snaží danou oblast zmapovat a uvést do souvislostí, aby čtenář pochopil, proč jsou věci, tak jak jsou, k čemu jsou dobré, jaké mají vlastnosti a podmínky použití. Udává ucelený pohled na problematiku agilních přístupů. Nejde tak jen o jednotlivé prvky, ale spíše o celkový pohled (les, a nejen jednotlivé stromy).
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu

Obsah
 
O autorovi
Předmluva
 
ČÁST 1    ZDROJE AGILITY
 
1. Začneme s… proč?
1.1 Narušitelé byznysu a jednorožci
1.2 Digitální věk a nutná byznys agilita
 
2. Agilita – seznamte se
2.1 Proč se mnohde stal z agile de facto vulgarismus?
2.2 Kde se stala chyba? Co tedy agile opravdu je?
 
3. A tak budeme všichni agilní?
3.1 CYNEFIN napoví
3.2 Co vyplývá z CYNEFIN modelu pro organizace
 
4. Kořeny agility
4.1 Lean
4.2 SW development
4.3 Moderní poznatky o motivaci a týmech
 
5. Nezbytné organizační a kulturní předpoklady (nejen) pro agilitu
5.1 Vývoj týmu – od skupiny jednotlivců k týmové synergii
5.2 Teal organizace aneb co dokáže organizační kultura
5.3 Kmenové vůdcovství
 
6. Vznikající vzorec
 
ČÁST 2    TÝMOVÁ ÚROVEŇ AGILITY
 
7. Základ je tým… a jeho okolí
7.1 Běžný provoz
7.2 Změny a nové věci
7.3 Synchronizační aktivity
7.4 Organizační aspekty
 
8. Od vize k produktu
8.1 Vize produktu (product vision)
8.2 Další metody pro podporu formulace vize
8.3 Persona
8.4 Story map
8.5 Product backlog
8.6 Product goal a chartering
 
9. Scrum
9.1 Pilíře scrumu
9.2 Hodnoty scrumu
9.3 Scrum tým
9.4 Artefakty scrumu
9.5 Události scrumu
9.6 Před a po scrumu
 
10. Kanban
10.1 Podoba kanbanu
10.2 Kanban praktiky
10.3 A to je všechno?
 
ČÁST 3    ORGANIZAČNÍ ÚROVEŇ AGILITY
 
11. Když je týmů více
11.1 Jak to bylo zvykem řešit dříve… a proč je to dnes špatně
11.2 Agilita „ve velkém“ – byznys agilita
11.3 Jak to může konkrétně vypadat?
11.4 Další organizační implikace… PM opět na scéně?
 
12. Škálovací rámce
12.1 LeSS
12.2 Nexus
12.3 SAFe
 
13. Související koncepty
13.1 Design thinking
13.2 Dual track agile
13.3 Disciplined agile delivery (DAD)
13.4 Scrum of Scrums
 
14. Pozor na skryté hrozby a temný scrum
14.1 Co je to temný scrum
14.2 Projevy temného scrumu
14.3 Výsledky
14.4 Jiný než temný scrum?
14.5 Vítáme změny i v pokročilé fázi vývoje
14.6 Faktem je, že všude to hned nejde
14.7 Jak tedy začít?
 
15. Agilní transformace
15.1 Co je to vlastně agilní organizace?
15.2 Proč agilní transformace selhávají?
15.3 Jak tedy na agilní transformace
15.4 Co si z toho všeho vzít?
 
16. Kotterových osm kroků
16.1 Obecné Kotterovy kroky
16.2 Praktická aplikace – SAFe Implementation Roadmap
 
17. Univerzální agilní principy
17.1 Naším primárním zájmem je hodnota pro zákazníka a zákazník
samotný
17.2 Spolupráce a co nejčastější komunikace na osobní bázi je zásadní
17.3 Vítáme proměnlivost a změny jako příležitost dodat lepší hodnotu
17.4 Rychlá zpětná vazba a transparentnost je pro správný postup
nezbytná
17.5 Udržitelnost, kvalita a stabilita musí být vědomě řízena
17.6 Jen skutečný tým podává excelentní výkon
17.7 O všem je třeba uvažovat systémově a ve vazbách
 
Závěr

O Autorovi

Doležal Jan
Ing. Jan Doležal, Ph.D. vystudoval automatizaci a informatiku na Fakultě strojní Vysokého učení technického v Brně, kde dokončil i doktorské studium (disertační práce se věnovala tematice projektového řízení). V současné době se zabývá především agilitou v organizacích (scrum, SAFe), Managementem 3.0 a vývojem simulačních her sloužících jako trénink projektového řízení, včetně agilního přístupu.

Působil jako specialista na volné noze, krátce jako projektový manažer v IT firmě, ještě dříve pracoval několik let ve východočeské společnosti Mikroelektronika, s.r.o., která je dodavatelem systémů odbavování v hromadné dopravě s celosvětovou působností. Zastával v této společnosti pozici vedoucího projektové kanceláře a řídil velké mezinárodní projekty (Evropa, Jižní Amerika).

Zavedl v ní rovněž projektové řízení. Má zkušenosti především s projekty a produkty z IT, strojírenství, elektrotechniky, akademického i veřejnoprávního sektoru. Projektovému řízení se aktivně věnuje od roku 2001, agilním přístupům pak od roku 2014. Disponuje certifikacemi IPMA, PMI, SAFe, Scrum Alliance i Scrum.org.





 

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %
Tištěná 352  -25 %
E-kniha 299  -25 %
Tištěná 149  -25 %
E-kniha 127  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.