AI Marketing Playbook
Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359 Kč 305 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 15. 10. 2024 22:58
i: 46370 n: 27152261r: 14259 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
305 Kč 275 KčIhned ke stažení
i: 46944 n: 27172177r: 14259 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).
Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy AI Marketing Playbook
O autorce
Předmluva
Úvod
ČÁST 1
Efektivní konverzace s generativními jazykovými modely
1. Metodologie
2. Umělá inteligence v marketingu: od historie k současné praxi
2.1 Krátký pohled do historie umělé inteligence
2.2 Na scénu přichází ChatGPT-4
2.3 Proč číst tuto knihu a pro koho je určena?
2.4 AI – inteligentní partner marketingového manažera
2.5 AI jako klíčový prvek moderního marketingu
2.6 Hlavní milníky ve vývoji AI
2.7 Stručná historie AI v marketingu
2.8 Proč je AI v marketingu důležitá
3. Základy AI v marketingu
3.1 Přehledná typologie aplikací umělé inteligence v moderním marketingu
3.2 Algoritmy strojového učení
3.3 Zpracování přirozeného jazyka
3.4 Hluboké učení
3.5 Robotická automatizace procesů
3.6 Od ANI k AGI: pochopení dvou světů umělé inteligence
4. Prompt engineering
4.1 Praktické aspekty techniky formulace dotazů
5. Magie promptů: umění generovat obsah
5.1 Úvod do vytváření spouštěcích pokynů pro generování obsahu
5.1.1 Důležitost dobře strukturovaných pokynů
5.1.2 Optimalizace interakce s generativními modely: intervence člověka a AI
5.1.3 Volba jazyka pro komunikaci s umělou inteligencí
5.2 Prompty pro tvorbu obsahu webových stránek
5.2.1 Formulace promptů pro vytváření obsahu vstupních stránek
5.2.2 Prompty pro vytvoření hlavních rubrik webové stránky
5.2.3 Příběhy na stránce „O nás“
5.2.4 Prompty pro popis produktů
5.2.5 Prompty pro blogové příspěvky
5.2.6 Optimalizace stránky FAQ: klíčové aspekty a úloha promptů
5.3 Role promptů v e-komerci: umění i věda
5.3.1 Dobročinný marketing: projekt společnosti Dove „Sebeúcta“
5.3.2 Název produktu a jeho vlastnosti
5.3.3 Popisky pro akce nebo slevy
5.3.4 Recenze uživatelů
5.3.5 E-komerce: texty zaměřené na optimalizaci pro vyhledávače (SEO)
5.4 Prompty pro příspěvky v sociálních médiích
5.4.1 Představení nového produktu na sociálních sítích
5.4.2 Zapojení sledujících (dotazy, ankety nebo pokyny pro zpětnou vazbu)
5.4.3 Sdílení novinek nebo aktualizace informací o firmě
5.4.4 Příspěvky o specifické události
5.4.5 Obsah generovaný uživateli
5.5 Influencer marketing: strategické prompty pro spolupráci s vlivnými osobnostmi
5.5.1 Integrace AI do influencer marketingu
5.5.2 Nová marketingová trojice: jak rozlišovat mezi influencery, celebritami a youtubery?
5.6 Edukační marketing a AI: partnerství pro budoucnost
5.6.1 Krátký pohled do historie edukačního marketingu
5.6.2 Edukační marketing a umělá inteligence: partnerství pro budoucnost
5.6.3 Jak edukační marketing využívá umělou inteligenci
5.7 Zážitkový marketing: od edukačního marketingu po interaktivní technologie
5.7.1 Zážitkový marketing v době AI
5.7.2 Edukační marketing: vytváření zážitků v době AI
5.7.3 Vzdělávací laboratoře v prodejnách společnosti Apple
5.7.4 T-Mobile: imerzivní zážitky v Magenta Experience Center
5.7.5 Edukační marketing při budování zákaznické zkušenosti
5.7.6 Moderní výstavnictví s využitím AI
5.7.7 Prompt design: interaktivní cesta k zážitkovému marketingu
5.8 Úspěšná komunikace marketéra s AI krok za krokem
5.8.1 Komunikace jasná a stručná
5.8.2 Kontextové ukotvení promptů
5.8.3 Autentičnost a rozmanitost: jak předejít zkreslení promptů
5.8.4 Iterativní přístup: zpřesňování promptů na základě výsledků
5.8.5 Metody testování účinnosti promptů
5.8.6 Integrace zpětné vazby od uživatelů
6. Prompt design s AI v odvážném novém světě
ČÁST 2
Multimédia – vizuály, video a podcasty
7. Multimédia generovaná umělou inteligencí a lidská kreativita
7.1 Autorství a originalita v době AI
7.2 Vizuály
7.2.1 Využití AI ve vizuálním designu: průvodce moderními nástroji
7.2.2 Od slov k obrazům
7.2.3 Od slov k obrazům a zpět
7.3 Využití AI pro tvorbu videa: průvodce moderními nástroji
7.3.1 Historický kontext
7.3.2 Přehled nástrojů
7.3.3 Budoucí trendy AI ve videoprodukci
7.4 Podcast marketing v době umělé inteligence
7.4.1 Konvergence umělé inteligence a podcastingu
7.4.2 Přehled nástrojů a platforem s AI pro tvorbu podcastů
7.5 Základní prompty pro oblast multimédií
7.5.1 Vizuály – prompty pro základní tematické zaměření dialogu s AI
7.5.2 Video – prompty pro základní tematické zaměření dialogu s AI
7.5.3 Podcast – prompty pro základní tematické zaměření dialogu s AI
7.6 Pokročilé prompty pro oblast multimédií
7.6.1 Vizuály – prompty pro pokročilé tematické zaměření dialogu s AI
7.6.2 Video – prompty pro pokročilé tematické zaměření dialogu s AI
7.6.3 Podcast – prompty pro pokročilé tematické zaměření dialogu s AI
8. ChatGPT: nejnovější aktualizace a inovace
8.1 Bletchley Park a AI Safety Summit o budoucnosti AI
8.2 ChatGPT PLUS, ChatGPT Enterprise a ChatGPT-4 Turbo: nová dimenze interaktivní AI
9. Implementace AI v marketingu
9.1 Interdisciplinární přístup k implementaci AI v marketingu
9.2 Integrace AI s existujícími marketingovými systémy
10. Budoucnost AI v marketingu aneb Až se algoritmus zeptá
Pár myšlenek závěrem
Summary
Literatura
Seznam obrázků
Rejstřík
Recenze
„AI Marketing Playbook je nezbytnou a inspirativní četbou pro každého marketingového manažera a odborníka, který se chce ponořit do světa umělé inteligence a její aplikace v marketingu a marketingovém řízení firem. Kniha přináší nejen důležité teoretické poznatky, ale především praktické návody a příklady, jak integrace AI může prospět firemním procesům a posunout marketingové strategie na novou úroveň. Autorka názorně ukazuje, jak AI mění marketing a jak mohou firmy těchto změn využít. Pokud jste k AI přistupovali s obavami nebo nejistotou, po přečtení této knihy se jich zbavíte a naučíte se AI ovládnout ve svůj prospěch.“
Ing. Tomáš David
prezident České marketingové společnosti
„Tato kniha je klíčovým průvodcem moderním marketingem prostoupeným umělou inteligencí. Autorka s mimořádnou erudicí představuje, jak AI transformuje marketing od základů až po vrcholné strategie. Čtivý text je unikátním spojením teorie a praxe prostřednictvím inovativního využití generativních jazykových modelů a multimediálních aplikací. Nejedná se o pouhé teoretické pojednání; je to most spojující vědecké poznatky s praktickým využitím, s důrazem na etickou a efektivní komunikaci značek. Představuje tak nejen obohacení akademické literatury, ale především je praktickou inspirací pro každého marketéra, který chce v digitální éře vést značku k autentické a sociálně relevantní komunikaci.“
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
čestná prezidentka a vice-prezidentka ČMS
„Pracujete jako marketér a chcete využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence? Tvoříte obsah pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, posty pro sociální sítě, grafiku, videa nebo podcasty? Sáhněte po této novince. Čtivý styl psaní, propojení teorie a praxe, tipy na inovativní využívání AI, spousta inspirace, ze které můžete čerpat při práci na vlastních projektech – to všechno jsou důvody, pro které tato kniha stojí za důkladné prostudování. Sáhněte po ní i vy, zjistěte, jak přesně AI mění svět marketingu a naučte se tuto přelomovou technologii využívat ve svůj prospěch!“
Čtenářská recenze na: www.lacultura.cz
O Autorovi
Knihová LadislavaVzdělání
Ladislava Knihová vystudovala lingvistiku – angličtinu a ruštinu na Filozofické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Svou odbornou dráhu v marketingu zahájila doktorským studiem na Podnikohospodářské fakultě VŠE a dále se specializovala v profesním programu MBA zaměřeném na marketing.
Profesní působení
Aktuálně je odborným asistentem na Katedře marketingové komunikace a Katedře jazyků Fakulty ekonomických studií Vysoké školy finanční a správní. Po mnoha letech v diplomatických službách se orientovala na podnikání v oblasti vzdělávání. Získala také praktické zkušenosti v ekonomice, managementu a marketingu jako spolumajitelka a manažerka obchodní a strojírenské firmy.
Odborné zaměření
S vášní zkoumá soudobé trendy v marketingu, zejména obsahový marketing, edukační marketing a digitální marketing. V posledních letech se stále více věnuje aplikaci umělé inteligence marketingu, přičemž interdisciplinární přístup jí umožňuje kombinovat poznatky z různých odvětví. Je expertkou
na inovativní technologie v marketingu, video marketing a tvorbu podcastů.
Pedagogická činnost
Ladislava má hluboké zaujetí pro pedagogiku. S nadšením se věnuje metodice výuky, zavádění nových technologií do výukového procesu, instruktážnímu designu a e-learningu. Váží si možnosti předávat své znalosti a dovednosti svým studentům.
Další aktivity
Ladislava aktivně překládá odborné texty z angličtiny, často vystupuje na mezinárodních konferencích a publikuje odborné články. Působí v profesních organizacích, je členkou Americké marketingové asociace a aktivně působí v České marketingové společnosti.