0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Analýza vyučování

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
319
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 18.12.2017 1:36
i: 16571 n: 24728575r: 5584
E-kniha
PDF
271
Ihned ke stažení
i: 16572 n: 24767000r: 5584
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Vyučovací proces lze poměrně jednoduše a jednoznačně vymezit - žáci se učí a učitel řídí jejich učební činnosti. Ale vyučování je i přes všechna možná jednoduchá vymezení poměrně složitým procesem, do kterého vstupuje mnoho prvků a prolínají se v něm nejrozmanitější situace. A právě proto je tu publikace Analýza vyučování. Předkládá analýzu současného a perspektivního způsobu vyučování. Radí studentům pedagogických oborů i vyučujícím v praxi, jak stanovit cíl vyučování, jak vymezit jeho obsah, jaké zvolit styly a způsoby hodnocení žáků. Velkou pozornost věnují autoři i komunikaci, kooperaci a interakci žáků s učiteli.

Z obsahu knihy Analýza vyučování

Vyučování jako mnohostranný proces aneb Analýza současného, případně perspektivního vyučování

I. Cíle ve vyučování
II. Vyučování - proces zpracovávání učebních obsahů
III. Vyučování - základní prostor pro učební činnosti žáků
IV. Problematika řízení učení žáků
V. Možnosti využití učebních stylů ve vyučování
VI. Zkušenosti žáků ve vyučování
VII. Vyučování jako dialog
VIII. Kooperace v procesu vyučování
IX. Vyučování jako projekce žáků v kontextu jejich přípravy pro celoživotní sebevzdělávání
X. Vůle a sebeovládání jako nezbytný předpoklad efektivity vyučování
XI. Vyučování prostoupené hodnocením
XII. Vyučování jako všestranná komunikace
XIII. Vyučování jako proces zhodnocování moderní komunikační techniky
XIV. Ve vyučování se realizují kompetence učitelů
XV. Vyučování v kontextu autority učitele
Literatura

Tištěná kniha

Datum vydání: 12. 08. 2009
Katalogové číslo: 2761
ISBN: 978-80-247-2857-5
Formát / stran: 144×207, 232 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Analýza vyučování
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 12. 08. 2009
Katalogové číslo: 2761
ISBN: 978-80-247-2857-5
Formát / stran: 144×207, 232 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Analýza vyučování

Vyučovací proces lze poměrně jednoduše a jednoznačně vymezit - žáci se učí a učitel řídí jejich učební činnosti. Ale vyučování je i přes všechna možná jednoduchá vymezení poměrně složitým procesem, do kterého vstupuje mnoho prvků a prolínají se v něm nejrozmanitější situace. A právě proto je tu publikace Analýza vyučování. Předkládá analýzu současného a perspektivního způsobu vyučování. Radí studentům pedagogických oborů i vyučujícím v praxi, jak stanovit cíl vyučování, jak vymezit jeho obsah, jaké zvolit styly a způsoby hodnocení žáků. Velkou pozornost věnují autoři i komunikaci, kooperaci a interakci žáků s učiteli.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
319
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 18.12.2017 1:36
i: 16571 n: 24728575r: 5584
E-kniha
PDF
271
Ihned ke stažení
i: 16572 n: 24767000r: 5584

Z obsahu knihy Analýza vyučování

Vyučování jako mnohostranný proces aneb Analýza současného, případně perspektivního vyučování

I. Cíle ve vyučování
II. Vyučování - proces zpracovávání učebních obsahů
III. Vyučování - základní prostor pro učební činnosti žáků
IV. Problematika řízení učení žáků
V. Možnosti využití učebních stylů ve vyučování
VI. Zkušenosti žáků ve vyučování
VII. Vyučování jako dialog
VIII. Kooperace v procesu vyučování
IX. Vyučování jako projekce žáků v kontextu jejich přípravy pro celoživotní sebevzdělávání
X. Vůle a sebeovládání jako nezbytný předpoklad efektivity vyučování
XI. Vyučování prostoupené hodnocením
XII. Vyučování jako všestranná komunikace
XIII. Vyučování jako proces zhodnocování moderní komunikační techniky
XIV. Ve vyučování se realizují kompetence učitelů
XV. Vyučování v kontextu autority učitele
Literatura

O Autorovi

Kolář Zdeněk

Autor vystudoval na Moskevském státním pedagogickém institutu, obor Pedagogika - psychologie. V současné době působí na Filozofické fakultě UK v Praze (Katedra pedagogiky) a zároveň na Pedagogické fakultě UJEP v Ústí nad Labem (Katedra pedagogiky). Jeho odborné zaměření se soustředí hlavně na obecnou pedagogiku, obecnou didaktiku, sociální pedagogiku a v určitém smyslu i na vysokoškolskou pedagogiku. Autor publikuje v odborných časopisech, píše odborné recenze, účastní se mezinárodních konferencí a seminářů.

Vališová Alena

Autorka pracuje na Katedře pedagogiky Filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Přednáší obecnou a oborovou didaktiku. Specializuje se na problematiku autority a manipulace v sociálních vztazích. Vede kurzy rozvoje sociálních dovedností mladých lidí se zaměřením na aktuální komunikaci a asertivní styl jednání. Je autorkou řady odborných publikací.

Zařazena v kategoriích

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 289
E-kniha 246
Tištěná 429
E-kniha 365
Tištěná 149
E-kniha 331
Tištěná 69
E-kniha 69
Tištěná 89
E-kniha 89
Tištěná 299
E-kniha 254

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace