- 30 % z DMOC
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 8243 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212 Kč 148 Kč -30 %Ihned ke stažení
i: 21770 n: 24793429r: 8243 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější.
Black Friday - 30 % končí za:
Soubory ke stažení
Úvod
Účel publikace
Charakter publikace
Hlavní zdroje publikace
1. Andragogická edukační realita jako předmět výzkumu
1.1 Potřebnost výzkumu v andragogice
1.2 Pojem andragogický výzkum
Charakteristiky pojmu„andragogický výzkum“
1.3 Předmět andragogického výzkumu
1.4 Andragogická realita a andragogické edukační procesy
Co vytváří andragogickou edukační realitu?
1.5 Základní typy učení a vzdělávání dospělých
(A) Učení dospělých ve formálním vzdělávání
(B) Učení dospělých v neformálním vzdělávání
(C) Informální učení (vzdělávání)
2. Výzkumné pole andragogiky
2.1 Andragogické makroprostředí edukace dospělých
Legislativní makroprostředí edukace dospělých
Geografické makroprostředí edukace dospělých
Demografické makroprostředí edukace dospělých
2.2 Andragogické edukační procesy
Vstupní determinanty andragogických edukačních procesů
Motivace subjektů ke vzdělávání
Motivační prostředky
Zájem o vzdělávání
Vzdělávací potřeby individuálních subjektů
Vzdělávací potřeby profesních skupin
Vzdělávací potřeby hodnocené zaměstnavateli
Vzdělávací potřeby z hlediska kvalifikačních požadavků
Vzdělávací potřeby odrážející se ve spolupráci vysokých škol a podniků
Volba vzdělávací dráhy / profesního zaměření
Příležitosti ke vzdělávání pro dospělé
Procesuální determinanty andragogických edukačních procesů
Styly a strategie učení dospělých
Elektronické učení – nový fenomén ve vzdělávání dospělých
Mezigenerační učení
Učení dospělých ve formálních, neformálních a informálních edukačních procesech
Výzkumy formálního a neformálního vzdělávání dospělých
Výzkumy informálního učení/vzdělávání dospělých
Další profesní vzdělávání dospělých
Podnikové učení a vzdělávání dospělých
Organizační učení a vzdělávání dospělých
Organizační klima pracoviště
2.3 Výzkumy efektivnosti andragogických edukačních procesů
Koncepce efektivnosti vzdělávání dospělých
Skepse o postulovaných efektech dalšího vzdělávání dospělých a výzkumné nálezy potvrzující efekty
2.4 Výzkumy úrovně vzdělanosti dospělých
2.5 Sebereflexe andragogiky jako předmět výzkumu
3. Metody pro andragogický výzkum
3.1 Druhy a funkce výzkumu
Legislativní vymezení výzkumu a hodnocení jeho výsledků
3.2 Základní paradigmata: kvantitativní a kvalitativní metodologie
3.3 Validita, reliabilita, reprezentativita
3.4 Které metody jsou k dispozici pro aplikace
Pozorování
Dotazování
Dotazník
Sémantický diferenciál
SWOT analýza
Rozhovor
Experiment
4. Infrastruktura andragogického výzkumu
4.1 Situace andragogického výzkumu v České republice
4.2 Situace andragogického výzkumu v zahraničí
Centra andragogického výzkumu
Vědecké asociace andragogického výzkumu
Informační zdroje o andragogickém výzkumu
Literatura
Seznam rámců
Jmenný rejstřík
Věcný rejstřík
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.23MB | 3.23MB | 1.02MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
- 30 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.23 MB | 3.23 MB | 1.02 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Andragogický výzkum
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 8243 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212 Kč 148 Kč -30 %Ihned ke stažení
i: 21770 n: 24793429r: 8243 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější.
Black Friday - 30 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Andragogický výzkum
Úvod
Účel publikace
Charakter publikace
Hlavní zdroje publikace
1. Andragogická edukační realita jako předmět výzkumu
1.1 Potřebnost výzkumu v andragogice
1.2 Pojem andragogický výzkum
Charakteristiky pojmu„andragogický výzkum“
1.3 Předmět andragogického výzkumu
1.4 Andragogická realita a andragogické edukační procesy
Co vytváří andragogickou edukační realitu?
1.5 Základní typy učení a vzdělávání dospělých
(A) Učení dospělých ve formálním vzdělávání
(B) Učení dospělých v neformálním vzdělávání
(C) Informální učení (vzdělávání)
2. Výzkumné pole andragogiky
2.1 Andragogické makroprostředí edukace dospělých
Legislativní makroprostředí edukace dospělých
Geografické makroprostředí edukace dospělých
Demografické makroprostředí edukace dospělých
2.2 Andragogické edukační procesy
Vstupní determinanty andragogických edukačních procesů
Motivace subjektů ke vzdělávání
Motivační prostředky
Zájem o vzdělávání
Vzdělávací potřeby individuálních subjektů
Vzdělávací potřeby profesních skupin
Vzdělávací potřeby hodnocené zaměstnavateli
Vzdělávací potřeby z hlediska kvalifikačních požadavků
Vzdělávací potřeby odrážející se ve spolupráci vysokých škol a podniků
Volba vzdělávací dráhy / profesního zaměření
Příležitosti ke vzdělávání pro dospělé
Procesuální determinanty andragogických edukačních procesů
Styly a strategie učení dospělých
Elektronické učení – nový fenomén ve vzdělávání dospělých
Mezigenerační učení
Učení dospělých ve formálních, neformálních a informálních edukačních procesech
Výzkumy formálního a neformálního vzdělávání dospělých
Výzkumy informálního učení/vzdělávání dospělých
Další profesní vzdělávání dospělých
Podnikové učení a vzdělávání dospělých
Organizační učení a vzdělávání dospělých
Organizační klima pracoviště
2.3 Výzkumy efektivnosti andragogických edukačních procesů
Koncepce efektivnosti vzdělávání dospělých
Skepse o postulovaných efektech dalšího vzdělávání dospělých a výzkumné nálezy potvrzující efekty
2.4 Výzkumy úrovně vzdělanosti dospělých
2.5 Sebereflexe andragogiky jako předmět výzkumu
3. Metody pro andragogický výzkum
3.1 Druhy a funkce výzkumu
Legislativní vymezení výzkumu a hodnocení jeho výsledků
3.2 Základní paradigmata: kvantitativní a kvalitativní metodologie
3.3 Validita, reliabilita, reprezentativita
3.4 Které metody jsou k dispozici pro aplikace
Pozorování
Dotazování
Dotazník
Sémantický diferenciál
SWOT analýza
Rozhovor
Experiment
4. Infrastruktura andragogického výzkumu
4.1 Situace andragogického výzkumu v České republice
4.2 Situace andragogického výzkumu v zahraničí
Centra andragogického výzkumu
Vědecké asociace andragogického výzkumu
Informační zdroje o andragogickém výzkumu
Literatura
Seznam rámců
Jmenný rejstřík
Věcný rejstřík