0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Automobily: jména, značky a znaky

Význam jmen a značek, loga, přehled typů, historie a zajímavosti

Tištěná kniha
 
Titul doprodán
r: 8389
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Jakou výbavu měla speciální série vozů Aston Martin, nazvaná Alfred Dunhill? Jak souvisí logo Maserati s fontánou z 16. století? Je slovo Aero spojeno jen s českou automobilkou, nebo najdeme vozy tohoto jména i v jiných částech světa? Co přesně jsou „daňové koně“? Vymysleli název Citroën Elyséé Číňané? Jak ovlivnil vývoj automobilového průmyslu fakt, že zakladatelé značek Ferrari a Lamborghini spolu nevycházeli?

Ing. Jiří Fiala (publicista, automobilový historik a sběratel automobilové literatury) a doc. Petr Strossa (vědec, expert přes jazyky a dorozumívání s počítači) předkládají všem automobilovým fanatikům unikátní výkladový slovník jmen značek a jejich typů, který obsahuje hesla o přibližně 1600 značkách a více než 5000 typech a modelech. Čtenáři v knize najdou mimo jiné základní informace o výrobcích automobilů, jejich filozofii označování typů, používání interních kódů či recyklování názvů vozů. Dozvědí se, proč se jeden automobil prodával pod různými názvy, proč se některá jména nesměla používat nebo jakých dosáhly jednotlivé vozy sportovních úspěchů.

Vůbec poprvé je u nás pak publikován systém kódů sovětských vozidel a přehled čínských značek a výrobců. Zvláštní pozornost je věnována znakům (logům) všech důležitých značek, jejich vzniku a proměnám v čase. Celá tato speciální problematika je navíc zasazena do kontextu společenských a geopolitických událostí a okořeněná množstvím pozoruhodných historek a kuriozit souvisejících s auty, jejich jmény a výrobci.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 84 Kč 95 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Automobily: jména, značky a znaky byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 449  -25 %
E-kniha 382  -25 %
Tištěná 299  -25 %
E-kniha 254  -25 %
Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %
Tištěná 449  -25 %
E-kniha 382  -25 %
Tištěná 99  -67 %
E-kniha 191  -25 %
Tištěná 374  -25 %
E-kniha 318  -25 %

Automobily: jména, značky a znaky

Význam jmen a značek, loga, přehled typů, historie a zajímavosti

Tištěná kniha
 
Titul doprodán
r: 8389
Jakou výbavu měla speciální série vozů Aston Martin, nazvaná Alfred Dunhill? Jak souvisí logo Maserati s fontánou z 16. století? Je slovo Aero spojeno jen s českou automobilkou, nebo najdeme vozy tohoto jména i v jiných částech světa? Co přesně jsou „daňové koně“? Vymysleli název Citroën Elyséé Číňané? Jak ovlivnil vývoj automobilového průmyslu fakt, že zakladatelé značek Ferrari a Lamborghini spolu nevycházeli?

Ing. Jiří Fiala (publicista, automobilový historik a sběratel automobilové literatury) a doc. Petr Strossa (vědec, expert přes jazyky a dorozumívání s počítači) předkládají všem automobilovým fanatikům unikátní výkladový slovník jmen značek a jejich typů, který obsahuje hesla o přibližně 1600 značkách a více než 5000 typech a modelech. Čtenáři v knize najdou mimo jiné základní informace o výrobcích automobilů, jejich filozofii označování typů, používání interních kódů či recyklování názvů vozů. Dozvědí se, proč se jeden automobil prodával pod různými názvy, proč se některá jména nesměla používat nebo jakých dosáhly jednotlivé vozy sportovních úspěchů.

Vůbec poprvé je u nás pak publikován systém kódů sovětských vozidel a přehled čínských značek a výrobců. Zvláštní pozornost je věnována znakům (logům) všech důležitých značek, jejich vzniku a proměnám v čase. Celá tato speciální problematika je navíc zasazena do kontextu společenských a geopolitických událostí a okořeněná množstvím pozoruhodných historek a kuriozit souvisejících s auty, jejich jmény a výrobci.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 84 Kč 95 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

O Autorovi

Fiala Jiří
Motoristický publicista, historik a sběratel.

Od šesti let sbírá prospekty osobních automobilů. Dnes má jednu z nevětších sbírek v ČR, k tomu i obří knihovnu stejně fanaticky hledaných automobilií. Díky dobré práci u SHELL, EXXON/Mobil a AGIP/ENI na tuzemských i zahraničních projektech mohl navštěvovat světová automobilová muzea, podniky, milované 24h Le Mans a referovat o nich v časopisech.

Stálý spolupracovník tištěných časopisů Automobil Revue, Motor Journal a Veteran.sk.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 352  -25 %
E-kniha 299  -25 %
E-kniha 312  -25 %
Tištěná 299  -25 %
E-kniha 254  -25 %
Tištěná 449  -25 %
E-kniha 382  -25 %
Tištěná 449  -25 %
E-kniha 382  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.