Cítit se skvěle – vypadat skvěle!
Jak podpořit svoji vnitřní a vnější krásu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229 Kč 195 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 23. 09. 2023 8:42
i: 41013 n: 27132867r: 12533 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
195 Kč 166 KčIhned ke stažení
i: 42111 n: 27144532r: 12533
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
V knize se dozvíte:
- jak docílit harmonie vnitřní a vnější krásy
- co si obléknout, abychom se cítili skvěle a vypadali skvěle
- co vše je součástí naší image a naší vizitkou
- jak zjistit svůj barevný typ, jak barvy kombinovat a využívat psychologii barev ve svůj prospěch
- jak si k sobě utvářet zdravě sebevědomý postoj
- jak se naše vnitřní já projevuje navenek, díky čemu a jak lze podpořit naši osobnost
Tato kniha je ideální volbou pro ženy i muže, kteří chtějí docílit autentické a podporující image, která je v souladu s jejich životním stylem, hodnotami i osobní značkou. Je určena každému, kdo hledá pomocnou ruku na cestě k vlastnímu sebevyjádření. Každá kapitola je doplněna o praktická cvičení a tipy, díky kterým čtenář může teoretické informace ihned využít v praxi.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Cítit se skvěle – vypadat skvěle!
Obsah
O autorce 10
Poděkování 12
Předmluva 13
Úvod 15
I. ČÁST: UVĚDOMĚNÍ
1. Můj příběh 17
Jak to všechno začalo 17
Čemu věřím, co je cílem mé práce? 20
S pravdou ven! 21
2. Jak je to vlastně s image? 23
Kategorie image 23
Osobní priorita 24
3. Image a autenticita 26
Zevnitř ven 27
Pět rovin vnímání image 28
II. ČÁST: CÍTIT SE SKVĚLE
4. Image a osobní značka 31
Příběh klienta Huga 31
Co z toho vyplývá? 32
Osobní značka = PROČ 33
Změňte svůj obraz sebe sama! 33
Vliv prostředí na naše já 37
Kam koukáš, tam skončíš! 38
5. Image a úspěch 40
Osobní slogan 40
Naše image má vliv na to, jak se cítíme a myslíme 41
Moje babička říkávala, že věci mají sloužit 42
Mám pro nás návrh… 43
Buďte vzorem! 43
6. Image a životní styl 45
Náš životní styl je pestrý 45
Image „na doma“ 46
V bibli je psáno: Miluj bližního svého jako sám sebe! 48
Image a home office 48
Metoda „líbí – nelíbí“ 50
III. ČÁST: VYPADAT SKVĚLE
7. Příběh plastického chirurga 53
8. Miluj své tělo! 57
Sebekoučovací techniky na podporu sebelásky 58
9. Co se změní? 60
10. Dvě roviny image 61
Příběh klientky Sylvy 61
Vizuální rovina image 62
Psychologická rovina image 62
11. Mužský vs. ženský element 64
První kategorie 65
Druhá kategorie 65
Třetí kategorie 65
Čtvrtá kategorie 66
Mužský vs. ženský element v praxi 67
Obrázky pro inspiraci 70
12. Psychologický podtext barev 73
Historie léčení barvami 73
Významy nejpoužívanějších barev 75
13. Vizuální význam barev 78
Základní vnímání barev 79
Jak zjistit svůj barevný typ? 81
Barevné typy 82
14. Co z toho vyplývá? 87
Kombinace barev 88
Jak kombinovat barvy 89
15. Styl 92
Naladění na své tělo 96
Stylové vychytávky 97
16. Typy postav 103
Ženské typy postav 104
Mužské typy postav 109
IV. ČÁST: CÍTIT SE SKVĚLE – VYPADAT SKVĚLE!
17. Věk 115
Překážka, nebo příležitost? 115
Sebeomezující myšlení 116
18. Péče o sebe sama 118
Péče o své vnitřní já 118
Péče o své vnější já 119
Vědomě a s láskou 119
Naslouchat svým potřebám 120
19. Řeč těla 124
Výraz tváře 124
Gesta 125
Stisk ruky 126
Oční kontakt 127
Postoj 128
Hlas 130
20. Postoj úspěchu 133
Rozhodnutí 133
Vděčnost 134
Sebevědomí 136
21. Každý den 140
Cítit se skvěle – vypadat skvěle! 140
Každý den se počítá 141
Desatero na závěr 143
Zdroje 145
O Autorovi
Marešová VeronikaVeronika Marešová je certifikovaný Style Coach™ a image maker. Pomáhá ženám i mužům s vyjádřením krásy jejich osobnosti navenek, s podpořením jejich potenciálu, zdravého sebevědomí a autenticity. Je totiž toho názoru, že vnější image je odrazem našeho vnitřního já a toho, jak o sobě přemýšlíme.
Věří tomu, že chce-li člověk svůj život a potenciál využít na maximum, musí se učit od těch nejlepších a nejúspěšnějších v daném oboru. Proto absolvovala špičkové kurzy v Česku i v zahraničí, například Výcvik koučů a Prezentační gramotnost u Magdaleny Vokáčové, kurzy ve Style Coaching Institutu® v Londýně či Make-up Institutu v Praze a další. Zároveň je členkou Mezinárodní asociace Style Coachů™ (IASC™).
Mezi její klienty patří jak zakladatelé úspěšných, mnohdy mezinárodních společností (například STRV, DEVIX, RK STING a další), tak i manažeři, herci, zaměstnanci nebo maminky – prostě lidé, kteří chtějí ve svém životě udělat změnu.
Stále na sobě pracuje – má osobní mentory a kouče z různých koutů světa, i díky tomu zkvalitňuje svoji odbornost a nabízené služby. Ty postupně rozšířila o tréninkové programy pro obchody a módní značky, workshopy na míru do firem či online vzdělávání. Přednášela ve firmách a vedla vlastní přednášky například pro Procter & Gamble, Profesia Days, Frujo, Atalian, Nemesis Building Personality, Cashflow Summit a další.
Užívá si být ženou. Se svým manželem Jiřím vychovává syna Eduarda. Svůj čas ráda tráví s rodinou a přáteli, v přírodě, četbou, zpěvem či hrou na klavír a chrámové varhany.
Více o Veronice a její práci najdete na: www.veronikamaresova.cz