0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Co dělat, když firma přestane růst

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 6164
Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu. Není však žádnou výjimkou, když se růst zastaví, a to ani u nejlépe řízených firem. V dnešním obtížném ekonomickém prostředí to platí dvojnásob. Tato knížka je praktickou příručkou pro ředitele, manažery a podnikatele, kteří čelí zastavení růstu, i pro ty, kteří se tomu chtějí vyhnout. Zjistíte, že za stagnující růst většinou nemůže špatný management ani chybná strategie, ale přirozené tržní síly a dynamika řízení firem, které zůstávají dlouho bez povšimnutí a jsou velice destruktivní. Přičemž ať se v okolí firmy děje cokoliv, to důležité je uvnitř. Interní faktory rozhodují o úspěchu či neúspěchu zdolání výzvy, jakou je stagnující růst. Autor předkládá ověřené a praktické rady, jak rozhodující věci změnit a růst znovu nastartovat. Vychází přitom z reálných dat a uvádí mnoho příkladů z praxe.

Z obsahu knihy Co dělat, když firma přestane růst

O autorovi 9
Řekli o knize 11
Poděkování 15
Úvod 17
1 Nejde jenom o byznys, je to osobní 21
2 Růst se zastavil 31
2.1 Nikdo není "za vodouu" 34
3 Tržní tektonika 39
3.1 Ekonomické faktory 40
3.2 Agresivní konkurence 43
3.3 Proměnlivá dynamika trhu 49
3.4 jízda na tektonické vlně 52
4 Když se nenajde společná řeč 55
4.1 Co je to konsenzus 56
4.2 Shoda se nekoná? Není divu 62
4.3 Shoda je nezbytná 66
5 Nekonzistentní zaměření 67
5.1 Když se mění trh 70
5.2 Když se mění firma 72
5.3 Volkswagen 76
5.4 Mercedes 76
5.5 Saturn 77
5.6 Chrysler 78
5.7 Princip Michaela Jordana 79
5.8 To slovo na "AA" 80
6 Neztratit nervy 85
6.1 Strach riskovat 88
6.2 Odpor vůči změnám 92
6.3 Neochota investovat 96
6.4 Když firma ztratí nervy, je na čase jednat 98
7 Marketingová nestálost 101
7.1 Konzistentnost si žádá disciplínu 108
7.2 Fragflace 111
7.3 Chci to hned 112
7.4 Konzistentní přístup je nezbytný 113
8 Začarovaný kruh 115
9 Nejdřív se zamyslete 127
9.1 Otázka smýšlení 127
9.2 Jen žádné hrdiny, prosím 129
10 Co vlastně chcete? 133
10.1 Jeden jednoduchý směr 136
10.2 Marketingová rovnice 138
11 Najděte si svůj cíl 143
11.1 Začněte s proměnnou "jáá" 143
11.2 Příklady z praxe 148
11.3 Jak najít proměnnou "jáá" 151
11.4 Možná je neznáte, ale oni vás ano 153
11.5 Ano, ale... 155
11.6 Napůl cesty 158
12 Zužte svoje zaměření 159
12.1 Značka 159
12.2 Hlavně vyčnívat z řady 160
12.3 Postavení na trhu a důvěra 162
12.4 Všechno je to v proměnné "jáá"166
12.5 Jak se dobrat k většímu počtu alternativ169
12.6 Aby to zabralo 173
13 Jde se na věc 179
13.1 Realizace nadevše 180
13.2 Trojdimenzionální konzistentnost 183
13.3 M - Z - M - Z - M... 184
13.4 Když dojde na peníze 186
13.5 A co čtyři marketingová "PP"?187
14 Zabírá to 191
Zdroje 199

Titul Co dělat, když firma přestane růst byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Co dělat, když firma přestane růst

Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu. Není však žádnou výjimkou, když se růst zastaví, a to ani u nejlépe řízených firem. V dnešním obtížném ekonomickém prostředí to platí dvojnásob. Tato knížka je praktickou příručkou pro ředitele, manažery a podnikatele, kteří čelí zastavení růstu, i pro ty, kteří se tomu chtějí vyhnout. Zjistíte, že za stagnující růst většinou nemůže špatný management ani chybná strategie, ale přirozené tržní síly a dynamika řízení firem, které zůstávají dlouho bez povšimnutí a jsou velice destruktivní. Přičemž ať se v okolí firmy děje cokoliv, to důležité je uvnitř. Interní faktory rozhodují o úspěchu či neúspěchu zdolání výzvy, jakou je stagnující růst. Autor předkládá ověřené a praktické rady, jak rozhodující věci změnit a růst znovu nastartovat. Vychází přitom z reálných dat a uvádí mnoho příkladů z praxe.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 6164

Z obsahu knihy Co dělat, když firma přestane růst

O autorovi 9
Řekli o knize 11
Poděkování 15
Úvod 17
1 Nejde jenom o byznys, je to osobní 21
2 Růst se zastavil 31
2.1 Nikdo není "za vodouu" 34
3 Tržní tektonika 39
3.1 Ekonomické faktory 40
3.2 Agresivní konkurence 43
3.3 Proměnlivá dynamika trhu 49
3.4 jízda na tektonické vlně 52
4 Když se nenajde společná řeč 55
4.1 Co je to konsenzus 56
4.2 Shoda se nekoná? Není divu 62
4.3 Shoda je nezbytná 66
5 Nekonzistentní zaměření 67
5.1 Když se mění trh 70
5.2 Když se mění firma 72
5.3 Volkswagen 76
5.4 Mercedes 76
5.5 Saturn 77
5.6 Chrysler 78
5.7 Princip Michaela Jordana 79
5.8 To slovo na "AA" 80
6 Neztratit nervy 85
6.1 Strach riskovat 88
6.2 Odpor vůči změnám 92
6.3 Neochota investovat 96
6.4 Když firma ztratí nervy, je na čase jednat 98
7 Marketingová nestálost 101
7.1 Konzistentnost si žádá disciplínu 108
7.2 Fragflace 111
7.3 Chci to hned 112
7.4 Konzistentní přístup je nezbytný 113
8 Začarovaný kruh 115
9 Nejdřív se zamyslete 127
9.1 Otázka smýšlení 127
9.2 Jen žádné hrdiny, prosím 129
10 Co vlastně chcete? 133
10.1 Jeden jednoduchý směr 136
10.2 Marketingová rovnice 138
11 Najděte si svůj cíl 143
11.1 Začněte s proměnnou "jáá" 143
11.2 Příklady z praxe 148
11.3 Jak najít proměnnou "jáá" 151
11.4 Možná je neznáte, ale oni vás ano 153
11.5 Ano, ale... 155
11.6 Napůl cesty 158
12 Zužte svoje zaměření 159
12.1 Značka 159
12.2 Hlavně vyčnívat z řady 160
12.3 Postavení na trhu a důvěra 162
12.4 Všechno je to v proměnné "jáá"166
12.5 Jak se dobrat k většímu počtu alternativ169
12.6 Aby to zabralo 173
13 Jde se na věc 179
13.1 Realizace nadevše 180
13.2 Trojdimenzionální konzistentnost 183
13.3 M - Z - M - Z - M... 184
13.4 Když dojde na peníze 186
13.5 A co čtyři marketingová "PP"?187
14 Zabírá to 191
Zdroje 199

O Autorovi

McKee Steve

Prezident a spoluzakladatel společnosti McKee Wallwork Cleveland, která nabízí komplexní služby na poli marketingové komunikace. Společnost dvakrát získala ocenění Effie americké marketingové asociace American Marketing Associaton, jedno z nejvyšších ocenění v odvětví. McKee se stal mistrem svého oboru díky působení v několika nejznámějších reklamních agenturách světa, například NW Ayer, Della Fem ina nebo divizi společnosti McCann-Erickson Worldwide. Steve McKee publikoval nebo byl citován v periodikách New York Times, USA Today, Advertising Age, Adweek, Investor´s Business Daily a Los Angeles Times, stejně tak jako v řadě regionálních a místních novin a časopisů po celých Spojených státech amerických. Objevil se ve vysílání televizních stanic CNBC, ESPN2, CNNfn, na rádiu Bloomberg a v regionálním vysílání ve dvaceti čtyřech městech napříč USA . V současné době každý měsíc publikuje sloupek s radami z oboru propagace pro BusinessWeek.com. Steve McKee je také oblíbený řečník, o svoje myšlenky se podělil s takovými organizacemi jako například British Airways, Einstein Bros. Bagels, American Marketing Association, dále pak na seminářích p ro vedoucí pracovníky společnosti Grant Thornton, v Society for Marketing Professional Services, Frequent Travel Marketing Association a International Executive MBA Council. Steve McKee žije se svými dětmi a manželkou v krásném Albuquerque ve státě Nové Mexiko, kde našel druhý domov. Vaši zpětnou vazbu uvítá na adrese SMcKee@WhenGrowthStalls.com.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 799 -20 %
Tištěná 175 -20 %
E-kniha 110 -41 %
Tištěná 847 -20 %
Tištěná 799 -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace