0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

DirectX

začínáme programovat
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 4917
E-kniha
PDF
167 -20 %
Ihned ke stažení
i: 24444 n: 24763477r: 4917
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Ať už jste či nejste programátor, který pracuje na vývoji těch nejpokročilejších a nejdokonalejších multimédií či her současnosti, pak se při jejich tvorbě pro Windows nebo XBox stručně řečeno bez kvalitní znalosti DirectX neobejdete. DirectX představuje soubor vysoce kvalitních nástrojů tvořících programátorské rozhraní, jež vyvíjí společnost Microsoft, a to především pro práci s 2D a 3D grafikou, práci se vstupními zařízeními (ovladači, gamepady a joysticky), ale také se zvuky a hudbou či pro komunikaci mezi počítači. Chcete-li nejen nahlédnout pod pokličku tvorby špičkových multimédií a her, ale vše se bezpečně a rychle naučit a zvládnout, pak jste sáhli beze sporu po správné knize, jež představuje jediný dostupný zdroj informací na našem trhu s touto problematikou.

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
DirectX
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

DirectX

začínáme programovat
Ať už jste či nejste programátor, který pracuje na vývoji těch nejpokročilejších a nejdokonalejších multimédií či her současnosti, pak se při jejich tvorbě pro Windows nebo XBox stručně řečeno bez kvalitní znalosti DirectX neobejdete. DirectX představuje soubor vysoce kvalitních nástrojů tvořících programátorské rozhraní, jež vyvíjí společnost Microsoft, a to především pro práci s 2D a 3D grafikou, práci se vstupními zařízeními (ovladači, gamepady a joysticky), ale také se zvuky a hudbou či pro komunikaci mezi počítači. Chcete-li nejen nahlédnout pod pokličku tvorby špičkových multimédií a her, ale vše se bezpečně a rychle naučit a zvládnout, pak jste sáhli beze sporu po správné knize, jež představuje jediný dostupný zdroj informací na našem trhu s touto problematikou.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 4917
E-kniha
PDF
167 -20 %
Ihned ke stažení
i: 24444 n: 24763477r: 4917

O Autorovi

Pokorný Pavel

Autor se zabývá oblastmi programování v jazycích C/C++ a počítačovou grafikou. Vystudoval vysokou školu v oblasti automatizace a řízení a absolvoval doktorské studium v oboru Technická kybernetika. Ny ní pracuje na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, na Fakultě aplikované informatiky, kde je již po několik let grantem výuky předmětů Objektové programování v C++ a Počítačová grafika, které studentům př ednáší. Tyto oblasti jsou mu nejen povoláním, ale patří i mezi jeho záliby. Již dlouhodobě se o tyto oblasti zajímá, zejména jejich propojení v aplikacích jako jsou počítačové hry. Je i autorem několi ka z nich, přičemž s těmi nejúspěšnějšími se zúčastnil i dvou ročníků soutěží „Becherovka game“ (http://game.janbecher.cz/). Je autorem několika článků publikovaných na různých národních a mezinárodní ch konferencích či internetových stránkách. V poslední době napsal monografickou publikaci Blender – naučte se 3D grafiku, kterou vydalo nakladatelství BEN v roce 2006.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 355
Tištěná 259
E-kniha 145 -20 %
Tištěná 185
E-kniha 126 -20 %
E-kniha 119 -20 %
Tištěná 149
E-kniha 217 -20 %
Tištěná 729

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace