DirectX
začínáme programovat
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4917 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
209 Kč 188 KčIhned ke stažení
i: 24444 n: 24763477r: 4917 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Ať už jste či nejste programátor, který pracuje na vývoji těch nejpokročilejších a nejdokonalejších multimédií či her současnosti, pak se při jejich tvorbě pro Windows nebo XBox stručně řečeno bez kvalitní znalosti DirectX neobejdete. DirectX představuje soubor vysoce kvalitních nástrojů tvořících programátorské rozhraní, jež vyvíjí společnost Microsoft, a to především pro práci s 2D a 3D grafikou, práci se vstupními zařízeními (ovladači, gamepady a joysticky), ale také se zvuky a hudbou či pro komunikaci mezi počítači. Chcete-li nejen nahlédnout pod pokličku tvorby špičkových multimédií a her, ale vše se bezpečně a rychle naučit a zvládnout, pak jste sáhli beze sporu po správné knize, jež představuje jediný dostupný zdroj informací na našem trhu s touto problematikou.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 1.08MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 1.08 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
DirectX
začínáme programovat
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4917 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
209 Kč 188 KčIhned ke stažení
i: 24444 n: 24763477r: 4917 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Ať už jste či nejste programátor, který pracuje na vývoji těch nejpokročilejších a nejdokonalejších multimédií či her současnosti, pak se při jejich tvorbě pro Windows nebo XBox stručně řečeno bez kvalitní znalosti DirectX neobejdete. DirectX představuje soubor vysoce kvalitních nástrojů tvořících programátorské rozhraní, jež vyvíjí společnost Microsoft, a to především pro práci s 2D a 3D grafikou, práci se vstupními zařízeními (ovladači, gamepady a joysticky), ale také se zvuky a hudbou či pro komunikaci mezi počítači. Chcete-li nejen nahlédnout pod pokličku tvorby špičkových multimédií a her, ale vše se bezpečně a rychle naučit a zvládnout, pak jste sáhli beze sporu po správné knize, jež představuje jediný dostupný zdroj informací na našem trhu s touto problematikou.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Pokorný PavelAutor se zabývá oblastmi programování v jazycích C/C++ a počítačovou grafikou. Vystudoval vysokou školu v oblasti automatizace a řízení a absolvoval doktorské studium v oboru Technická kybernetika. Ny ní pracuje na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, na Fakultě aplikované informatiky, kde je již po několik let grantem výuky předmětů Objektové programování v C++ a Počítačová grafika, které studentům př ednáší. Tyto oblasti jsou mu nejen povoláním, ale patří i mezi jeho záliby. Již dlouhodobě se o tyto oblasti zajímá, zejména jejich propojení v aplikacích jako jsou počítačové hry. Je i autorem několi ka z nich, přičemž s těmi nejúspěšnějšími se zúčastnil i dvou ročníků soutěží „Becherovka game“ (http://game.janbecher.cz/). Je autorem několika článků publikovaných na různých národních a mezinárodní ch konferencích či internetových stránkách. V poslední době napsal monografickou publikaci Blender – naučte se 3D grafiku, kterou vydalo nakladatelství BEN v roce 2006.