0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole

30%
SLEVA
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
229  160  -30 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 07.4.2020 3:44
i: 18789 n: 24738536r: 6738
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
195  137  -30 %
Ihned ke stažení
i: 18790 n: 24772554r: 6738
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Komunikace představuje klíčový moment edukačního procesu. Publikaci jistě ocení všichni pedagogové bez logopedického vzdělání působící na běžných základních školách, ale i rodiče dětí s narušenou komunikační schopností. Text koncipovaný jako praktická pomůcka pro každodenní kontakt s dětmi s narušenou komunikační schopností pomůže všem zainteresovaným překonat komunikační problémy či bariéry.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Z obsahu knihy Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole

1. PŘEDMLUVA
2. DÍTĚ S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
2.1 Úroveň komunikačních kompetencí dítěte při vstupu do základní školy
2.2 Diagnostika narušené komunikační schopnosti v základní škole
2.3 Logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností školního věku
2.4 Základní principy logopedické intervence a jejich respektování v rámci edukačního procesu dítěte s narušenou komunikační schopností
3. ŽÁK S DYSLALIÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
3.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou dyslalie
4. ŽÁK S VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
4.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou vývojová dysfázie
5. ŽÁK S MUTISMEM V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
5.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou mutismus ve školním prostředí
6. ŽÁK S BALBUTIES V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
6.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou balbuties ve školním prostředí
7. DÍTĚ S TUMULTEM SERMONIS V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
7.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou tumultus sermonis ve školním prostředí
8. SPECIFIKA KOMUNIKACE S INTEGROVANÝMI DĚTMI SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM
8.1 Specifika komunikace s dětmi s mentální retardací v základní škole
8.2 Specifika komunikace s dětmi s poruchami autistického spektra
8.3 Specifika komunikace s dětmi s diagnózou dětská mozková obrna v základní škole
8.4 Specifika komunikace s dětmi se sluchovým postižením v základní škole
8.5 Specifika komunikace s dítětem se zrakovým postižením v základní škole
8.6 Využití prostředků augmentativní a alternativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
PŘÍLOHA 1: PŘEHLED ARTIKULAČNÍHO POSTAVENÍ MLUVIDEL PŘI TVORBĚ SOUHLÁSEK ČESKÉHO JAZYKA
PŘÍLOHA 2: SEZNAM SPECIÁLNĚ PEDAGOGICKÝCH CENTER PRO ŽÁKY S VADAMI ŘEČI V ČR
PŘÍLOHA 3: SEZNAM ZÁKLADNÍCH ŠKOL LOGOPEDICKÝCH V ČR
SUMMARY
LITERATURA
REJSTŘÍK

Tištěná kniha

Datum vydání: 03. 11. 2011
Katalogové číslo: 27030
ISBN: 978-80-247-3853-6
Formát / stran: 144×207, 152 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.5MB | 1.5MB | 1.6MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole
30%
SLEVA

Tištěná kniha

Datum vydání: 03. 11. 2011
Katalogové číslo: 27030
ISBN: 978-80-247-3853-6
Formát / stran: 144×207, 152 stran
Edice: Pedagogika
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.5 MB | 1.5 MB | 1.6 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
229  160  -30 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 07.4.2020 3:44
i: 18789 n: 24738536r: 6738
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
195  137  -30 %
Ihned ke stažení
i: 18790 n: 24772554r: 6738
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Komunikace představuje klíčový moment edukačního procesu. Publikaci jistě ocení všichni pedagogové bez logopedického vzdělání působící na běžných základních školách, ale i rodiče dětí s narušenou komunikační schopností. Text koncipovaný jako praktická pomůcka pro každodenní kontakt s dětmi s narušenou komunikační schopností pomůže všem zainteresovaným překonat komunikační problémy či bariéry.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Z obsahu knihy Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole

1. PŘEDMLUVA
2. DÍTĚ S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
2.1 Úroveň komunikačních kompetencí dítěte při vstupu do základní školy
2.2 Diagnostika narušené komunikační schopnosti v základní škole
2.3 Logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností školního věku
2.4 Základní principy logopedické intervence a jejich respektování v rámci edukačního procesu dítěte s narušenou komunikační schopností
3. ŽÁK S DYSLALIÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
3.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou dyslalie
4. ŽÁK S VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
4.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou vývojová dysfázie
5. ŽÁK S MUTISMEM V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
5.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou mutismus ve školním prostředí
6. ŽÁK S BALBUTIES V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
6.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou balbuties ve školním prostředí
7. DÍTĚ S TUMULTEM SERMONIS V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
7.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou tumultus sermonis ve školním prostředí
8. SPECIFIKA KOMUNIKACE S INTEGROVANÝMI DĚTMI SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM
8.1 Specifika komunikace s dětmi s mentální retardací v základní škole
8.2 Specifika komunikace s dětmi s poruchami autistického spektra
8.3 Specifika komunikace s dětmi s diagnózou dětská mozková obrna v základní škole
8.4 Specifika komunikace s dětmi se sluchovým postižením v základní škole
8.5 Specifika komunikace s dítětem se zrakovým postižením v základní škole
8.6 Využití prostředků augmentativní a alternativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
PŘÍLOHA 1: PŘEHLED ARTIKULAČNÍHO POSTAVENÍ MLUVIDEL PŘI TVORBĚ SOUHLÁSEK ČESKÉHO JAZYKA
PŘÍLOHA 2: SEZNAM SPECIÁLNĚ PEDAGOGICKÝCH CENTER PRO ŽÁKY S VADAMI ŘEČI V ČR
PŘÍLOHA 3: SEZNAM ZÁKLADNÍCH ŠKOL LOGOPEDICKÝCH V ČR
SUMMARY
LITERATURA
REJSTŘÍK

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 230  -30 %
E-kniha 297  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.