0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Dokonalé služby

Co chtějí zákazníci

-20 %
Sleva končí za
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3318
E-kniha
PDF
161  129  -20 %
Ihned ke stažení
i: 23934 n: 24792613r: 3318
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu.

Dárkové poukázky

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 8.1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Dokonalé služby
-20 %
Sleva končí za

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 8.1 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
100% 1 hlas

Dokonalé služby

Co chtějí zákazníci

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3318
E-kniha
PDF
161  129  -20 %
Ihned ke stažení
i: 23934 n: 24792613r: 3318
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu.
Dárkové poukázky

O Autorovi

Vosoba Pavel
Pavel Vosoba je poradcem a spolumajitelem poradenské společnosti M.C.TRITON, s.r.o. V posledních letech se věnuje obchodu a rozvoji zákaznického přístupu u společností poskytujících služby.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 199  -20 %
E-kniha 170  -20 %
Tištěná 175  -20 %
E-kniha 149  -20 %
Tištěná 847  -20 %
Tištěná 799  -20 %
Tištěná 799  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.