Efektivní testování softwaru
Klíčové otázky pro efektivitu testovacího procesu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 8726 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 305 KčIhned ke stažení
i: 25896 n: 27193905r: 8726 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jednotlivá témata knihy byla vybrána na základě průzkumu, jaké oblasti v testování software jsou v současné době vnímány jako klíčové a nejvíce problematické. Odpovědět by vám měla: Jak testování software realisticky odhadovat a plánovat? Co na projektu zajistit, abychom byli schopni účinně řídit testování a mít přehled, zda jsou konkrétní testy efektivní? Jak měřit účinnost testování tak, abychom mohli celý proces vylepšovat? Jak zajistit co nejstabilnější testovací prostředí a kvalitní data pro testování? Jak do celého procesu co nejlépe zapojit investora a budoucí uživatele? Jak si poradit, kdy testovací projekt není v dobrém stavu a situaci potřebujeme co nejrychleji zlepšit?
Jak sami autoři říkají: „Knihu jsme psali především pro začínající manažery testování, nebo pro zkušené testery či analytiky testování, kteří by se časem chtěli do role manažera testování profilovat. Kromě toho samozřejmě doufáme, že nové poznatky nebo nové úhly pohledu na jednotlivé problémy najdou v knize i zkušenější manažeři testování. Pro získání základního přehledu knihu doporučujeme i projektovým manažerům.“
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 14.85MB | 14.85MB | 3.10MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 14.85 MB | 14.85 MB | 3.10 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Efektivní testování softwaru
Klíčové otázky pro efektivitu testovacího procesu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 8726 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 305 KčIhned ke stažení
i: 25896 n: 27193905r: 8726 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jednotlivá témata knihy byla vybrána na základě průzkumu, jaké oblasti v testování software jsou v současné době vnímány jako klíčové a nejvíce problematické. Odpovědět by vám měla: Jak testování software realisticky odhadovat a plánovat? Co na projektu zajistit, abychom byli schopni účinně řídit testování a mít přehled, zda jsou konkrétní testy efektivní? Jak měřit účinnost testování tak, abychom mohli celý proces vylepšovat? Jak zajistit co nejstabilnější testovací prostředí a kvalitní data pro testování? Jak do celého procesu co nejlépe zapojit investora a budoucí uživatele? Jak si poradit, kdy testovací projekt není v dobrém stavu a situaci potřebujeme co nejrychleji zlepšit?
Jak sami autoři říkají: „Knihu jsme psali především pro začínající manažery testování, nebo pro zkušené testery či analytiky testování, kteří by se časem chtěli do role manažera testování profilovat. Kromě toho samozřejmě doufáme, že nové poznatky nebo nové úhly pohledu na jednotlivé problémy najdou v knize i zkušenější manažeři testování. Pro získání základního přehledu knihu doporučujeme i projektovým manažerům.“
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Renda MiroslavPracuje jako technický ředitel ve společnosti Magic Seven Multimedia, která poskytuje komplexní služby v oblasti návrhu a realizace marketingových a obchodních projektů pro interne t a v oblasti multimédií. Je uznávaným odborníkem na problematiku internetu a zkušeným autorem mnoha publikací.