Efektivní testování softwaru
Klíčové otázky pro efektivitu testovacího procesu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399 Kč 319 Kč -20 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 01.3.2021 14:17
i: 24899 n: 24755946r: 8726 339 Kč 271 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 25896 n: 27193905r: 8726Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
399 Kč 239 Kč -40 %Skladem
i: 37353 n: 24755946_Dr: 8726
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jednotlivá témata knihy byla vybrána na základě průzkumu, jaké oblasti v testování software jsou v současné době vnímány jako klíčové a nejvíce problematické. Odpovědět by vám měla: Jak testování software realisticky odhadovat a plánovat? Co na projektu zajistit, abychom byli schopni účinně řídit testování a mít přehled, zda jsou konkrétní testy efektivní? Jak měřit účinnost testování tak, abychom mohli celý proces vylepšovat? Jak zajistit co nejstabilnější testovací prostředí a kvalitní data pro testování? Jak do celého procesu co nejlépe zapojit investora a budoucí uživatele? Jak si poradit, kdy testovací projekt není v dobrém stavu a situaci potřebujeme co nejrychleji zlepšit?
Jak sami autoři říkají: „Knihu jsme psali především pro začínající manažery testování, nebo pro zkušené testery či analytiky testování, kteří by se časem chtěli do role manažera testování profilovat. Kromě toho samozřejmě doufáme, že nové poznatky nebo nové úhly pohledu na jednotlivé problémy najdou v knize i zkušenější manažeři testování. Pro získání základního přehledu knihu doporučujeme i projektovým manažerům.“
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
800 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Datum vydání: 07. 10. 2016
Katalogové číslo: 7622
ISBN: 978-80-247-5594-6
Formát / stran: 167×240, 232 stran
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.38MB | 14.85MB | 2.44MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Tištěná kniha
Datum vydání: 07. 10. 2016
Katalogové číslo: 7622
ISBN: 978-80-247-5594-6
Formát / stran: 167×240, 232 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.38 MB | 14.85 MB | 2.44 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Efektivní testování softwaru
Klíčové otázky pro efektivitu testovacího procesu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399 Kč 319 Kč -20 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 01.3.2021 14:17
i: 24899 n: 24755946r: 8726 339 Kč 271 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 25896 n: 27193905r: 8726Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
399 Kč 239 Kč -40 %Skladem
i: 37353 n: 24755946_Dr: 8726
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jednotlivá témata knihy byla vybrána na základě průzkumu, jaké oblasti v testování software jsou v současné době vnímány jako klíčové a nejvíce problematické. Odpovědět by vám měla: Jak testování software realisticky odhadovat a plánovat? Co na projektu zajistit, abychom byli schopni účinně řídit testování a mít přehled, zda jsou konkrétní testy efektivní? Jak měřit účinnost testování tak, abychom mohli celý proces vylepšovat? Jak zajistit co nejstabilnější testovací prostředí a kvalitní data pro testování? Jak do celého procesu co nejlépe zapojit investora a budoucí uživatele? Jak si poradit, kdy testovací projekt není v dobrém stavu a situaci potřebujeme co nejrychleji zlepšit?
Jak sami autoři říkají: „Knihu jsme psali především pro začínající manažery testování, nebo pro zkušené testery či analytiky testování, kteří by se časem chtěli do role manažera testování profilovat. Kromě toho samozřejmě doufáme, že nové poznatky nebo nové úhly pohledu na jednotlivé problémy najdou v knize i zkušenější manažeři testování. Pro získání základního přehledu knihu doporučujeme i projektovým manažerům.“
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
800 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Renda MiroslavPracuje jako technický ředitel ve společnosti Magic Seven Multimedia, která poskytuje komplexní služby v oblasti návrhu a realizace marketingových a obchodních projektů pro interne t a v oblasti multimédií. Je uznávaným odborníkem na problematiku internetu a zkušeným autorem mnoha publikací.