0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Etika v podnikání a hodnoty trhu

- 30 % z DMOC
Etika v podnikání a hodnoty trhu
-30 %
Sleva končí za
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
289  202  -30 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 02. 12. 2024 20:46
i: 22984 n: 24755458r: 8680
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246  172  -30 %
Ihned ke stažení
i: 22985 n: 27191475r: 8680
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé. Problematika etických hodnot je tvůrčím způsobem spojena s etikou v podnikání, konkrétně s novým náhledem na nástroje a metody etického řízení. Zároveň autoři srozumitelným a přehledným způsobem přibližují kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím a pravidly, zejména etickými pravidly a zvyklostmi.

Black Friday - 30 % končí za:

Tištěná kniha

Datum vydání: 05.04.2016
Katalogové číslo: 3495
ISBN: 978-80-247-5545-8
Formát / stran: 167×240, 200 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.89MB | 1.89MB | 2.44MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 30 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Etika v podnikání a hodnoty trhu
-30 %
Sleva končí za

Tištěná kniha

Datum vydání: 05.04.2016
Katalogové číslo: 3495
ISBN: 978-80-247-5545-8
Formát / stran: 167×240, 200 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.89 MB | 1.89 MB | 2.44 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Etika v podnikání a hodnoty trhu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
289  202  -30 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 02. 12. 2024 20:46
i: 22984 n: 24755458r: 8680
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246  172  -30 %
Ihned ke stažení
i: 22985 n: 27191475r: 8680
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé. Problematika etických hodnot je tvůrčím způsobem spojena s etikou v podnikání, konkrétně s novým náhledem na nástroje a metody etického řízení. Zároveň autoři srozumitelným a přehledným způsobem přibližují kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím a pravidly, zejména etickými pravidly a zvyklostmi.

Black Friday - 30 % končí za:

O Autorovi

Seknička Pavel
V současnosti působí jako vysokoškolský učitel v oboru národního hospodářství na Právnické fakultě UK v Praze. V letech 1990–1998 pracoval jako generální manažer v různých organizacích na finančním trhu, poté se věnoval přednáškové a vědecké činnosti v oblasti teorie národního hospodářství, zároveň vyučoval i volitelné předměty etika v podnikání a vybrané otázky kapitálového trhu na PF UK v Praze.

Odbornou a vědeckou činnost zaměřuje na institucionální aspekty v podnikání, finanční ekonomii, právo kapitálového trhu a také na etiku v podnikání. Je členem Společnosti pro etiku v ekonomice, podnikání a správě. Podílí se na výzkumu zejména v rámci programu PRVOUK 04 „Institucionální a normativní proměny práva v evropském a globálním kontextu“. Absolvoval studijní pobyty ve Velké Británii, Belgii a Německu. Publikuje doma i v zahraničí.
Putnová Anna
Je docentkou a bývalou děkankou Fakulty podnikatelské VUT v Brně. Vyučuje podnikový management a etiku v podnikání. Od roku 2002 do roku 2004 byla členkou „Týmu expertů“ Ekonomické komise OSN pro podnikání žen. Vedla několik výzkumných projektů zaměřených na etiku podnikání. Spolupracuje s mezinárodními organizacemi a výzkumnými pracovišti. Hostovala a přednášela na univerzitách v Itálii, Rakousku a Řecku. Absolvovala studijní pobyty ve Finsku a Velké Británii. Odborně se zabývá otázkou aplikace etického řízení firem v českém a mezinárodním prostředí. Publikuje v domácím i zahraničním odborném tisku.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 244  -30 %
E-kniha 208  -30 %
Tištěná 699  -30 %
Tištěná 251  -30 %
E-kniha 214  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.