0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Event marketing

Jak využít emoce v marketingové komunikaci
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 3057
E-kniha
PDF
251 -20 %
Ihned ke stažení
i: 23830 n: 24763712r: 3057
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Z obsahu knihy Event marketing

O autorovi
Předmluva
Úvodem

1. kapitola
CO ROZUMÍME POD POJMEM EVENT MARKETING

2. kapitola
PROCES PLÁNOVÁNÍ A TVORBA EVENT MARKETINGOVÉ STRATEGIE

3. kapitla
EVENT MARKETING Z POHLEDU CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE

4. kapitola
SPOLUPRÁCE S EVENT MARKETINGOVOU AGENTUROU

5. kapitola
EVENT CONTROLLING

6. kapitola
KVALITATIVNÍ PRŮZKUM VYUŽÍVÁNÍ EVENT MARKETINGU

7. kapitla
VÝVOJOVÉ TENDENCE A BUDOUCÍ PERSPEKTIVA EVENT MARKETINGU

Závěrem
Poznámky
Přílohy
Seznam obrázku
Seznam tabulek
Seznam literatury

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Event marketing
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Event marketing

Jak využít emoce v marketingové komunikaci
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodánr: 3057
E-kniha
PDF
251 -20 %
Ihned ke stažení
i: 23830 n: 24763712r: 3057

Z obsahu knihy Event marketing

O autorovi
Předmluva
Úvodem

1. kapitola
CO ROZUMÍME POD POJMEM EVENT MARKETING

2. kapitola
PROCES PLÁNOVÁNÍ A TVORBA EVENT MARKETINGOVÉ STRATEGIE

3. kapitla
EVENT MARKETING Z POHLEDU CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE

4. kapitola
SPOLUPRÁCE S EVENT MARKETINGOVOU AGENTUROU

5. kapitola
EVENT CONTROLLING

6. kapitola
KVALITATIVNÍ PRŮZKUM VYUŽÍVÁNÍ EVENT MARKETINGU

7. kapitla
VÝVOJOVÉ TENDENCE A BUDOUCÍ PERSPEKTIVA EVENT MARKETINGU

Závěrem
Poznámky
Přílohy
Seznam obrázku
Seznam tabulek
Seznam literatury

O Autorovi

Šindler Petr

Narodil se v roce 1972. Vystudoval obor ekonomika podnikání v obchodě a službách na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné. Roku 2003 získal doktorát na Vysoké škole ekonomické v Praze v oboru podniková ekonomika a management (specializace marketing) disertační prací s názvem Event marketing v komunikačním mixu firmy. Po absolvování inženýrského studia roku 1997 zahájil svou profesní kariéru v meziná rodní public relations agentuře GCI Praha. V současné době zde působí na pozici Business Unit Director a zodpovídá za strategické poradenství a plánování pro významné klienty agentury. E-mail: petr.sindler@post.cz

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 396 -20 %
E-kniha 337 -20 %
Tištěná 799 -20 %
Tištěná 175 -20 %
E-kniha 110 -41 %
Tištěná 847 -20 %
Tištěná 799 -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace