0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Férová rétorika

nejlepší přesvědčovací techniky

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
389  331 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 25. 04. 2024 17:57
i: 42101 n: 27133451r: 12627
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
331  281 
Ihned ke stažení
i: 42696 n: 27147472r: 12627
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Manipulovat, zastrašovat, zatlačit do kouta nebo uchlácholit lichotkami – manipulativní rétorika zná spoustu záludných metod, jak někoho přelstít.

Existuje ale i jiná cesta, jak můžeme efektivně přesvědčovat ostatní lidi. Jde o férovou rétoriku, která je pro všechny zúčastněné mnohem příjemnější a dlouhodobě úspěšnější. Je to cesta, kdy chceme druhého pochopit, používáme racionální argumenty a hledáme nejlepší řešení.

Jak férově přesvědčit kohokoli v jakékoli situaci se dozvíte v této knize plné tipů, cvičení a ukázek. Přesvědčujte, nemanipulujte!

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Férová rétorika

Obsah

Předmluva: Férová rétorika versus manipulativní rétorika .......................  11
Úvod: Proč je tak těžké někoho přesvědčit? ..............................................  13

10 NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH DOVEDNOSTÍ FÉROVÉ RÉTORIKY PRO KAŽDÝ DEN

1. Argumenty jsou zkrátka SEXIER .........................................................  19
Statement (tvrzení) / 20
Explanation (zdůvodnění) / 21
eXample (příklad) / 23
Impact (relevance) / 24
Explanation of Impact (zdůvodnění relevance) / 25
Rebuttal (vyvrácení nejdůležitější námitky) / 27
Výhody modelu SEXIER a jeho každodenní použitelnost / 28

2. Argumentujte empaticky: Model čtyř barev ..........................................  31
Jak přesvědčíte „červený“ typ lidí / 33
Jak přesvědčíte „modrý“ typ lidí / 34
Jak přesvědčíte „žlutý“ typ lidí / 34
Jak přesvědčíte „zelený“ typ lidí / 35
Má každý pořád stejnou barvu? / 36

3. Deset nejlepších způsobů odůvodňování ................................................  37
Ekonomický způsob odůvodňování / 39
Morální způsob odůvodňování / 40
Právnický způsob odůvodňování / 42
Politický způsob odůvodňování / 42
Egoistický způsob odůvodňování / 43
Altruistický způsob odůvodňování / 44
Pragmatický způsob odůvodňování / 44
Idealistický způsob odůvodňování / 45
Kulturní a religiózní způsob odůvodňování / 46
Emocionální způsob odůvodňování / 48
A jak je to s vědeckým zdůvodněním? / 49
Jaký způsob odůvodňování mám zvolit a kolik jich mám použít? / 49
Trocha filozofie / 51

4. Jak chápavě naslouchat bez nutkání odpovídat .....................................  55
Šest stupňů naslouchání s nutkáním odpovídat / 57
Čtyři stupně chápavého naslouchání / 58

5. Kdo se chytřeji ptá, více se dozví ...........................................................  61
O komplexnosti otázek: Jak to? Kvůli čemu? Proč? / 61
O smyslu ptaní: Vést? Informovat? Senzibilizovat? / 62
Někdo moc mluví a touží přesvědčit / 63

6. Tvrdě k věci, měkce k lidem ..................................................................  65
Proč „měkce k lidem“? / 65
Proč „tvrdě k věci“? / 68

7. Kvalita místo kvantity – a to nejlepší na začátek ...................................  71
Proč kvalita místo kvantity? / 71
Proč začít nejlepším argumentem? / 72

8. Rušivé faktory při přesvědčování ..........................................................  75
Naše vlastní velké ego / 75
Ego oponenta / 76
Nedostatek času / 77
Nevhodné místo / 77
Negativní emoce / 78
Fyzické rozpoložení / 79
Status a mocenské hry / 79
Nedorozumění a předsudky / 80
Nedostatečná příprava / 81
Ztracená naděje / 81

9. Deset zákazů při přesvědčování .............................................................  83
Zákaz číslo 1: Argumentace tradicí / 83
Zákaz číslo 2: Argumentace většinou / 84
Zákaz číslo 3: Argumentace autoritou / 84
Zákaz číslo 4: Bludný kruh / 84
Zákaz číslo 5: Osobní útok / 84
Zákaz číslo 6: Apely na emoce / 85
Zákaz číslo 7: Přenesení důkazního břemene / 85
Zákaz číslo 8: Apriorismus / 85
Zákaz číslo 9: Argumentace příkladem / 86
Zákaz číslo 10: Morální kyj / 87

10. Na pomezí manipulativní rétoriky .......................................................  89
Pravé a předstírané argumenty / 89
Pravá a předstíraná pověst / 89
Pravé a předstírané emoce / 90

TŘI PILÍŘE FÉROVÉ RÉTORIKY

1. První pilíř: Lepší argumenty .................................................................  97
Jak vypadají lepší argumenty? / 97
Stručné dějiny argumentu / 98
Pět úrovní argumentace / 102
Model SEXIER versus dvanáctimodulový model / 131
Sedm cest vyvracení / 131
Argumentační cvičení / 138

2. Druhý pilíř: Lepší naslouchání ............................................................  143
Deset stupňů naslouchání / 144
Na jakém stupni naslouchání byste měli naslouchat / 160
Sedm rad pro dobrého posluchače / 161
Sedm rad pro špatného posluchače / 169
Pět cvičení pro lepší naslouchání v praxi / 170

3. Třetí pilíř: Lepší otázky .......................................................................  173
Deset dobrých důvodů pro dobré otázky / 173
33 nejdůležitějších typů otázek / 181
Čtyři nejčastější chyby při kladení otázek / 206
Pět nejdůležitějších otázek pro osobní rozvoj / 208

Na závěr: Jak se můžete neustále zlepšovat? ...........................................  211
Poznámky ...............................................................................................  213

Tištěná kniha

Datum vydání: 22.03.2022
Katalogové číslo: 39627
ISBN: 978-80-271-3345-1
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.25MB | 1.92MB | 1.78MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

Díky nakladatelství Grada se můžete seznámit s metodami pro férovou rétoriku, která je pro zúčastněné mnohem příjemnější než manipulace. Základem je používání racionálních argumentů, hledání nejlepšího řešení a empatie. Heslem knihy je Přesvědčujte, nemanipulujte!V knize naleznete tipy, cvičení a praktické ukázky. Za mne velmi praktická publikace, která se hodí všem. Mám rád čisté argumenty a v myšlence férové rétoriky jsem se našel. Doufám, že se trend obrátí a budeme místo manipulativní rétoriky používat férovou řeč.
Celá recenze zde na lacultura.cz

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Férová rétorika

Tištěná kniha

Datum vydání: 22.03.2022
Katalogové číslo: 39627
ISBN: 978-80-271-3345-1
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.25 MB | 1.92 MB | 1.78 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Férová rétorika

nejlepší přesvědčovací techniky

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
389  331 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 25. 04. 2024 17:57
i: 42101 n: 27133451r: 12627
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
331  281 
Ihned ke stažení
i: 42696 n: 27147472r: 12627
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Manipulovat, zastrašovat, zatlačit do kouta nebo uchlácholit lichotkami – manipulativní rétorika zná spoustu záludných metod, jak někoho přelstít.

Existuje ale i jiná cesta, jak můžeme efektivně přesvědčovat ostatní lidi. Jde o férovou rétoriku, která je pro všechny zúčastněné mnohem příjemnější a dlouhodobě úspěšnější. Je to cesta, kdy chceme druhého pochopit, používáme racionální argumenty a hledáme nejlepší řešení.

Jak férově přesvědčit kohokoli v jakékoli situaci se dozvíte v této knize plné tipů, cvičení a ukázek. Přesvědčujte, nemanipulujte!
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Férová rétorika

Obsah

Předmluva: Férová rétorika versus manipulativní rétorika .......................  11
Úvod: Proč je tak těžké někoho přesvědčit? ..............................................  13

10 NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH DOVEDNOSTÍ FÉROVÉ RÉTORIKY PRO KAŽDÝ DEN

1. Argumenty jsou zkrátka SEXIER .........................................................  19
Statement (tvrzení) / 20
Explanation (zdůvodnění) / 21
eXample (příklad) / 23
Impact (relevance) / 24
Explanation of Impact (zdůvodnění relevance) / 25
Rebuttal (vyvrácení nejdůležitější námitky) / 27
Výhody modelu SEXIER a jeho každodenní použitelnost / 28

2. Argumentujte empaticky: Model čtyř barev ..........................................  31
Jak přesvědčíte „červený“ typ lidí / 33
Jak přesvědčíte „modrý“ typ lidí / 34
Jak přesvědčíte „žlutý“ typ lidí / 34
Jak přesvědčíte „zelený“ typ lidí / 35
Má každý pořád stejnou barvu? / 36

3. Deset nejlepších způsobů odůvodňování ................................................  37
Ekonomický způsob odůvodňování / 39
Morální způsob odůvodňování / 40
Právnický způsob odůvodňování / 42
Politický způsob odůvodňování / 42
Egoistický způsob odůvodňování / 43
Altruistický způsob odůvodňování / 44
Pragmatický způsob odůvodňování / 44
Idealistický způsob odůvodňování / 45
Kulturní a religiózní způsob odůvodňování / 46
Emocionální způsob odůvodňování / 48
A jak je to s vědeckým zdůvodněním? / 49
Jaký způsob odůvodňování mám zvolit a kolik jich mám použít? / 49
Trocha filozofie / 51

4. Jak chápavě naslouchat bez nutkání odpovídat .....................................  55
Šest stupňů naslouchání s nutkáním odpovídat / 57
Čtyři stupně chápavého naslouchání / 58

5. Kdo se chytřeji ptá, více se dozví ...........................................................  61
O komplexnosti otázek: Jak to? Kvůli čemu? Proč? / 61
O smyslu ptaní: Vést? Informovat? Senzibilizovat? / 62
Někdo moc mluví a touží přesvědčit / 63

6. Tvrdě k věci, měkce k lidem ..................................................................  65
Proč „měkce k lidem“? / 65
Proč „tvrdě k věci“? / 68

7. Kvalita místo kvantity – a to nejlepší na začátek ...................................  71
Proč kvalita místo kvantity? / 71
Proč začít nejlepším argumentem? / 72

8. Rušivé faktory při přesvědčování ..........................................................  75
Naše vlastní velké ego / 75
Ego oponenta / 76
Nedostatek času / 77
Nevhodné místo / 77
Negativní emoce / 78
Fyzické rozpoložení / 79
Status a mocenské hry / 79
Nedorozumění a předsudky / 80
Nedostatečná příprava / 81
Ztracená naděje / 81

9. Deset zákazů při přesvědčování .............................................................  83
Zákaz číslo 1: Argumentace tradicí / 83
Zákaz číslo 2: Argumentace většinou / 84
Zákaz číslo 3: Argumentace autoritou / 84
Zákaz číslo 4: Bludný kruh / 84
Zákaz číslo 5: Osobní útok / 84
Zákaz číslo 6: Apely na emoce / 85
Zákaz číslo 7: Přenesení důkazního břemene / 85
Zákaz číslo 8: Apriorismus / 85
Zákaz číslo 9: Argumentace příkladem / 86
Zákaz číslo 10: Morální kyj / 87

10. Na pomezí manipulativní rétoriky .......................................................  89
Pravé a předstírané argumenty / 89
Pravá a předstíraná pověst / 89
Pravé a předstírané emoce / 90

TŘI PILÍŘE FÉROVÉ RÉTORIKY

1. První pilíř: Lepší argumenty .................................................................  97
Jak vypadají lepší argumenty? / 97
Stručné dějiny argumentu / 98
Pět úrovní argumentace / 102
Model SEXIER versus dvanáctimodulový model / 131
Sedm cest vyvracení / 131
Argumentační cvičení / 138

2. Druhý pilíř: Lepší naslouchání ............................................................  143
Deset stupňů naslouchání / 144
Na jakém stupni naslouchání byste měli naslouchat / 160
Sedm rad pro dobrého posluchače / 161
Sedm rad pro špatného posluchače / 169
Pět cvičení pro lepší naslouchání v praxi / 170

3. Třetí pilíř: Lepší otázky .......................................................................  173
Deset dobrých důvodů pro dobré otázky / 173
33 nejdůležitějších typů otázek / 181
Čtyři nejčastější chyby při kladení otázek / 206
Pět nejdůležitějších otázek pro osobní rozvoj / 208

Na závěr: Jak se můžete neustále zlepšovat? ...........................................  211
Poznámky ...............................................................................................  213

Recenze

Díky nakladatelství Grada se můžete seznámit s metodami pro férovou rétoriku, která je pro zúčastněné mnohem příjemnější než manipulace. Základem je používání racionálních argumentů, hledání nejlepšího řešení a empatie. Heslem knihy je Přesvědčujte, nemanipulujte!V knize naleznete tipy, cvičení a praktické ukázky. Za mne velmi praktická publikace, která se hodí všem. Mám rád čisté argumenty a v myšlence férové rétoriky jsem se našel. Doufám, že se trend obrátí a budeme místo manipulativní rétoriky používat férovou řeč.
Celá recenze zde na lacultura.cz

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 280 
E-kniha 238 
Tištěná 271 
E-kniha 230 
E-kniha 230 
Tištěná 149  -48 %
E-kniha 209 
Poškozená 149 
E-kniha 238 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.