Fiat 500
historie, vývoj, technika, sport
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 5724 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 16816 n: 24769592r: 5724 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Dítě poválečné euforie, Fiat 500, doslova posadil Itálii na čtyři kola. Byl symbolem mládí, optimismu a všeho italského.
První souborná česká publikace poskytuje neuvěřitelně podrobný přehled technických, ekonomických i historických faktů o tomto sympatickém automobilu. Velmi kompaktní a jednoduchý vůz se narodil v roce 1957 a do počátku osmdesátých let jich v různých zemích vyrobili necelých pět milionů. Kniha začíná zevrubnou zmínkou o předválečných malých Fiatech 500, zvaných Topolino a o jejich poválečné generaci. Na ně navázala "Nová pětistovka", která se později stala světovou ikonou nejmenších lidových vozů. Postupem doby se objevovaly nové modely s četnými vylepšeními. Fiátku se brzy chopily kreativní italské karosárny Pininfarina, Vignale, Ghia, Scioneri, Moretti a oděly jej do nových šatů. Existovaly verze kombi, plážová auta i různé kuriozity. Samostatnou kapitolu tvoří sportovní varianty úpravců Abarth a Giannini, formule i rekordní vozy. Zmíníme se o vybojovaných vavřínech. Pětistovky se vyráběly v mnoha zemích od Rakouska po Nový Zéland. Popisy jednotlivých verzí jsou do
plněny základními technickými daty, obrázky a příklady původních prospektů. Zajímavá je i kapitolka o pětistovkách v Československu. Poslední část knížky se věnuje následníkům nejmenšího Fiatu a vyvrcholí představením velmi úspěšné nové generace typu Fiat 500 v roce 2007.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 12.08MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 12.08 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Fiat 500
historie, vývoj, technika, sport
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 5724 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 16816 n: 24769592r: 5724 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Dítě poválečné euforie, Fiat 500, doslova posadil Itálii na čtyři kola. Byl symbolem mládí, optimismu a všeho italského.
První souborná česká publikace poskytuje neuvěřitelně podrobný přehled technických, ekonomických i historických faktů o tomto sympatickém automobilu. Velmi kompaktní a jednoduchý vůz se narodil v roce 1957 a do počátku osmdesátých let jich v různých zemích vyrobili necelých pět milionů. Kniha začíná zevrubnou zmínkou o předválečných malých Fiatech 500, zvaných Topolino a o jejich poválečné generaci. Na ně navázala "Nová pětistovka", která se později stala světovou ikonou nejmenších lidových vozů. Postupem doby se objevovaly nové modely s četnými vylepšeními. Fiátku se brzy chopily kreativní italské karosárny Pininfarina, Vignale, Ghia, Scioneri, Moretti a oděly jej do nových šatů. Existovaly verze kombi, plážová auta i různé kuriozity. Samostatnou kapitolu tvoří sportovní varianty úpravců Abarth a Giannini, formule i rekordní vozy. Zmíníme se o vybojovaných vavřínech. Pětistovky se vyráběly v mnoha zemích od Rakouska po Nový Zéland. Popisy jednotlivých verzí jsou do
plněny základními technickými daty, obrázky a příklady původních prospektů. Zajímavá je i kapitolka o pětistovkách v Československu. Poslední část knížky se věnuje následníkům nejmenšího Fiatu a vyvrcholí představením velmi úspěšné nové generace typu Fiat 500 v roce 2007.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Fiala JiříMotoristický publicista, historik a sběratel.
Od šesti let sbírá prospekty osobních automobilů. Dnes má jednu z nevětších sbírek v ČR, k tomu i obří knihovnu stejně fanaticky hledaných automobilií. Díky dobré práci u SHELL, EXXON/Mobil a AGIP/ENI na tuzemských i zahraničních projektech mohl navštěvovat světová automobilová muzea, podniky, milované 24h Le Mans a referovat o nich v časopisech.
Stálý spolupracovník tištěných časopisů Automobil Revue, Motor Journal a Veteran.sk.