0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Finanční analýza

metody, ukazatele, využití v praxi

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3898

Ukázky z E-knihy

Autorka velmi názorně vysvětluje, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy, jaké metody je možno použít v podnikatelské praxi. Důraz je kladen na nejužívanější metodu, a to analýzu poměrovými ukazateli. V publikaci je uveden praktický komplexní příklad, který ukazuje, jak s daty pracovat, co je možné z nich vyčíst a upozorňuje na možná úskalí. Dokladuje rovněž, že je možné zpracovat analýzu s využitím běžně dostupného softwaru. Publikace je určena pro širokou podnikatelskou veřejnost, neboť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním prostředí pro zdravé fungování znát skutečnou finanční situaci.


 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Finanční analýza

Úvod

1. Co je finanční analýza a k čemu slouží?

2. Zdroje informací pro finanční analýzu
2.1 Rozvaha
2.1.1 Aktiva – majetek firmy
2.1.2 Pasiva – zdroje financování firmy
2.1.3 Kapitálová struktura
2.1.4 Možná úskalí při analýze rozvahy
2.2 Výkaz zisku a ztráty
2.2.1 Výkaz o tvorbě a použití peněžních prostředků
2.2.2 Vzájemná provázanost a vypovídací schopnost základních účetních výkazů

3. Metody finanční analýzy
3.1 Metody elementární analýzy

4. Analýza poměrovými ukazateli
4.1 Ukazatele likvidity
4.2 Ukazatele rentability
4.3 Ukazatele zadluženosti
4.4 Ukazatele aktivity
4.5 Ukazatele tržní hodnoty
4.6 Ukazatele s využitím cash flow
4.7 Ekonomická přidaná hodnota (EVA)
4.8 Shrnutí poměrových ukazatelů
4.9 Vypovídací schopnost poměrových ukazatelů – shrnutí

5. Souhrnné indexy hodnocení
5.1 Pyramidové soustavy ukazatelů
5.2 Soustavy účelově vybraných ukazatelů
5.3 Bankrotní modely
5.3.1. Altmanův model
5.3.2 Model „IN“ Index důvěrychodnosti
5.3.3 Tafflerův model
5.3.4 Bonitní modely

6. Praktický příklad komplexní finanční analýzy na úrovni podniku
6.1 Analýza rozvahy
6.1.1 Vertikální analýza rozvahy
6.1.2 Horizontální analýza rozvahy
6.2. Analýza výkazu zisku a ztráty a výkazu cash flow
6.2.1 Horizontální analýza výkazu zisku a ztráty
6.2.2 Horizontální analýza výkazu cash flow
6.3 Poměrová analýza
6.3.1 Ukazatele likvidity
6.3.2 Ukazatele rentability
6.3.3. Ukazatele zadluženosti
6.3.4 Ukazatele aktivity
6.4 Souhrnné indexy hodnocení
6.4.1 Soustava bilančních analýz podle Rudolfa Douchy
6.4.2 Index důvěryhodnosti IN
6.4.3 Almanův index
6.4.4 Tafflerův model
6.4.5 Kralickův Quicktest

Závěr

Přílohy
Příloha č. 1
Příloha č. 2
Příloha č. 3

Použitá literatura

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Finanční analýza byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 302 
E-kniha 272 
Tištěná 199 
E-kniha 305 
Tištěná 611 
E-kniha 550 
Tištěná 212 
E-kniha 191 
Tištěná 314 
E-kniha 283 

Finanční analýza

metody, ukazatele, využití v praxi

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3898
Autorka velmi názorně vysvětluje, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy, jaké metody je možno použít v podnikatelské praxi. Důraz je kladen na nejužívanější metodu, a to analýzu poměrovými ukazateli. V publikaci je uveden praktický komplexní příklad, který ukazuje, jak s daty pracovat, co je možné z nich vyčíst a upozorňuje na možná úskalí. Dokladuje rovněž, že je možné zpracovat analýzu s využitím běžně dostupného softwaru. Publikace je určena pro širokou podnikatelskou veřejnost, neboť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním prostředí pro zdravé fungování znát skutečnou finanční situaci.


 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Finanční analýza

Úvod

1. Co je finanční analýza a k čemu slouží?

2. Zdroje informací pro finanční analýzu
2.1 Rozvaha
2.1.1 Aktiva – majetek firmy
2.1.2 Pasiva – zdroje financování firmy
2.1.3 Kapitálová struktura
2.1.4 Možná úskalí při analýze rozvahy
2.2 Výkaz zisku a ztráty
2.2.1 Výkaz o tvorbě a použití peněžních prostředků
2.2.2 Vzájemná provázanost a vypovídací schopnost základních účetních výkazů

3. Metody finanční analýzy
3.1 Metody elementární analýzy

4. Analýza poměrovými ukazateli
4.1 Ukazatele likvidity
4.2 Ukazatele rentability
4.3 Ukazatele zadluženosti
4.4 Ukazatele aktivity
4.5 Ukazatele tržní hodnoty
4.6 Ukazatele s využitím cash flow
4.7 Ekonomická přidaná hodnota (EVA)
4.8 Shrnutí poměrových ukazatelů
4.9 Vypovídací schopnost poměrových ukazatelů – shrnutí

5. Souhrnné indexy hodnocení
5.1 Pyramidové soustavy ukazatelů
5.2 Soustavy účelově vybraných ukazatelů
5.3 Bankrotní modely
5.3.1. Altmanův model
5.3.2 Model „IN“ Index důvěrychodnosti
5.3.3 Tafflerův model
5.3.4 Bonitní modely

6. Praktický příklad komplexní finanční analýzy na úrovni podniku
6.1 Analýza rozvahy
6.1.1 Vertikální analýza rozvahy
6.1.2 Horizontální analýza rozvahy
6.2. Analýza výkazu zisku a ztráty a výkazu cash flow
6.2.1 Horizontální analýza výkazu zisku a ztráty
6.2.2 Horizontální analýza výkazu cash flow
6.3 Poměrová analýza
6.3.1 Ukazatele likvidity
6.3.2 Ukazatele rentability
6.3.3. Ukazatele zadluženosti
6.3.4 Ukazatele aktivity
6.4 Souhrnné indexy hodnocení
6.4.1 Soustava bilančních analýz podle Rudolfa Douchy
6.4.2 Index důvěryhodnosti IN
6.4.3 Almanův index
6.4.4 Tafflerův model
6.4.5 Kralickův Quicktest

Závěr

Přílohy
Příloha č. 1
Příloha č. 2
Příloha č. 3

Použitá literatura

O Autorovi

Růčková Petra
Je docentkou na katedře financí a účetnictví Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, kde působí od roku 1994. Garantuje a vyučuje předměty Finanční analýza a Finanční plánování a rozpočtování. Rovněž vyučuje předměty Finance a Finance podniku. V doktorském studiu vyučuje a garantuje předmět Finanční řízení. V rámci MBA programu zajišťuje program Finanční management. Určitou dobu působila jako vyučující a manažer odborné přípravy na Vysoké škole podnikání a na Filozoficko-přírodovědecké fakultě Slezské univerzity. Zúčastnila se řady domácích i zahraničních vědeckých konferencí (například ve Velké Británii, Řecku, Turecku, Polsku či na Slovensku), kde prezentovala příspěvky zaměřené na oblast finančního managementu, řízení finanční struktury a pojišťovnictví. Publikuje v odborných časopisech. Je spoluautorkou publikace Finanční management vydané v nakladatelství Grada Publishing.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 382 
E-kniha 344 
Tištěná 149 
E-kniha 229 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.