0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Finanční analýza, 2. aktualizované vydání

metody, ukazatele, využití v praxi
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5173
Autorka velmi názorně vysvětluje, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy, jaké metody je možno použít v podnikatelské praxi. Důraz je kladen na nejužívanější metodu, a to analýzu poměrovými ukazateli. V publikaci je uveden praktický komplexní příklad, který ukazuje, jak s daty pracovat, co je možné z nich vyčíst a upozorňuje na možná úskalí. Dokladuje rovněž, že je možné zpracovat analýzu s využitím běžně dostupného softwaru. Publikace je určena pro širokou podnikatelskou veřejnost, neboť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním prostředí pro zdravé fungování znát skutečnou finanční situaci.

Z obsahu knihy Finanční analýza, 2. aktualizované vydání

Úvod

1. Co je finanční analýza a k čemu slouží?

2. Zdroje informací pro finanční analýzu
2.1 Rozvaha
2.1.1 Aktiva – majetek firmy
2.1.2 Pasiva – zdroje financování firmy
2.1.3 Kapitálová struktura
2.1.4 Možná úskalí při analýze rozvahy
2.2 Výkaz zisku a ztráty
2.2.1 Výkaz o tvorbě a použití peněžních prostředků
2.2.2 Vzájemná provázanost a vypovídací schopnost základních účetních výkazů

3. Metody finanční analýzy
3.1 Metody elementární analýzy

4. Analýza poměrovými ukazateli
4.1 Ukazatele likvidity
4.2 Ukazatele rentability
4.3 Ukazatele zadluženosti
4.4 Ukazatele aktivity
4.5 Ukazatele tržní hodnoty
4.6 Ukazatele s využitím cash flow
4.7 Ekonomická přidaná hodnota (EVA)
4.8 Shrnutí poměrových ukazatelů
4.9 Vypovídací schopnost poměrových ukazatelů – shrnutí

5. Souhrnné indexy hodnocení
5.1 Pyramidové soustavy ukazatelů
5.2 Soustavy účelově vybraných ukazatelů
5.3 Bankrotní modely
5.3.1 Altmanův model
5.3.2 Model „IN“ Index důvěrychodnosti
5.3.3 Tafflerův model
5.3.4 Bonitní modely

6. Praktický příklad komplexní finanční analýzy na úrovni podniku
6.1 Analýza rozvahy
6.1.1 Vertikální analýza rozvahy
6.1.2 Horizontální analýza rozvahy
6.2. Analýza výkazu zisku a ztráty a výkazu cash flow
6.2.1 Horizontální analýza výkazu zisku a ztráty
6.2.2 Horizontální analýza výkazu cash flow
6.3 Poměrová analýza
6.3.1 Ukazatele likvidity
6.3.2 Ukazatele rentability
6.3.3 Ukazatele zadluženosti
6.3.4 Ukazatele aktivity
6.4 Souhrnné indexy hodnocení
6.4.1 Soustava bilančních analýz podle Rudolfa Douchy
6.4.2 Index důvěryhodnosti IN
6.4.3 Almanův index
6.4.4 Tafflerův model
6.4.5 Kralickův Quicktest

Závěr

Přílohy
Příloha č. 1
Příloha č. 2
Příloha č. 3

Použitá literatura

O Autorovi

Růčková Petra

Je odbornou asistentkou na katedře financí a účetnictví Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, kde působí od roku 1994. Vyučuje rovněž na Filozoficko-přírodovědecké faku ltě Slezské univerzity v Opavě. Garantuje a vyučuje předměty Finanční analýza, Finanční management a Finanční plánování a rozpočtování. Rovněž vyučuje předměty Finance a Finance podniku. Určitou dobu působila jako vyučující a manažer odborné přípravy na Vysoké škole podnikání. Zúčastnila se řady domácích i zahraničních vědeckých konferencí (například ve Velké Británii, Řecku, Turecku, Polsku či n a Slovensku), kde prezentovala příspěvky zaměřené na oblast finančního managementu, řízení finanční struktury a pojišťovnictví. Je spoluautorkou publikace Finanční management vydané v roce 2012 v nakl adatelství Grada Publishing.

Titul Finanční analýza, 2. aktualizované vydání byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 89 
E-kniha 168 
Tištěná 319 
E-kniha 271 
Tištěná 539 
E-kniha 458 
Tištěná 399 
E-kniha 339 
Tištěná 429 
E-kniha 365 
Tištěná 1 490 
E-kniha 1 267 

Finanční analýza, 2. aktualizované vydání

metody, ukazatele, využití v praxi
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5173
Autorka velmi názorně vysvětluje, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy, jaké metody je možno použít v podnikatelské praxi. Důraz je kladen na nejužívanější metodu, a to analýzu poměrovými ukazateli. V publikaci je uveden praktický komplexní příklad, který ukazuje, jak s daty pracovat, co je možné z nich vyčíst a upozorňuje na možná úskalí. Dokladuje rovněž, že je možné zpracovat analýzu s využitím běžně dostupného softwaru. Publikace je určena pro širokou podnikatelskou veřejnost, neboť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním prostředí pro zdravé fungování znát skutečnou finanční situaci.

Z obsahu knihy Finanční analýza, 2. aktualizované vydání

Úvod

1. Co je finanční analýza a k čemu slouží?

2. Zdroje informací pro finanční analýzu
2.1 Rozvaha
2.1.1 Aktiva – majetek firmy
2.1.2 Pasiva – zdroje financování firmy
2.1.3 Kapitálová struktura
2.1.4 Možná úskalí při analýze rozvahy
2.2 Výkaz zisku a ztráty
2.2.1 Výkaz o tvorbě a použití peněžních prostředků
2.2.2 Vzájemná provázanost a vypovídací schopnost základních účetních výkazů

3. Metody finanční analýzy
3.1 Metody elementární analýzy

4. Analýza poměrovými ukazateli
4.1 Ukazatele likvidity
4.2 Ukazatele rentability
4.3 Ukazatele zadluženosti
4.4 Ukazatele aktivity
4.5 Ukazatele tržní hodnoty
4.6 Ukazatele s využitím cash flow
4.7 Ekonomická přidaná hodnota (EVA)
4.8 Shrnutí poměrových ukazatelů
4.9 Vypovídací schopnost poměrových ukazatelů – shrnutí

5. Souhrnné indexy hodnocení
5.1 Pyramidové soustavy ukazatelů
5.2 Soustavy účelově vybraných ukazatelů
5.3 Bankrotní modely
5.3.1 Altmanův model
5.3.2 Model „IN“ Index důvěrychodnosti
5.3.3 Tafflerův model
5.3.4 Bonitní modely

6. Praktický příklad komplexní finanční analýzy na úrovni podniku
6.1 Analýza rozvahy
6.1.1 Vertikální analýza rozvahy
6.1.2 Horizontální analýza rozvahy
6.2. Analýza výkazu zisku a ztráty a výkazu cash flow
6.2.1 Horizontální analýza výkazu zisku a ztráty
6.2.2 Horizontální analýza výkazu cash flow
6.3 Poměrová analýza
6.3.1 Ukazatele likvidity
6.3.2 Ukazatele rentability
6.3.3 Ukazatele zadluženosti
6.3.4 Ukazatele aktivity
6.4 Souhrnné indexy hodnocení
6.4.1 Soustava bilančních analýz podle Rudolfa Douchy
6.4.2 Index důvěryhodnosti IN
6.4.3 Almanův index
6.4.4 Tafflerův model
6.4.5 Kralickův Quicktest

Závěr

Přílohy
Příloha č. 1
Příloha č. 2
Příloha č. 3

Použitá literatura

O Autorovi

Růčková Petra

Je odbornou asistentkou na katedře financí a účetnictví Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, kde působí od roku 1994. Vyučuje rovněž na Filozoficko-přírodovědecké faku ltě Slezské univerzity v Opavě. Garantuje a vyučuje předměty Finanční analýza, Finanční management a Finanční plánování a rozpočtování. Rovněž vyučuje předměty Finance a Finance podniku. Určitou dobu působila jako vyučující a manažer odborné přípravy na Vysoké škole podnikání. Zúčastnila se řady domácích i zahraničních vědeckých konferencí (například ve Velké Británii, Řecku, Turecku, Polsku či n a Slovensku), kde prezentovala příspěvky zaměřené na oblast finančního managementu, řízení finanční struktury a pojišťovnictví. Je spoluautorkou publikace Finanční management vydané v roce 2012 v nakl adatelství Grada Publishing.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 219 
E-kniha 186 
Tištěná 1 059 
Tištěná 999 
Tištěná 279 
Tištěná 999 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.