Firemní nákup a e-aukce
Jak šetřit čas a peníze
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4547 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212 Kč 191 KčUšetříte 21 Kč
Ihned ke stažení
i: 23670 n: 24763132r: 4547 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku, dopravní společnosti, obecního úřadu a dalších podniků a institucí. Jednotlivé příklady dokládají možnost využití e-aukcí pro výběr dodavatele od režijních materiálů přes materiály pro výboru, specializované služby, výrobu subdodávek dle dokumentace až po rekonstrukce skladových hal a mnoho dalšího. Kniha je zdrojem důležitých informací pro ty, kteří o využívání tohoto moderního nákupního nástroje uvažují, stejně jako pro ty, kteří už s e-aukcemi mají zkušenosti.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
ÚVODEM 7
I. O E-AUKCÍCH A TROCHU O NÁKUPNÍM MARKETINGU 9
Milan Kaplan
1. Varování Kurta V. 10
2. Sumář hned na začátku 12
3. FAQ - často pokládané otázky 14
4. Mýty kmene nákupců 26
5. Kdy se e-aukce vyplatí dělat 34
6. Kdy je lepší se e-aukcím vyhnout 37
7. Ostatní pravidla bojiště 39
8. Marketing vpředu a vzadu a e-aukce 49
9. Praktické rady na cestu 56
II. POŘIZUJEME SI E-AUKČNÍ SYSTÉM 65
Jiří Špalek
10. Vybíráme 66
11. Budeme se školit 73
12. Hotline, přítel na telefonu 78
13. Co byste měli znát z přípravy e-aukcí 81
14. Závěrečný souhrn poznání 92
III. PŘÍPRAVA NÁKUPNÍCH ROZHODNUTÍ 93
Josef Zrník
15. Reálný elektronický svět 94
16. Aproximační techniky pro dosažení objektivní ceny a podmínek nákupu s přispěním elektronizace 113
IV. SESBÍRANÍ KOSOVÉ 141
1. Poznámky lektora nákupu 142
Zdeněk Sluka
2. Deset poznámek o nákupu 148
Martin Wiederman
3. Dva príbehy o e-aukciach 153
Tibor Novosad
4. Použitie hodnotenia dodávateľov v e-aukciách na dopravné služby 159
Juraj Pullmann,
5. Manažment nákupu z pohľadu teórie aj praxe 167
Mária Dzurová
6. O budúcnosti nákupných softvérov 171
Miroslav Mariaš
V. POHLEDY DO PRAXE 175
Lenka Kundratová
1. Cesta k e-aukcím v nákupu elektřiny 177
2. PET preformy a prodej služebních aut 181
3. Opakované e-aukce u naftařů 183
4. Na pohledávky s elektronickou aukcí 185
5. Chladiče do železničních motorových vozů 189
6. Nákup investice a e-aukce 192
7. Výběr dodavatele levických městských novin 194
8. E-aukce na mražené potraviny a mléčné výrobky 196
9. Soutěž na dodavatele instantních nápojů 198
10. Hepariny za nejlepší ceny 201
11. Několik vítězů jedné e-aukce 203
12. Výběrové řízení na dodavatele nářadí a nástrojů 206
ZÁVĚREM 209
LITERATURA 211
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 1.07MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 1.07 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: SX.BookLanguage.
Nakladatel: Grada
Firemní nákup a e-aukce
Jak šetřit čas a peníze
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4547 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212 Kč 191 KčUšetříte 21 Kč
Ihned ke stažení
i: 23670 n: 24763132r: 4547 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku, dopravní společnosti, obecního úřadu a dalších podniků a institucí. Jednotlivé příklady dokládají možnost využití e-aukcí pro výběr dodavatele od režijních materiálů přes materiály pro výboru, specializované služby, výrobu subdodávek dle dokumentace až po rekonstrukce skladových hal a mnoho dalšího. Kniha je zdrojem důležitých informací pro ty, kteří o využívání tohoto moderního nákupního nástroje uvažují, stejně jako pro ty, kteří už s e-aukcemi mají zkušenosti.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Firemní nákup a e-aukce
ÚVODEM 7
I. O E-AUKCÍCH A TROCHU O NÁKUPNÍM MARKETINGU 9
Milan Kaplan
1. Varování Kurta V. 10
2. Sumář hned na začátku 12
3. FAQ - často pokládané otázky 14
4. Mýty kmene nákupců 26
5. Kdy se e-aukce vyplatí dělat 34
6. Kdy je lepší se e-aukcím vyhnout 37
7. Ostatní pravidla bojiště 39
8. Marketing vpředu a vzadu a e-aukce 49
9. Praktické rady na cestu 56
II. POŘIZUJEME SI E-AUKČNÍ SYSTÉM 65
Jiří Špalek
10. Vybíráme 66
11. Budeme se školit 73
12. Hotline, přítel na telefonu 78
13. Co byste měli znát z přípravy e-aukcí 81
14. Závěrečný souhrn poznání 92
III. PŘÍPRAVA NÁKUPNÍCH ROZHODNUTÍ 93
Josef Zrník
15. Reálný elektronický svět 94
16. Aproximační techniky pro dosažení objektivní ceny a podmínek nákupu s přispěním elektronizace 113
IV. SESBÍRANÍ KOSOVÉ 141
1. Poznámky lektora nákupu 142
Zdeněk Sluka
2. Deset poznámek o nákupu 148
Martin Wiederman
3. Dva príbehy o e-aukciach 153
Tibor Novosad
4. Použitie hodnotenia dodávateľov v e-aukciách na dopravné služby 159
Juraj Pullmann,
5. Manažment nákupu z pohľadu teórie aj praxe 167
Mária Dzurová
6. O budúcnosti nákupných softvérov 171
Miroslav Mariaš
V. POHLEDY DO PRAXE 175
Lenka Kundratová
1. Cesta k e-aukcím v nákupu elektřiny 177
2. PET preformy a prodej služebních aut 181
3. Opakované e-aukce u naftařů 183
4. Na pohledávky s elektronickou aukcí 185
5. Chladiče do železničních motorových vozů 189
6. Nákup investice a e-aukce 192
7. Výběr dodavatele levických městských novin 194
8. E-aukce na mražené potraviny a mléčné výrobky 196
9. Soutěž na dodavatele instantních nápojů 198
10. Hepariny za nejlepší ceny 201
11. Několik vítězů jedné e-aukce 203
12. Výběrové řízení na dodavatele nářadí a nástrojů 206
ZÁVĚREM 209
LITERATURA 211