0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Grafomotorika a počáteční psaní

30%
SLEVA
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5366
E-kniha
PDF
254  178  -30 %
Ihned ke stažení
i: 16260 n: 24766737r: 5366
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Učit se psát a zvládat písemnou podobu mateřštiny je pro začínající školáky nebývale obtížnou aktivitou. Při osvojování písařských dovedností se proto někteří z nich potýkají s pestrou škálou nesnází. Nabývají-li obtíže v psaní "výraznějšíhoo" charakteru a přetrvávají, mohou nepříznivě ovlivnit také úspěšnost dítěte ve škole, jeho sebedůvěru, omezit možnosti profesního zaměření i uplatnění. Je tu však ještě pedagog, který má příležitost dítěti se zdoláváním písařských obtíží pomoci a jistě ocení zbrusu novou knihu Mgr. Renaty Mlčáková, Ph.D., která se věnuje zejména klíčovým momentům ovlivňujícím počátky psaní. Seznamuje s relaxačními grafomotorickými cvičeními a uvádí některé postřehy a zkušenosti z vlastní práce se školními začátečníky.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Z obsahu knihy Grafomotorika a počáteční psaní

Úvod

1. Terminologické vymezení pojmů

2. Písmo
2.1 Vznik a vývoj písma
2.2 Psací latinka
2.3 Tvarové prvky písmen a číslic
2.4 Analýza psacího pohybu
2.5 Tvarové skupiny písmen a číslic
2.6 Znaky písma
2.6.1 Kvalitativní znaky písma
k písma

3. Předškolní příprava na psaní
3.1 Počátky dětské kresby
3.2 Příprava na psaní jako součást prevence obtíží v psaní
3.3 Směrovost v grafickém projevu školních začátečníků

4. Výuka počátečního psaní
4.1 Historický pohled na výuku počátečního psaní
4.2 Současná výuka počátečního psaní
4.2.1 Očekávané výstupy a učivo
4.2.2 Hygiena psaní
4.2.3 Metodika psaní
4.2.4 Pomůcky, učební materiál, psací potřeby
4.2.5 Hodnocení psaní
4.3 Etapy výuky psaní
4.3.1 Přípravné období
4.3.2 Nácvik psaní písmen, slov a vět
4.3.3 Opis, přepis, diktát, autodiktát

5. Narušení grafické podoby řeči
5.1 Pojmové vymezení poruch čtené a psané řeči
5.2 Etiologie
5.3 Poruchy psané řeči
5.3.1 Symptomatologie
5.3.2 Diagnostika
5.3.3 Pedagogická intervence obtíží dysgrafického charakteru
5.3.4 Prevence

6. Diskuse o současném řešení problematiky rozvoje grafomotoriky a psaní v počátečním vyučování

VÝZKUMNÁ ČÁST

7. Metodika pedagogického výzkumu
7.1 Vymezení zkoumané problematiky
7.2 Cíl a hypotézy
7.3 Výzkumné metody
7.4 Organizační zajištění
7.5 Charakteristika souboru
7.6 Relaxační grafomotorická cvičení v počátečním psaní
7.6.1 Návrh pěti speciálních cvičení
7.6.2 Doporučení k realizaci pěti speciálních cvičení
7.6.3 Důvody pěti speciálních cvičení
7.6.4 Návrh sešitu "Chceš si čmárat i pěkně psát??"

8. Zpracování výsledků
8.1 Výsledky výzkumu

9. Analýza výsledků

10. Diskuse a závěry

Závěr
Literatura a prameny
Seznam příloh
Přílohy a pracovní listy

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.7MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Grafomotorika a počáteční psaní
30%
SLEVA
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.7 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
93% 3 hlasy

Grafomotorika a počáteční psaní

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5366
E-kniha
PDF
254  178  -30 %
Ihned ke stažení
i: 16260 n: 24766737r: 5366
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Učit se psát a zvládat písemnou podobu mateřštiny je pro začínající školáky nebývale obtížnou aktivitou. Při osvojování písařských dovedností se proto někteří z nich potýkají s pestrou škálou nesnází. Nabývají-li obtíže v psaní "výraznějšíhoo" charakteru a přetrvávají, mohou nepříznivě ovlivnit také úspěšnost dítěte ve škole, jeho sebedůvěru, omezit možnosti profesního zaměření i uplatnění. Je tu však ještě pedagog, který má příležitost dítěti se zdoláváním písařských obtíží pomoci a jistě ocení zbrusu novou knihu Mgr. Renaty Mlčáková, Ph.D., která se věnuje zejména klíčovým momentům ovlivňujícím počátky psaní. Seznamuje s relaxačními grafomotorickými cvičeními a uvádí některé postřehy a zkušenosti z vlastní práce se školními začátečníky.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Z obsahu knihy Grafomotorika a počáteční psaní

Úvod

1. Terminologické vymezení pojmů

2. Písmo
2.1 Vznik a vývoj písma
2.2 Psací latinka
2.3 Tvarové prvky písmen a číslic
2.4 Analýza psacího pohybu
2.5 Tvarové skupiny písmen a číslic
2.6 Znaky písma
2.6.1 Kvalitativní znaky písma
k písma

3. Předškolní příprava na psaní
3.1 Počátky dětské kresby
3.2 Příprava na psaní jako součást prevence obtíží v psaní
3.3 Směrovost v grafickém projevu školních začátečníků

4. Výuka počátečního psaní
4.1 Historický pohled na výuku počátečního psaní
4.2 Současná výuka počátečního psaní
4.2.1 Očekávané výstupy a učivo
4.2.2 Hygiena psaní
4.2.3 Metodika psaní
4.2.4 Pomůcky, učební materiál, psací potřeby
4.2.5 Hodnocení psaní
4.3 Etapy výuky psaní
4.3.1 Přípravné období
4.3.2 Nácvik psaní písmen, slov a vět
4.3.3 Opis, přepis, diktát, autodiktát

5. Narušení grafické podoby řeči
5.1 Pojmové vymezení poruch čtené a psané řeči
5.2 Etiologie
5.3 Poruchy psané řeči
5.3.1 Symptomatologie
5.3.2 Diagnostika
5.3.3 Pedagogická intervence obtíží dysgrafického charakteru
5.3.4 Prevence

6. Diskuse o současném řešení problematiky rozvoje grafomotoriky a psaní v počátečním vyučování

VÝZKUMNÁ ČÁST

7. Metodika pedagogického výzkumu
7.1 Vymezení zkoumané problematiky
7.2 Cíl a hypotézy
7.3 Výzkumné metody
7.4 Organizační zajištění
7.5 Charakteristika souboru
7.6 Relaxační grafomotorická cvičení v počátečním psaní
7.6.1 Návrh pěti speciálních cvičení
7.6.2 Doporučení k realizaci pěti speciálních cvičení
7.6.3 Důvody pěti speciálních cvičení
7.6.4 Návrh sešitu "Chceš si čmárat i pěkně psát??"

8. Zpracování výsledků
8.1 Výsledky výzkumu

9. Analýza výsledků

10. Diskuse a závěry

Závěr
Literatura a prameny
Seznam příloh
Přílohy a pracovní listy

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 149  -42 %
E-kniha 154  -30 %
Tištěná 188  -30 %
Tištěná 249  -30 %
E-kniha 211  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.