Guerillový marketing
Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5176
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat. Využijte situace a získejte konkurenční náskok!
Dozvíte se:
- jak guerillový marketing rozvinout a realizovat
- jak plánovat guerillovou strategii
- jak najít ten správný a originální nápad
- co musíte vědět o svých zákaznících a jaké výhody jim nabídnout
- jak do své guerillové kampaně zapojit média a internet
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O autorovi 7
Když mají nápady porazit rozpočet 9
1. Copak je všechno guerillové? 11
2. Marketing - co to vlastně?je? 19
2.1 Hlavní pilíře vašeho marketingu 21
2.2 Marketingový plán 43
3. Guerillový marketing 47
3.1 Co je guerillový marketing? 49
3.2 Co vám může dát guerillový marketing? 67
3.3 Kdo může guerillový marketing využít? 70
3.4 Inflace pojmů: Hesla jsou jen pro agentury 72
4. Plánování vaší guerillové strategie 81
4.1 Je vaše nabídka stále v pořádku? 83
4.2 Na koho by akce měla být zaměřena? 89
4.3 Co musíte vědět o svých zákaznících 93
4.4 Jaké výhody chcete nabídnout svým zákazníkům? 119
4.5 Neustále sledujte náklady 125
5. Čistě prakticky - vaše guerillová akce 129
5.1 Kdy je nějaký nápad možné považovat za originální? 130
5.2 Jak najdu ten správný nápad? 135
5.3 Jakými marketingovými akcemi se cítíte osloveni? 138
5.4 Jak do svých guerillových kampaní zapojit internet 141
5.5 Jak do své guerillové kampaně zapojit média 155
5.6 Jak můžete zapojit své klienty 168
5.7 Pozor na chyby! Jak to taky může skončit v tom horším případě... 182
Literatura 189
Guerillový marketing
Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5176
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat. Využijte situace a získejte konkurenční náskok!
Dozvíte se:
- jak guerillový marketing rozvinout a realizovat
- jak plánovat guerillovou strategii
- jak najít ten správný a originální nápad
- co musíte vědět o svých zákaznících a jaké výhody jim nabídnout
- jak do své guerillové kampaně zapojit média a internet
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Guerillový marketing
O autorovi 7
Když mají nápady porazit rozpočet 9
1. Copak je všechno guerillové? 11
2. Marketing - co to vlastně?je? 19
2.1 Hlavní pilíře vašeho marketingu 21
2.2 Marketingový plán 43
3. Guerillový marketing 47
3.1 Co je guerillový marketing? 49
3.2 Co vám může dát guerillový marketing? 67
3.3 Kdo může guerillový marketing využít? 70
3.4 Inflace pojmů: Hesla jsou jen pro agentury 72
4. Plánování vaší guerillové strategie 81
4.1 Je vaše nabídka stále v pořádku? 83
4.2 Na koho by akce měla být zaměřena? 89
4.3 Co musíte vědět o svých zákaznících 93
4.4 Jaké výhody chcete nabídnout svým zákazníkům? 119
4.5 Neustále sledujte náklady 125
5. Čistě prakticky - vaše guerillová akce 129
5.1 Kdy je nějaký nápad možné považovat za originální? 130
5.2 Jak najdu ten správný nápad? 135
5.3 Jakými marketingovými akcemi se cítíte osloveni? 138
5.4 Jak do svých guerillových kampaní zapojit internet 141
5.5 Jak do své guerillové kampaně zapojit média 155
5.6 Jak můžete zapojit své klienty 168
5.7 Pozor na chyby! Jak to taky může skončit v tom horším případě... 182
Literatura 189
O Autorovi
Patalas ThomasNarozen v roce 1967, je již několik let hostujícím profesorem na Univerzitě Heinricha Heineho v Düsseldorfu a rovněž je certifikovaným specialistou obchodní a průmyslové komory. Prostřednictvím své ag entury MAKS - Marketing und Kommunikationsservice poskytuje už od roku 1999 nekonvenční marketingové služby malým a středním podnikům. Předtím působil jako vyšší konzultant v agentuře zabývající se pr ojekty městského marketingu, kde připravoval koncepty pro úspěšnou prezentaci měst a regionů. Své vnímání guerillového marketingu Thomas Patalas prezentoval v několika článcích a statích. Jeho tipy a rady z této oblasti, určené především malým a středním podnikům, byly rovněž publikovány v řadě obchodních časopisů. Krom toho tento mönchengladbašský sociolog často přednáší o aktuálním vývoji a změn ách na poli marketingu a souvisejících příležitostech, jež se díky nim otevírají pro malé a střední firmy.