0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Hodnocení žáků

2., doplněné vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5597
E-kniha
PDF
229  183  -20 %
Ihned ke stažení
i: 16598 n: 24768946r: 5597
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Hodnocení žáků ve vyučování, jako nezbytná součást výchovně-vzdělávacího procesu, je velice složité. Dotýká se všech účastníků vyučovacího procesu a vnáší do vyučování jak veselé situace a spokojenost, tak i velice vážné okamžiky, které významně ovlivňují život dítěte a mladého člověka. Hodnocení přináší radost, uspokojení, posílení sebedůvěry, ale i smutek, žal a napětí. Na jedné straně žáky pozitivně motivuje, na druhé straně může vést k hledání si "vedlejších cestt" pro dosažení ocenění. Může provokovat ke kvalitnímu výkonu, ale také přispívat k neporozumění až nepřátelství. A právě proto vznikla tato publikace. Věříme, že ji ocení zejména učitelé, budoucí pedagogové, studenti pedagogických i jiných fakult, ale i rodiče žáků.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Hodnocení žáků

Předmluva

1. Hodnocení jako organická součást jakékoliv lidské činnosti

2. Hodnocení žáků ve vyučování a jeho specifika
2.1. Vymezení pojmu "školní hodnoceníí"
2.2. Specifika školního hodnocení
2.3. Školní hodnocení a koncepce vzdělávání
2.4. Hodnocení žáků a cíle vyučování
2.5. Typy hodnocení

3. Hodnocení a vztah mezi učitelem a žákem
3.1. Utváření obrazu o žákovi
3.2. Učitelovo očekávání

4. Funkce školního hodnocení
4.1. Motivační funkce hodnocení
4.2. Informativní funkce hodnocení
4.3. Regulativní funkce hodnocení
4.4. Výchovná funkce hodnocení
4.5. Prognostická funkce hodnocení
4.6. Diferenciační funkce hodnocení
4.7. Jaký význam má školní hodnocení pro rodiče?

5. Fáze hodnotícího procesu

6. Formy hodnocení žáků
6.1 Známkovat či hodnotit slovně?
6.2 Klasifikace - forma kvantitativního hodnocení
6.3 Slovní hodnocení - forma kvalitativního hodnocení
6.4 Přehled forem hodnocení žáků

7. Princip objektivity a subjektivity ve školním hodnocení
7.1. Může být školní hodnocení spravedlivé
7.2. Učitelovy subjektivní chyby při hodnocení

8. Význam pozitivního a negativního hodnocení žáků ve škole
8.1. Pozitivní hodnocení
8.2. Negativní hodnocení
8.3. Účinky pozitivního a negativního hodnocení
8.4. Chyby žáků ve výuce a učitelova práce s chybou

9. Hodnocení kompetencí žáků

10. Učitel i žák - účastníci procesu hodnocení

11. Od kvalitního hodnocení učitele ke kvalitnímu sebehodnocení žáků
11.1 Hodnotící činnost pedagoga
11.2 Spolupráce učitele a žáků při hodnocení
11.3 Sebehodnocení žáků
Místo závěru

Literatura

Přílohy
Ukázka 1 - Příklad měsíčního hodnoticího listu
Ukázka 2 - Příklad měsíčního hodnoticího listu
Ukázka 3 - Slovní hodnocení
Ukázka 4 - Slovní hodnocení
Ukázka 5 - Pololetní vysvědčení
Ukázka 6 - Slovní hodnocení ze ZŠ Montessori Kladno
Ukázka 7 -Příklady hodnocení žáků v Irsku
Ukázka 8 - Náměty pro záznam dílčího hodnocení
Ukázka 9 - Náměty sebehodnoticích listů pro žáky
Ukázka 10 - Žákovo hodnocení vyučování
Ukázka 11 - Vyhláška č. 48/2005 Sb.
Ukázka 12 - Hodnocení pomocí symbolů (piktogramů)
Ukázka 13 - Hodnocení pomocí zkratek
Ukázka 14 - Expedice za poznáním
Ukázka 15 - Týdenní plán pro žáky 3. ročníku (ZŠ a MŠ Povrly)
Ukázka 16 - Kritéria pro vzájemné hodnocení práce ve skupině (ZŠ Vyskytná)
Ukázka 17 - Můj erb úspěchů (ZŠ a MŠ Sadov)
Ukázka 18 - Příklad formuláře k sebehodnocení žáků (ZŠ Londýnská, Praha 2)
Ukázka 19 - Pololetní sebehodnocení kompetencí žáka (ZŠ Čeperka)
Ukázka 20 - Pravidla pro sebehodnocení žáků

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Hodnocení žáků
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.5 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
93% 3 hlasy

Hodnocení žáků

2., doplněné vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5597
E-kniha
PDF
229  183  -20 %
Ihned ke stažení
i: 16598 n: 24768946r: 5597
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Hodnocení žáků ve vyučování, jako nezbytná součást výchovně-vzdělávacího procesu, je velice složité. Dotýká se všech účastníků vyučovacího procesu a vnáší do vyučování jak veselé situace a spokojenost, tak i velice vážné okamžiky, které významně ovlivňují život dítěte a mladého člověka. Hodnocení přináší radost, uspokojení, posílení sebedůvěry, ale i smutek, žal a napětí. Na jedné straně žáky pozitivně motivuje, na druhé straně může vést k hledání si "vedlejších cestt" pro dosažení ocenění. Může provokovat ke kvalitnímu výkonu, ale také přispívat k neporozumění až nepřátelství. A právě proto vznikla tato publikace. Věříme, že ji ocení zejména učitelé, budoucí pedagogové, studenti pedagogických i jiných fakult, ale i rodiče žáků.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Hodnocení žáků

Předmluva

1. Hodnocení jako organická součást jakékoliv lidské činnosti

2. Hodnocení žáků ve vyučování a jeho specifika
2.1. Vymezení pojmu "školní hodnoceníí"
2.2. Specifika školního hodnocení
2.3. Školní hodnocení a koncepce vzdělávání
2.4. Hodnocení žáků a cíle vyučování
2.5. Typy hodnocení

3. Hodnocení a vztah mezi učitelem a žákem
3.1. Utváření obrazu o žákovi
3.2. Učitelovo očekávání

4. Funkce školního hodnocení
4.1. Motivační funkce hodnocení
4.2. Informativní funkce hodnocení
4.3. Regulativní funkce hodnocení
4.4. Výchovná funkce hodnocení
4.5. Prognostická funkce hodnocení
4.6. Diferenciační funkce hodnocení
4.7. Jaký význam má školní hodnocení pro rodiče?

5. Fáze hodnotícího procesu

6. Formy hodnocení žáků
6.1 Známkovat či hodnotit slovně?
6.2 Klasifikace - forma kvantitativního hodnocení
6.3 Slovní hodnocení - forma kvalitativního hodnocení
6.4 Přehled forem hodnocení žáků

7. Princip objektivity a subjektivity ve školním hodnocení
7.1. Může být školní hodnocení spravedlivé
7.2. Učitelovy subjektivní chyby při hodnocení

8. Význam pozitivního a negativního hodnocení žáků ve škole
8.1. Pozitivní hodnocení
8.2. Negativní hodnocení
8.3. Účinky pozitivního a negativního hodnocení
8.4. Chyby žáků ve výuce a učitelova práce s chybou

9. Hodnocení kompetencí žáků

10. Učitel i žák - účastníci procesu hodnocení

11. Od kvalitního hodnocení učitele ke kvalitnímu sebehodnocení žáků
11.1 Hodnotící činnost pedagoga
11.2 Spolupráce učitele a žáků při hodnocení
11.3 Sebehodnocení žáků
Místo závěru

Literatura

Přílohy
Ukázka 1 - Příklad měsíčního hodnoticího listu
Ukázka 2 - Příklad měsíčního hodnoticího listu
Ukázka 3 - Slovní hodnocení
Ukázka 4 - Slovní hodnocení
Ukázka 5 - Pololetní vysvědčení
Ukázka 6 - Slovní hodnocení ze ZŠ Montessori Kladno
Ukázka 7 -Příklady hodnocení žáků v Irsku
Ukázka 8 - Náměty pro záznam dílčího hodnocení
Ukázka 9 - Náměty sebehodnoticích listů pro žáky
Ukázka 10 - Žákovo hodnocení vyučování
Ukázka 11 - Vyhláška č. 48/2005 Sb.
Ukázka 12 - Hodnocení pomocí symbolů (piktogramů)
Ukázka 13 - Hodnocení pomocí zkratek
Ukázka 14 - Expedice za poznáním
Ukázka 15 - Týdenní plán pro žáky 3. ročníku (ZŠ a MŠ Povrly)
Ukázka 16 - Kritéria pro vzájemné hodnocení práce ve skupině (ZŠ Vyskytná)
Ukázka 17 - Můj erb úspěchů (ZŠ a MŠ Sadov)
Ukázka 18 - Příklad formuláře k sebehodnocení žáků (ZŠ Londýnská, Praha 2)
Ukázka 19 - Pololetní sebehodnocení kompetencí žáka (ZŠ Čeperka)
Ukázka 20 - Pravidla pro sebehodnocení žáků

O Autorovi

Kolář Zdeněk
Autor vystudoval na Moskevském státním pedagogickém institutu, obor Pedagogika - psychologie. V současné době působí na Filozofické fakultě UK v Praze (Katedra pedagogiky) a zároveň na Pedagogické fakultě UJEP v Ústí nad Labem (Katedra pedagogiky). Jeho odborné zaměření se soustředí hlavně na obecnou pedagogiku, obecnou didaktiku, sociální pedagogiku a v určitém smyslu i na vysokoškolskou pedagogiku. Autor publikuje v odborných časopisech, píše odborné recenze, účastní se mezinárodních konferencí a seminářů.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 343  -20 %
E-kniha 292  -20 %
Tištěná 271  -20 %
E-kniha 230  -20 %
Tištěná 239  -20 %
E-kniha 203  -20 %
Tištěná 279  -20 %
E-kniha 238  -20 %
Tištěná 263  -20 %
E-kniha 224  -20 %
Tištěná 199  -45 %
E-kniha 244  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.