0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

I práce může být zábava

Snadné způsoby, jak zvýšit energii, morálku a výsledky

- 20 % z DMOC
I práce může být zábava
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359  287  -20 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 19. 04. 2024 10:46
i: 42860 n: 27132850r: 12542
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
305  244  -20 %
Ihned ke stažení
i: 43116 n: 27149162r: 12542
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359  215 
Skladem
i: 44974 n: 27132850_Dr: 12542
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Myslíte si, že se zábava a práce vylučují? Že bavit se máme jen ve volném čase, ale v práci se prostě pracuje? Že by vás nebo vaše zaměstnance zábava akorát odváděla od pracovního výkonu? Opak je pravdou!

Zábava je tajná přísada, kterou každá firma potřebuje, aby byli zaměstnanci více motivovaní a lépe se zapojili do pracovních procesů.

Autoři – odborníci na lidský výkon – přinášejí stovky praktických a kreativních tipů, jak pomoci zaměstnancům a jejich manažerům vnést zábavu do práce a na pracoviště, a tím zlepšit pracovní atmosféru i výkon.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy I práce může být zábava

Předmluva  ..............................................................................................    7
ÚVOD    Éra zábavy na pracovišti ...........................................................  11

ČÁST I  Zábava zaměřená na jednotlivce ...........................................  21
               KAPITOLA 1 Udělejte si z práce zábavu ....................................  23
               KAPITOLA 2 Překvapení, zvyšování morálky a promyšlená gesta  37

ČÁST II Zábava zaměřená na vedení ...................................................... 47
               KAPITOLA 3 Techniky managementu .......................................  49
               KAPITOLA 4 Komunikace na schůzkách a v kanceláři .............  61
               KAPITOLA 5 Uznání ...................................................................  71

ČÁST III   Zábava zaměřená na tým   ............................................      83
               KAPITOLA 6 Virtuální práce  ......................................................  85
               KAPITOLA 7 Hry, soutěže a závody ........................................  101
               KAPITOLA 8 Teambuilding, týmy a výbory ..............................  117

ČÁST IV  Zábava zaměřená na organizaci    ...............................     129
               KAPITOLA 9 Pracovní podmínky .............................................  131
               KAPITOLA 10 Kancelářské prostory a design ..........................  145
               KAPITOLA 11 Jídlo ...................................................................  153
               KAPITOLA 12 Psi a domácí mazlíčci .......................................  161
               KAPITOLA 13 Umění ................................................................  167
               KAPITOLA 14 Oslavy, narozeniny a výročí ..............................  175
               KAPITOLA 15 Charity a dobrovolnictví ....................................  191

Závěr a průvodce diskusí ...................................................................  201
Poděkování ..............................................................................................  205
O autorech ...............................................................................................  207

Tištěná kniha

Datum vydání: 21.07.2022
Katalogové číslo: 39625
ISBN: 978-80-271-3285-0
Formát / stran: 141×207, 208 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.79MB | 1.86MB | 0.68MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 20 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
I práce může být zábava

Tištěná kniha

Datum vydání: 21.07.2022
Katalogové číslo: 39625
ISBN: 978-80-271-3285-0
Formát / stran: 141×207, 208 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.79 MB | 1.86 MB | 0.68 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

I práce může být zábava

Snadné způsoby, jak zvýšit energii, morálku a výsledky

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359  287  -20 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 19. 04. 2024 10:46
i: 42860 n: 27132850r: 12542
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
305  244  -20 %
Ihned ke stažení
i: 43116 n: 27149162r: 12542
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359  215 
Skladem
i: 44974 n: 27132850_Dr: 12542
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Myslíte si, že se zábava a práce vylučují? Že bavit se máme jen ve volném čase, ale v práci se prostě pracuje? Že by vás nebo vaše zaměstnance zábava akorát odváděla od pracovního výkonu? Opak je pravdou!

Zábava je tajná přísada, kterou každá firma potřebuje, aby byli zaměstnanci více motivovaní a lépe se zapojili do pracovních procesů.

Autoři – odborníci na lidský výkon – přinášejí stovky praktických a kreativních tipů, jak pomoci zaměstnancům a jejich manažerům vnést zábavu do práce a na pracoviště, a tím zlepšit pracovní atmosféru i výkon.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy I práce může být zábava

Předmluva  ..............................................................................................    7
ÚVOD    Éra zábavy na pracovišti ...........................................................  11

ČÁST I  Zábava zaměřená na jednotlivce ...........................................  21
               KAPITOLA 1 Udělejte si z práce zábavu ....................................  23
               KAPITOLA 2 Překvapení, zvyšování morálky a promyšlená gesta  37

ČÁST II Zábava zaměřená na vedení ...................................................... 47
               KAPITOLA 3 Techniky managementu .......................................  49
               KAPITOLA 4 Komunikace na schůzkách a v kanceláři .............  61
               KAPITOLA 5 Uznání ...................................................................  71

ČÁST III   Zábava zaměřená na tým   ............................................      83
               KAPITOLA 6 Virtuální práce  ......................................................  85
               KAPITOLA 7 Hry, soutěže a závody ........................................  101
               KAPITOLA 8 Teambuilding, týmy a výbory ..............................  117

ČÁST IV  Zábava zaměřená na organizaci    ...............................     129
               KAPITOLA 9 Pracovní podmínky .............................................  131
               KAPITOLA 10 Kancelářské prostory a design ..........................  145
               KAPITOLA 11 Jídlo ...................................................................  153
               KAPITOLA 12 Psi a domácí mazlíčci .......................................  161
               KAPITOLA 13 Umění ................................................................  167
               KAPITOLA 14 Oslavy, narozeniny a výročí ..............................  175
               KAPITOLA 15 Charity a dobrovolnictví ....................................  191

Závěr a průvodce diskusí ...................................................................  201
Poděkování ..............................................................................................  205
O autorech ...............................................................................................  207

O Autorovi

Nelson Bob
Bob Nelson, Ph.D.
Je považován za předního odborníka v oblasti motivace, odměňování a zapojení zaměstnanců a je prezidentem společnosti Nelson Motivation Inc., poradenské a vzdělávací společnosti v oblasti managementu se sídlem v San Diegu v Kalifornii (www.drbobnelson.com), která se specializuje na pomoc organizacím při zlepšování jejich manažerských postupů, programů a systémů.
Podílel se na založení profesní asociace Recognition Professionals International, jejímž cílem je podporovat výměnu osvědčených postupů v oblasti oceňování zaměstnanců, a je iniciátorem Dne oceňování zaměstnanců, který každoročně připadá na první březnový pátek.
Získal řadu významných ocenění v mezinárodních firmách. Spolupracoval s tisíci organizacemi, včetně 80 procent organizací z žebříčku Fortune 500, a vedl prezentace na šesti kontinentech. Dříve deset let úzce spolupracoval s Dr. Kenem Blanchardem, spoluautorem knihy The One Minute Manager, a v současné době působí jako osobní kouč v týmu Dr. Marshalla Goldsmithe, který je nejlépe hodnoceným manažerským koučem na světě.
Dr. Bob Nelson prodal více než pět milionů knih o managementu a motivaci, včetně 1501 Ways to Reward Employees, 1001 způsob jak motivovat zaměstnance, The 1001 Rewards & Recognition Fieldbook, Recognition Fieldbook, The Management Bible, Ubuntu! Managing For Dummies, Recognizing & Engaging Employees For Dummies, 1001 Ways to Engage Employees.
Knihy Dr. Nelsona byly přeloženy do více než 30 jazyků.
Dr. Bob Nelson získal titul MBA v oboru organizačního chování na Kalifornské univerzitě v Berkeley a získal doktorát v oboru manažerského vzdělávání u již zesnulého významného Dr. Petera F. Druckera, „otce moderního managementu“, na Drucker Graduate Management School na Claremont Graduate University na předměstí Los Angeles. Vyučoval na mnoha vysokých školách a univerzitách, mimo jiné studenty MBA na Rady School of Management na University of California v San Diegu.
 
Tamayo Mario
Mario Tamayo
Má více než třicet let zkušeností se školením, lidským výkonem a rozvojem organizací a je zastáncem podpory firemní kultury příjemného zaměstnávání a uznávání – řídí se heslem, že „práce, která baví, se skutečně dělá“.
Mario je ředitelem Tamayo Group Inc. (www.tamayogroup. com), poradenské společnosti pro vedení lidí se sídlem v Cardiff-by-the-Sea v Kalifornii. Věnuje se koučování, hojně píše, přednáší a vede semináře o rozvoji managementu, prezentačních dovednostech a osobním a profesním rozvoji.
Byl zodpovědný za několik úspěšných iniciativ na zlepšení výkonnosti a produktů pro organizace, jako jsou Amylin Pharmaceuticals, The Anthony Robbins Companies, Broadcom, The Ken Blanchard Companies, Life Technologies, Mitchell, Nelson Motivation, PETCO, ProSciento a Viasat.
Po získání magisterského titulu na Státní univerzitě v San Diegu zavedl Mario na počátku 80. let 20. století první proces oceňování založený na hodnotách pro společnost General Dynamics. Ve společnosti GD vyvinul a zavedl Fit to Lead, široce pojatý rozvoj vedoucích pracovníků a koučování a program pro vedoucí pracovníky. Současně vytvořil a řídil firemní wellness program – který se trvale umisťuje v první desítce nejlepších v Americe.
Ve společnosti The Ken Blanchard Companies působil Mario jako firemní ombudsman a mediátor – úzce spolupracoval s Kenem jako jeho firemní
expert na etiku, hodnoty a uznání. Působil také jako manažer značky a ředitel vývoje produktů, kde jeho tým vyvinul více než 250 produktů pro leadership, včetně produktových řad SLII, SLII DiSC, SLII MBTI, Building High-Performing Teams, Raving Fans, Legendary Service a Gung Ho, které používají společnosti po celém světě.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 231  -20 %
E-kniha 197  -20 %
Tištěná 255  -20 %
E-kniha 217  -20 %
Tištěná 271  -20 %
E-kniha 230  -20 %
Tištěná 239  -20 %
E-kniha 203  -20 %
Tištěná 279  -20 %
E-kniha 238  -20 %
Tištěná 239  -20 %
E-kniha 203  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.