I práce může být zábava
Snadné způsoby, jak zvýšit energii, morálku a výsledky
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359 Kč 305 KčUšetříte 54 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 17. 03. 2025 2:38
i: 42860 n: 27132850r: 12542 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
305 Kč 259 KčUšetříte 46 Kč
Ihned ke stažení
i: 43116 n: 27149162r: 12542Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359 Kč 215 KčUšetříte 144 Kč
Skladem
i: 44974 n: 27132850_Dr: 12542
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Myslíte si, že se zábava a práce vylučují? Že bavit se máme jen ve volném čase, ale v práci se prostě pracuje? Že by vás nebo vaše zaměstnance zábava akorát odváděla od pracovního výkonu? Opak je pravdou!
Zábava je tajná přísada, kterou každá firma potřebuje, aby byli zaměstnanci více motivovaní a lépe se zapojili do pracovních procesů.
Autoři – odborníci na lidský výkon – přinášejí stovky praktických a kreativních tipů, jak pomoci zaměstnancům a jejich manažerům vnést zábavu do práce a na pracoviště, a tím zlepšit pracovní atmosféru i výkon.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy I práce může být zábava
Předmluva .............................................................................................. 7
ÚVOD Éra zábavy na pracovišti ........................................................... 11
ČÁST I Zábava zaměřená na jednotlivce ........................................... 21
KAPITOLA 1 Udělejte si z práce zábavu .................................... 23
KAPITOLA 2 Překvapení, zvyšování morálky a promyšlená gesta 37
ČÁST II Zábava zaměřená na vedení ...................................................... 47
KAPITOLA 3 Techniky managementu ....................................... 49
KAPITOLA 4 Komunikace na schůzkách a v kanceláři ............. 61
KAPITOLA 5 Uznání ................................................................... 71
ČÁST III Zábava zaměřená na tým ............................................ 83
KAPITOLA 6 Virtuální práce ...................................................... 85
KAPITOLA 7 Hry, soutěže a závody ........................................ 101
KAPITOLA 8 Teambuilding, týmy a výbory .............................. 117
ČÁST IV Zábava zaměřená na organizaci ............................... 129
KAPITOLA 9 Pracovní podmínky ............................................. 131
KAPITOLA 10 Kancelářské prostory a design .......................... 145
KAPITOLA 11 Jídlo ................................................................... 153
KAPITOLA 12 Psi a domácí mazlíčci ....................................... 161
KAPITOLA 13 Umění ................................................................ 167
KAPITOLA 14 Oslavy, narozeniny a výročí .............................. 175
KAPITOLA 15 Charity a dobrovolnictví .................................... 191
Závěr a průvodce diskusí ................................................................... 201
Poděkování .............................................................................................. 205
O autorech ............................................................................................... 207
O Autorovi
Nelson BobBob Nelson, Ph.D.
Je považován za předního odborníka v oblasti motivace, odměňování a zapojení zaměstnanců a je prezidentem společnosti Nelson Motivation Inc., poradenské a vzdělávací společnosti v oblasti managementu se sídlem v San Diegu v Kalifornii (www.drbobnelson.com), která se specializuje na pomoc organizacím při zlepšování jejich manažerských postupů, programů a systémů.
Podílel se na založení profesní asociace Recognition Professionals International, jejímž cílem je podporovat výměnu osvědčených postupů v oblasti oceňování zaměstnanců, a je iniciátorem Dne oceňování zaměstnanců, který každoročně připadá na první březnový pátek.
Získal řadu významných ocenění v mezinárodních firmách. Spolupracoval s tisíci organizacemi, včetně 80 procent organizací z žebříčku Fortune 500, a vedl prezentace na šesti kontinentech. Dříve deset let úzce spolupracoval s Dr. Kenem Blanchardem, spoluautorem knihy The One Minute Manager, a v současné době působí jako osobní kouč v týmu Dr. Marshalla Goldsmithe, který je nejlépe hodnoceným manažerským koučem na světě.
Dr. Bob Nelson prodal více než pět milionů knih o managementu a motivaci, včetně 1501 Ways to Reward Employees, 1001 způsob jak motivovat zaměstnance, The 1001 Rewards & Recognition Fieldbook, Recognition Fieldbook, The Management Bible, Ubuntu! Managing For Dummies, Recognizing & Engaging Employees For Dummies, 1001 Ways to Engage Employees.
Knihy Dr. Nelsona byly přeloženy do více než 30 jazyků.
Dr. Bob Nelson získal titul MBA v oboru organizačního chování na Kalifornské univerzitě v Berkeley a získal doktorát v oboru manažerského vzdělávání u již zesnulého významného Dr. Petera F. Druckera, „otce moderního managementu“, na Drucker Graduate Management School na Claremont Graduate University na předměstí Los Angeles. Vyučoval na mnoha vysokých školách a univerzitách, mimo jiné studenty MBA na Rady School of Management na University of California v San Diegu.
Tamayo MarioMario Tamayo
Má více než třicet let zkušeností se školením, lidským výkonem a rozvojem organizací a je zastáncem podpory firemní kultury příjemného zaměstnávání a uznávání – řídí se heslem, že „práce, která baví, se skutečně dělá“.
Mario je ředitelem Tamayo Group Inc. (www.tamayogroup. com), poradenské společnosti pro vedení lidí se sídlem v Cardiff-by-the-Sea v Kalifornii. Věnuje se koučování, hojně píše, přednáší a vede semináře o rozvoji managementu, prezentačních dovednostech a osobním a profesním rozvoji.
Byl zodpovědný za několik úspěšných iniciativ na zlepšení výkonnosti a produktů pro organizace, jako jsou Amylin Pharmaceuticals, The Anthony Robbins Companies, Broadcom, The Ken Blanchard Companies, Life Technologies, Mitchell, Nelson Motivation, PETCO, ProSciento a Viasat.
Po získání magisterského titulu na Státní univerzitě v San Diegu zavedl Mario na počátku 80. let 20. století první proces oceňování založený na hodnotách pro společnost General Dynamics. Ve společnosti GD vyvinul a zavedl Fit to Lead, široce pojatý rozvoj vedoucích pracovníků a koučování a program pro vedoucí pracovníky. Současně vytvořil a řídil firemní wellness program – který se trvale umisťuje v první desítce nejlepších v Americe.
Ve společnosti The Ken Blanchard Companies působil Mario jako firemní ombudsman a mediátor – úzce spolupracoval s Kenem jako jeho firemní
expert na etiku, hodnoty a uznání. Působil také jako manažer značky a ředitel vývoje produktů, kde jeho tým vyvinul více než 250 produktů pro leadership, včetně produktových řad SLII, SLII DiSC, SLII MBTI, Building High-Performing Teams, Raving Fans, Legendary Service a Gung Ho, které používají společnosti po celém světě.