Jak být úspěšnou manažerkou
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3707
V dnešním světě managementu už nemusí být pro ženu výhodou chovat se jako muž. Přesto je u nás pořád hodně firem, kde žena, která se chce prosadit, musí být dvakrát lepší než muž. To znamená, že musí ovládat nejen self-management, ale musí počítat i s vysokým nasazením, časovou zátěží a ochotou riskovat, což pro ni bývá často velmi problematické, chce-li se věnovat také rodině. Rozvoj profesní kariéry se tak často dostává do silného konfliktu se soukromým životem. Je možné poradit si s tímto problémem? A je to vůbec problém? Jak si dobře naplánovat svůj pracovní den? KTo vše a mnohem víc se dozvíte v knize renomovaného českého autora PhDr. Milana Mikuláštíka, PhD.Komunikujte, řešte problémy tvůrčím způsobem a nezapomínejte ani na duševní hygienu.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Úvod
Kapitola 1
Kariéra ženy a její rodina
Kapitola 2
Postavení žen v řídících funkcích
Kapitola 3
Diskriminace, mobbing, harassment
Mobbing
Harassment
Kapitola 4
Rozdíly mezi muži a ženami
Kapitola 5
Duševní hygiena
Sebepoznání
Relaxační techniky
Koncentrace pozornosti
Rozvoj paměti
Rozvoj představivosti a fantazie
Autoregulace myšlení
Autoregulace emocí
Životospráva
Kapitola 6
Self-management
Racionální čtení
Mentální mapy
Time-management
Kapitola 7
Stres
Kapitola 8
Řešení konfliktů
Základní zásady fair play při řešení konfliktních situací
Kapitola 9
Tvořivost, řešení tvůrčích problémů a praxe
Kapitola 10
Komunikace a mezilidské vztahy
Sociální vnímání
Vztahy
Vytváření kontaktů
Poslouchání
Odlišnosti v komunikaci mužů a žen
Zpětná vazba
Rozhovor, přesvědčování, vyjednávání
Prezentace
Kritika
Kapitola 11
Asertivní chování
Kapitola 12
Motivace spolupracovníků
Kapitola 13
Rozhodování
Kapitola 14
Řízení lidí
Kapitola 15
Řízení změn
Závěr
Použitá literatura
Doporučená literatura
Věcný rejstřík
Jak být úspěšnou manažerkou
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3707
V dnešním světě managementu už nemusí být pro ženu výhodou chovat se jako muž. Přesto je u nás pořád hodně firem, kde žena, která se chce prosadit, musí být dvakrát lepší než muž. To znamená, že musí ovládat nejen self-management, ale musí počítat i s vysokým nasazením, časovou zátěží a ochotou riskovat, což pro ni bývá často velmi problematické, chce-li se věnovat také rodině. Rozvoj profesní kariéry se tak často dostává do silného konfliktu se soukromým životem. Je možné poradit si s tímto problémem? A je to vůbec problém? Jak si dobře naplánovat svůj pracovní den? KTo vše a mnohem víc se dozvíte v knize renomovaného českého autora PhDr. Milana Mikuláštíka, PhD.Komunikujte, řešte problémy tvůrčím způsobem a nezapomínejte ani na duševní hygienu.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Jak být úspěšnou manažerkou
Úvod
Kapitola 1
Kariéra ženy a její rodina
Kapitola 2
Postavení žen v řídících funkcích
Kapitola 3
Diskriminace, mobbing, harassment
Mobbing
Harassment
Kapitola 4
Rozdíly mezi muži a ženami
Kapitola 5
Duševní hygiena
Sebepoznání
Relaxační techniky
Koncentrace pozornosti
Rozvoj paměti
Rozvoj představivosti a fantazie
Autoregulace myšlení
Autoregulace emocí
Životospráva
Kapitola 6
Self-management
Racionální čtení
Mentální mapy
Time-management
Kapitola 7
Stres
Kapitola 8
Řešení konfliktů
Základní zásady fair play při řešení konfliktních situací
Kapitola 9
Tvořivost, řešení tvůrčích problémů a praxe
Kapitola 10
Komunikace a mezilidské vztahy
Sociální vnímání
Vztahy
Vytváření kontaktů
Poslouchání
Odlišnosti v komunikaci mužů a žen
Zpětná vazba
Rozhovor, přesvědčování, vyjednávání
Prezentace
Kritika
Kapitola 11
Asertivní chování
Kapitola 12
Motivace spolupracovníků
Kapitola 13
Rozhodování
Kapitola 14
Řízení lidí
Kapitola 15
Řízení změn
Závěr
Použitá literatura
Doporučená literatura
Věcný rejstřík
O Autorovi
Mikuláštík MilanDoc. PhDr. Milan Mikulaštík, CSc. se věnoval problematice tvořivosti v pracovním procesu u manažerů i u jejich podřízených. Hledání možností, jak využít potenciál pracovníků, jak jej rozvíjet a jaké vytvářet podmínky v pracovním prostředí. Dále se zabýval interpersonální komunikací v řízení, což bylo i součástí přednáškové činnosti na fakultě a současně i v podnicích regionu. Oběma problematikám se věnoval i ve výzkumné činnosti.