0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak být úspěšnou manažerkou

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
219  186 
Poslední kusyi

Poslední aktualizace skladu 19. 03. 2024 2:57
i: 15011 n: 24712178r: 3707
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
219  131 
Skladem
i: 38022 n: 24712178_Dr: 3707
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

V dnešním světě managementu už nemusí být pro ženu výhodou chovat se jako muž. Přesto je u nás pořád hodně firem, kde žena, která se chce prosadit, musí být dvakrát lepší než muž. To znamená, že musí ovládat nejen self-management, ale musí počítat i s vysokým nasazením, časovou zátěží a ochotou riskovat, což pro ni bývá často velmi problematické, chce-li se věnovat také rodině. Rozvoj profesní kariéry se tak často dostává do silného konfliktu se soukromým životem. Je možné poradit si s tímto problémem? A je to vůbec problém? Jak si dobře naplánovat svůj pracovní den? KTo vše a mnohem víc se dozvíte v knize renomovaného českého autora PhDr. Milana Mikuláštíka, PhD.Komunikujte, řešte problémy tvůrčím způsobem a nezapomínejte ani na duševní hygienu.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak být úspěšnou manažerkou

Úvod

Kapitola 1
Kariéra ženy a její rodina

Kapitola 2
Postavení žen v řídících funkcích

Kapitola 3
Diskriminace, mobbing, harassment
Mobbing
Harassment

Kapitola 4
Rozdíly mezi muži a ženami

Kapitola 5
Duševní hygiena
Sebepoznání
Relaxační techniky
Koncentrace pozornosti
Rozvoj paměti
Rozvoj představivosti a fantazie
Autoregulace myšlení
Autoregulace emocí
Životospráva

Kapitola 6
Self-management
Racionální čtení
Mentální mapy
Time-management

Kapitola 7
Stres

Kapitola 8
Řešení konfliktů
Základní zásady fair play při řešení konfliktních situací

Kapitola 9
Tvořivost, řešení tvůrčích problémů a praxe

Kapitola 10
Komunikace a mezilidské vztahy
Sociální vnímání
Vztahy
Vytváření kontaktů
Poslouchání
Odlišnosti v komunikaci mužů a žen
Zpětná vazba
Rozhovor, přesvědčování, vyjednávání
Prezentace
Kritika

Kapitola 11
Asertivní chování

Kapitola 12
Motivace spolupracovníků

Kapitola 13
Rozhodování

Kapitola 14
Řízení lidí

Kapitola 15
Řízení změn

Závěr

Použitá literatura

Doporučená literatura

Věcný rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 11.05.2006
Katalogové číslo: 2623
ISBN: 80-247-1217-2
Formát / stran: 144×205, 252 stran
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak být úspěšnou manažerkou

Tištěná kniha

Datum vydání: 11.05.2006
Katalogové číslo: 2623
ISBN: 80-247-1217-2
Formát / stran: 144×205, 252 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Jak být úspěšnou manažerkou

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
219  186 
Poslední kusyi

Poslední aktualizace skladu 19. 03. 2024 2:57
i: 15011 n: 24712178r: 3707
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
219  131 
Skladem
i: 38022 n: 24712178_Dr: 3707
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
V dnešním světě managementu už nemusí být pro ženu výhodou chovat se jako muž. Přesto je u nás pořád hodně firem, kde žena, která se chce prosadit, musí být dvakrát lepší než muž. To znamená, že musí ovládat nejen self-management, ale musí počítat i s vysokým nasazením, časovou zátěží a ochotou riskovat, což pro ni bývá často velmi problematické, chce-li se věnovat také rodině. Rozvoj profesní kariéry se tak často dostává do silného konfliktu se soukromým životem. Je možné poradit si s tímto problémem? A je to vůbec problém? Jak si dobře naplánovat svůj pracovní den? KTo vše a mnohem víc se dozvíte v knize renomovaného českého autora PhDr. Milana Mikuláštíka, PhD.Komunikujte, řešte problémy tvůrčím způsobem a nezapomínejte ani na duševní hygienu.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak být úspěšnou manažerkou

Úvod

Kapitola 1
Kariéra ženy a její rodina

Kapitola 2
Postavení žen v řídících funkcích

Kapitola 3
Diskriminace, mobbing, harassment
Mobbing
Harassment

Kapitola 4
Rozdíly mezi muži a ženami

Kapitola 5
Duševní hygiena
Sebepoznání
Relaxační techniky
Koncentrace pozornosti
Rozvoj paměti
Rozvoj představivosti a fantazie
Autoregulace myšlení
Autoregulace emocí
Životospráva

Kapitola 6
Self-management
Racionální čtení
Mentální mapy
Time-management

Kapitola 7
Stres

Kapitola 8
Řešení konfliktů
Základní zásady fair play při řešení konfliktních situací

Kapitola 9
Tvořivost, řešení tvůrčích problémů a praxe

Kapitola 10
Komunikace a mezilidské vztahy
Sociální vnímání
Vztahy
Vytváření kontaktů
Poslouchání
Odlišnosti v komunikaci mužů a žen
Zpětná vazba
Rozhovor, přesvědčování, vyjednávání
Prezentace
Kritika

Kapitola 11
Asertivní chování

Kapitola 12
Motivace spolupracovníků

Kapitola 13
Rozhodování

Kapitola 14
Řízení lidí

Kapitola 15
Řízení změn

Závěr

Použitá literatura

Doporučená literatura

Věcný rejstřík

O Autorovi

Mikuláštík Milan
Doc. PhDr. Milan Mikulaštík, CSc. se věnoval problematice tvořivosti v pracovním procesu u manažerů i u jejich podřízených. Hledání možností, jak využít potenciál pracovníků, jak jej rozvíjet a jaké vytvářet podmínky v pracovním prostředí. Dále se zabýval interpersonální komunikací v řízení, což bylo i součástí přednáškové činnosti na fakultě a současně i v podnicích regionu. Oběma problematikám se věnoval i ve výzkumné činnosti.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 288 
E-kniha 245 
E-kniha 144 
Tištěná 99 
E-kniha 144 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.